ook dat ben ik met je eens. Wel grappig om te horen dat ze nog wel een Nederlands accent heeft. Ik hoop voor d'r dat haar rol zich ontwikkeld, dat zou een grote sprong zijn voor haar carriere.quote:
quote:
Als je pas kan gaan autorijden als je alles hebt meegemaakt, kun je beter blijven lessen....quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik besefte gister op de snelweg in een stortbui pas dat ik tijdens m'n rijlessen eigenlijk nooit in een stortbui heb gereden
Schade door nagels?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen. Heb nu een megapleister op mn rug, dat voelt gek..
Ach, nog 2 weken dan een week + 1 mei vrij....quote:
Ook DAT nog eensquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Een schamel pensioentje...
Was dat maar waarquote:
37quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Ook DAT nog eens.
En tot we zover zijn mogen we heerlijk werken! En elke week, echt EL-KE week 2 dagen vrij.
En 25 hele vakantiedagen per jaar, man oh man, wat hebben wij het voor elkaar zeg!
quote:
Veel beter is bijna onmogelijk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook DAT nog eens.
En tot we zover zijn mogen we heerlijk werken! En elke week, echt EL-KE week 2 dagen vrij.
En 25 hele vakantiedagen per jaar, man oh man, wat hebben wij het voor elkaar zeg!
Idd, komop, we hebben het beter voor elkaar dan wat, 80% van de wereld?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel beter is bijna onmogelijk!
Ik verkas op m'n 50ste mooi naar Venezuela. Een mooi pittoresk hutje op het strand bouwen en de rest van m'n leven zelfgestookte rum drinken...
'but why is the rum gone?'quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel beter is bijna onmogelijk!
Ik verkas op m'n 50ste mooi naar Venezuela. Een mooi pittoresk hutje op het strand bouwen en de rest van m'n leven zelfgestookte rum drinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |