Heel veel succes dan maar jij!quote:Op maandag 9 april 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij zitten op een meubelplein. Alle meubelzaken hebben standaard flinke kortingen op 2e paasdag, waar iedereen op af komt. Staan kraampjes op het meubelplein, de kermis staat op 5 minuten afstand en iedereen komt langs ons.
Als je dit hebt overleefd is de rest van het jaar een eitje.quote:Op maandag 9 april 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij zitten op een meubelplein. Alle meubelzaken hebben standaard flinke kortingen op 2e paasdag, waar iedereen op af komt. Staan kraampjes op het meubelplein, de kermis staat op 5 minuten afstand en iedereen komt langs ons.
Gelukkig is het slecht weer... kan ik heerlijk rustig door het bos wandelen en alle paasdrukte ontwijken....quote:Op maandag 9 april 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
een paaseitjequote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dit hebt overleefd is de rest van het jaar een eitje.
Ik heb liever een eitjequote:
Wat ga je doen?quote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Tickets voor Koninginnendag boeken zo
Vrienden en familie bezoeken en feesten uiteraard. Samen met in elk geval twee Spaanse vrieden, die vliegen ook speciaal over.quote:
gaafquote:Op maandag 9 april 2012 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrienden en familie bezoeken en feesten uiteraard. Samen met in elk geval twee Spaanse vrieden, die vliegen ook speciaal over.
We hebben toch maar één koningin? Toch?quote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Tickets voor Koninginnendag boeken zo
Goeie avondquote:Op maandag 9 april 2012 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thanks everyone.
Dag overleeft. Nu lekker gedoucht en wel niks meer doen
Ik ook zoquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie avond![]()
Welkom in het land van Fok!
Ik had em al gezien, moet zeggen dat ik deze niet zo spannend vond. En heb Carice mooier in beeld gezien.quote:
Ik vind Carice gewoon lelijk in de serie. Ik herkende haar eerst niet.quote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had em al gezien, moet zeggen dat ik deze niet zo spannend vond. En heb Carice mooier in beeld gezien.
Maar blijft een top serie!
ook dat ben ik met je eens. Wel grappig om te horen dat ze nog wel een Nederlands accent heeft. Ik hoop voor d'r dat haar rol zich ontwikkeld, dat zou een grote sprong zijn voor haar carriere.quote:
quote:
Als je pas kan gaan autorijden als je alles hebt meegemaakt, kun je beter blijven lessen....quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik besefte gister op de snelweg in een stortbui pas dat ik tijdens m'n rijlessen eigenlijk nooit in een stortbui heb gereden
Schade door nagels?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen. Heb nu een megapleister op mn rug, dat voelt gek..
Ach, nog 2 weken dan een week + 1 mei vrij....quote:
Ook DAT nog eensquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Een schamel pensioentje...
Was dat maar waarquote:
37quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Ook DAT nog eens.
En tot we zover zijn mogen we heerlijk werken! En elke week, echt EL-KE week 2 dagen vrij.
En 25 hele vakantiedagen per jaar, man oh man, wat hebben wij het voor elkaar zeg!
quote:
Veel beter is bijna onmogelijk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook DAT nog eens.
En tot we zover zijn mogen we heerlijk werken! En elke week, echt EL-KE week 2 dagen vrij.
En 25 hele vakantiedagen per jaar, man oh man, wat hebben wij het voor elkaar zeg!
Idd, komop, we hebben het beter voor elkaar dan wat, 80% van de wereld?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel beter is bijna onmogelijk!
Ik verkas op m'n 50ste mooi naar Venezuela. Een mooi pittoresk hutje op het strand bouwen en de rest van m'n leven zelfgestookte rum drinken...
'but why is the rum gone?'quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel beter is bijna onmogelijk!
Ik verkas op m'n 50ste mooi naar Venezuela. Een mooi pittoresk hutje op het strand bouwen en de rest van m'n leven zelfgestookte rum drinken...
Access denied!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqibpiib6o1_500.gif
Edit: meh, tablet werkt niet mee
Weekend is zaterdag en zondag, jij hebt gewoon wat willekeurige weekdagen vrijquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook dat ben ik met je eens. Wel grappig om te horen dat ze nog wel een Nederlands accent heeft. Ik hoop voor d'r dat haar rol zich ontwikkeld, dat zou een grote sprong zijn voor haar carriere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |