Die vind ik fijn om te lezen. En dus ook beter dan de film, al is het maar op een haarlengte.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
LOTR niet. Daar was niet doorheen te komen.
Mijn deel 1 van LOTR heb ik de hele zomer van 2001 met me meegesleeptquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Draken van boeken zijn het. De hobbit is de enige die enigszins leesbaar was.
Oh, het drama!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Boos omdat je filmpje niet helemaal hetzelfde is als je boekjes?
Meid toch.
Je moet van zijn stijl houden. Ik vind het heerlijk. Nog steeds een van mijn favoriete schrijvers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Draken van boeken zijn het. De hobbit is de enige die enigszins leesbaar was.
Met comic-verfilmingen is het nog ergerquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Boos omdat je filmpje niet helemaal hetzelfde is als je boekjes?
Meid toch.
Hipster-singlesquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Het lijkt hier wel een literair café.
* 100% Tukker loopt naar de wc.
Ik ben zondag naar de film geweest, maar die viel me tegen na alle ophef. Kwam heel traag op gang en een beetje eendimensionaal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, boeken al tijdje uit. en onlangs de screener van de film gezien.
Iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met comic-verfilmingen is het nog ergerFanboys
Ja, dat hoor ik dus de hele tijd over The Walking Deadquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met comic-verfilmingen is het nog ergerFanboys
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Er zijn mensen die pislink worden om dat The Turtles opeens Aliens zijn... the fucking TMNT!.
Het gescheld op de nieuwe Spiderman filmquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik dus de hele tijd over The Walking Dead
Ophef zorgt er sowieso voor dat films tegen vallen, vind ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben zondag naar de film geweest, maar die viel me tegen na alle ophef. Kwam heel traag op gang en een beetje eendimensionaal.
Vind de boeken juist nog iets beter als de films, en die zijn al geweldig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup, geschreven door Mario Puzo. Maar van het boek was ik dus totaal niet onder de indruk, terwijl de film echt geweldig is.
Heb alleen lotr etc in Engels,van hem gelezen. De silmarrillion in het Engels vond ik destijds wel nog lastig. Maar goed net in de ban de,ring uit en de hobbit en kon alleen de engelse versie van de boek snel genoeg vinden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest Tolkien voor m'n studie lezen
Maar dan z'n stukken over oud-Engels enzo.
Michael Bay zou het verboden moeten worden om ooit nog voet op een filmset te zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Er zijn mensen die pislink worden om dat The Turtles opeens Aliens zijn... the fucking TMNT!.
Nee hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben de enige die geen GoT kijkt he?
Het popcorn publiek wordt weer op haar wenken bedient, met het verwijderen van alle diepgang en karakterontwikkeling!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel tegen het verneuken van de diepzinnige verhaallijn in mijn literaire favoriet!
Wat ze in GODSNAAM met het verhaal in Battleship gedaan hebben is echt schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |