Access denied!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqibpiib6o1_500.gif
Edit: meh, tablet werkt niet mee
Weekend is zaterdag en zondag, jij hebt gewoon wat willekeurige weekdagen vrijquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook dat ben ik met je eens. Wel grappig om te horen dat ze nog wel een Nederlands accent heeft. Ik hoop voor d'r dat haar rol zich ontwikkeld, dat zou een grote sprong zijn voor haar carriere.
ik ook!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Toch heeft ze volgens mij wel een toffe rol. Ik wist pas dat ze meespeelde toen ik haar naam voorbij zag komen tijdens de begin tune
.
Oh en ik vind het stom dat Khal Drogo dood is.
Houd je van dwergen dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik ook!
Dit weekend heel seizoen 1 erdoor gejaagd, dus vanavond de eerste afleveringen van serie 2Veel knappe mannen
quote:
Een bastaard van een dwerg en een Ripley. Dat zou pas een hofnar zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:06 schreef Ripley het volgende:
[..]Nee, maar ik vind die dwerg op zich wel een tof personage, net als zijn "gezelschapsheer"
Top serie, hequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik ook!
Dit weekend heel seizoen 1 erdoor gejaagd, dus vanavond de eerste afleveringen van serie 2Veel knappe mannen
Okquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weekend is zaterdag en zondag, jij hebt gewoon wat willekeurige weekdagen vrij.
Topseriequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Top serie, he? Ik kan niet wachten tot ep. 3 deze week ergens.
Zeker veel knappe mannen, Snow! En the Imp is een van mijn favoriete personages
. Joffrey kan ik wel schieten
.
Het zegt mij he-le-maal niks, dus kennelijk kijk ik het ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben de enige die geen GoT kijkt he?
Zulks een geweldige seriequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zegt mij he-le-maal niks, dus kennelijk kijk ik het ook niet.
Ik wil de boeken ook gaan lezen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TopserieBen nu bezig in A feast for Crows, boek 5.
Zij is best scary in de seriequote:
Ik vind haar lelijk gefilmd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zij is best scary in de serieMelissandre
Boeken lezen nadat je een serie of film hebt gezien? Voor mij haalt dat alle fantasie etc weg omdat ik dan onder het lezen de karakters etc voor me zie zoals op het beeldscherm.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil de boeken ook gaan lezen.
Maar echt, nog nooit een serie gehad die ik ZO graag verder wilde kijken.
Ik ben keihard in slaap gevallen bij de eerste afleveringquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zegt mij he-le-maal niks, dus kennelijk kijk ik het ook niet.
Dat doet zij juist met anderenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toverheks! Op de brandstapel ermee.
"I can smell your cunt."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"I can smell your cunt."Wehe daar moest ik ook aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
De boeken schijnen beter te zijn wat vaak wel het geval isquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, boeken al tijdje uit. en onlangs de screener van de film gezien.
Jij vuige downloadert!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, boeken al tijdje uit. en onlangs de screener van de film gezien.
Bij True Blood schijnt dat niet zo te zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Geester het volgende:
[..]
De boeken schijnen beter te zijn wat vaak wel het geval is
LOTR niet. Daar was niet doorheen te komen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Geester het volgende:
[..]
ik heb 5 afleveringen gekeken voor ik erin kwam... maar nu vind ik em ook echt tof!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben keihard in slaap gevallen bij de eerste aflevering
Ik heb dat bij the Godfatherquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
LOTR niet. Daar was niet doorheen te komen.
Absoluut. Maar vond dat ze zich wel goed aan het verhaal hielden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Geester het volgende:
Een van de weinige keren dat de boeken beduidend minder schijnen te zijn. Ik kende eerst de serie dus dan lees ik de boeken niet meer dus alleen van horen zeggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij True Blood schijnt dat niet zo te zijn
Ik ben half doof dus ik moet er gewoon ondertiteling bij hebben denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 5 afleveringen gekeken voor ik erin kwam... maar nu vind ik em ook echt tof!
Same herequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben half doof dus ik moet er gewoon ondertiteling bij hebben denk ik
Geen last van.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Boeken lezen nadat je een serie of film hebt gezien? Voor mij haalt dat alle fantasie etc weg omdat ik dan onder het lezen de karakters etc voor me zie zoals op het beeldscherm.
Zijn daar boeken van dan?quote:
Had wel gehoord dat het een goede film was, in tegenstelling tot Twilightquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl he
Ik wou graag zien wat ze ervan gemaakt hadden, dus moet je wel
Ben na film 1 een week boos geweest datze het verhaal zo slecht volgen op sommige punten. En met bepaalde dingen geen rekening gehouden hebben met de andere boeken van Tolkien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
LOTR niet. Daar was niet doorheen te komen.
ik zet tegenwoordig altijd engelse ondertiteling aan... kan ik tenminste rustig smakken enzquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben half doof dus ik moet er gewoon ondertiteling bij hebben denk ik
Dat heb ik niet, het grootste nadeel is dat je het einde dan gewoon al kent. Dus de spanning is weg. Zelfde als wanneer je de boeken kent en de film gaat kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Boeken lezen nadat je een serie of film hebt gezien? Voor mij haalt dat alle fantasie etc weg omdat ik dan onder het lezen de karakters etc voor me zie zoals op het beeldscherm.
Twilight, echt, goede comedies.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had wel gehoord dat het een goede film was, in tegenstelling tot Twilight
Twilight nooit gezien, dus geen idee. En sommigen vonden het goed andere totaal niet. tis maar net wie je het vraagt hequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:32 schreef Barbusse het volgende:
Had wel gehoord dat het een goede film was, in tegenstelling tot Twilight
Yup, geschreven door Mario Puzo. Maar van het boek was ik dus totaal niet onder de indruk, terwijl de film echt geweldig is.quote:
Draken van boeken zijn het. De hobbit is de enige die enigszins leesbaar was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:32 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ben na film 1 een week boos geweest datze het verhaal zo slecht volgen op sommige punten. En met bepaalde dingen geen rekening gehouden hebben met de andere boeken van Tolkien.
Toen weer naar de bioscoop gegaan en toen de film op zich zelfstaand zeg maar gaan kijken. Het zijn toch goede films.
MAr geef mij maar de boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |