Ik heb ooit de Silmarillion gekocht, maar kom niet eens voorbij de eerste 5 blzquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Heb alleen lotr etc in Engels,van hem gelezen. De silmarrillion in het Engels vond ik destijds wel nog lastig. Maar goed net in de ban de,ring uit en de hobbit en kon alleen de engelse versie van de boek snel genoeg vinden.
We hebben er 1!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Michael Bay zou het verboden moeten worden om ooit nog voet op een filmset te zetten.
Ik vond de verfilming van American Psycho juist geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef Ripley het volgende:
LOTR was een van mijn favoriete boeken toen ik een puber was. De films heb ik daar los van gezien: praktisch gezien kun je niet alles in een film stoppen dat in een boek zit. Een boek heeft vaak veel meer zijwegen.
De verfilming die me het meeste tegen viel was die van American Psycho bijvoorbeeld, maar kon me ook wel voorstellen dat de essentie van dat boek moeilijk te vangen is.
Ik vond de boeken erger dan de films. Wat een geneuzel. De hele tijd herhaling, herhaling, herhaling, gezwijmel en paniek om niks. o, Edward is zo mooi. O, Edward en ik kunnen geen seks hebben want dan plet ie me. O, wat gevaarlijk. O, wat heeft Edward een mooi glad huidje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
Ik moet toegeven dat ik zowel de boeken als de films van de Twilight Saga heb gelezen en gezien. De films zijn draken, de boeken zijn redelijk.
Ik had dat met uhm .. deel 1 dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ooit de Silmarillion gekocht, maar kom niet eens voorbij de eerste 5 blz
Dude.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind de boeken juist nog iets beter als de films, en die zijn al geweldig.
Michael Bayquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er 1!!!!
Bullshit, die gast maakt leuke films, boeiend dat het niet 100% klopt met het originele "verhaal"
Ik bedoel, zeg het eens hardop : Ik haat iemand omdat ze Teenage Mutant Ninja Turtles niet authentiek hebben verfilmd!!!!![]()
.
Vind je jezelf niet een beetje triest?.
Erger dan de films, kan dat ja?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de boeken erger dan de films. Wat een geneuzel. De hele tijd herhaling, herhaling, herhaling, gezwijmel en paniek om niks. o, Edward is zo mooi. O, Edward en ik kunnen geen seks hebben want dan plet ie me. O, wat gevaarlijk. O, wat heeft Edward een mooi glad huidje.
* Barbusse youtubed nog maar eens op "Bayhem"quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er 1!!!!
Bullshit, die gast maakt leuke films, boeiend dat het niet 100% klopt met het originele "verhaal"
Ik bedoel, zeg het eens hardop : Ik haat iemand omdat ze Teenage Mutant Ninja Turtles niet authentiek hebben verfilmd!!!!![]()
.
Transformers, die waren gewoon echt topvermaakquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Michael Bay
Niet alles is leuk, maar kom op, Armageddon, The Island, The Rock
Dat is jouw mening he dat hij leuke films maakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er 1!!!!
.
Oh ja, the rock vond ik ook wel goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Michael Bay
In mijn tijd waren het stereo's en trucks. NIET DIE MODERNE ROMMEL!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Transformers, die waren gewoon echt topvermaak.
Klopt, maar hij maakt popcornfilms,vermaak zonder diepzin. En dat doet ie echt geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening he dat hij leuke films maakt.
Ik vind alleen Bad Boys 1 en 2 goed en de rest niet.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Michael Bay
Ja, dat is tenenkrommend. Toch vind ik de films slechterquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de boeken erger dan de films. Wat een geneuzel. De hele tijd herhaling, herhaling, herhaling, gezwijmel en paniek om niks. o, Edward is zo mooi. O, Edward en ik kunnen geen seks hebben want dan plet ie me. O, wat gevaarlijk. O, wat heeft Edward een mooi glad huidje.
Die vond ik dan weer niet leuk. Tenminste, bij deel 1 vond ik alleen de eerste helft leuk, deel 2 heb ik niet eens geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Transformers, die waren gewoon echt topvermaak.
In Nederlands wel een paar keer gelezen. Ergst vond ik nagelaten vertellingen. Dat is,door zijn zoon gebundeld. Maar mega irritant de verhalen zijn soms niet helemaal compleet doordat originele manuscripten beschadigd zijn. Zit je heerlijk in verhaal. Bam geen info meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ooit de Silmarillion gekocht, maar kom niet eens voorbij de eerste 5 blz
Denk dat dat ook gewoon een mannenfilm isquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer niet leuk. Tenminste, bij deel 1 vond ik alleen de eerste helft leuk, deel 2 heb ik niet eens geprobeerd.
Ik heb verplicht een deel moeten meekijken met zoonlief, die er daarna zelf gelukkig ook van genezen was. God, heb de hele film met de behoefte gezeten dat wijf in d'r smoel te hoeken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij deel 3 in de bios in een scheur gelegen. Dat heb ik anders nooit
En die glittervampier een staak in zijn hartquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb verplicht een deel moeten meekijken met zoonlief, die er daarna zelf gelukkig ook van genezen was. God, heb de hele film met de behoefte gezeten dat wijf in d'r smoel te hoeken.
Ja hequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb verplicht een deel moeten meekijken met zoonlief, die er daarna zelf gelukkig ook van genezen was. God, heb de hele film met de behoefte gezeten dat wijf in d'r smoel te hoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |