Ja ook, maar zij is het ergst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die glittervampier een staak in zijn hart
Vorig jaar een vampire tour gedaan, die tour guide liep ook steeds Twilight af te zeikenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die glittervampier een staak in zijn hart
Ik zie het probleem niet, er worden genoeg "diepzinnige" films gemaakt, hij speelt gewoon handig in om de overduidelijke behoefte aan explosies en tietenquote:
Mijn laptop liep al vast bij het bekijken van de trailer, kun je nagaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb verplicht een deel moeten meekijken met zoonlief, die er daarna zelf gelukkig ook van genezen was. God, heb de hele film met de behoefte gezeten dat wijf in d'r smoel te hoeken.
Ja, loopt die gozer bij d'r weg, gaat ze in het bos liggen. Goed voorbeeld ook weer voor andere meisjes: je leven is niets meer waard als je kerel bij je weggaat. En trouwen op je 18e en je dan gelijk laten bezwangeren.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, er worden genoeg "diepzinnige" films gemaakt, hij speelt gewoon handig in om de overduidelijke behoefte aan explosies en tieten.
Je kan altijd nog naar de alto-bios hoor.
Je blijft hopen dat die wolf ze allebei verscheurdquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, loopt die gozer bij d'r weg, gaat ze in het bos liggen. Goed voorbeeld ook weer voor andere meisjes: je leven is niets meer waard als je kerel bij je weggaat. En trouwen op je 18e en je dan gelijk laten bezwangeren.
Team Jacob. Echt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je blijft hopen dat die wolf ze allebei verscheurd
*proest*quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, loopt die gozer bij d'r weg, gaat ze in het bos liggen. Goed voorbeeld ook weer voor andere meisjes: je leven is niets meer waard als je kerel bij je weggaat. En trouwen op je 18e en je dan gelijk laten bezwangeren.
Zelfs ik heb soms zin in hersenloze spektakelfilms. Heerlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies.Soms heb ik zin in Franstalig existentieel geneuzel aan de keukentafel, soms heb ik zin in ontploffingen in slo-mo en tieten in slo-mo.
Mwhahaha ja!quote:
Jij hebt duidelijk de boeken niet gelezenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan gaan die wolven onderling met elkaar communiceren, dat was zo tenenkrommend slechtquote:
Ritueel verbranden, die hele shit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan gaan die wolven onderling met elkaar communiceren, dat was zo tenenkrommend slecht
Als er iemand een slecht schrijver is dan is het King wel.quote:
En zij moeilijk doen enzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de boeken niet gelezen! Dat trouwen was een voorwaarde van Edward anders wilde hij van Bella geen vampier maken, hoor!
WAT! Spoel je mond met zeep! En zoutzuur!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als er iemand een slecht schrijver is dan is het King wel.
Ze moeten gewoon geen tekenfilms verfilmenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Ripley het volgende:
oe wel ik jusit vroeger erg van de transformers was
Met alle geweld een vampier willen worden is nu ook niet echt een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de boeken niet gelezen! Dat trouwen was een voorwaarde van Edward anders wilde hij van Bella geen vampier maken, hoor!
Wijfquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Ripley het volgende:
Ik heb niks tegen simpel vermaak, maar het hoeft niet zo slecht te zijn als een groot deel van de films van Micheal Bay. En Transformers vind ik een voorbeelod van hoe slecht ze kunnen zijn, hoe wel ik jusit vroeger erg van de transformers was
He, het kan niet allemaal over bloedrode rozen gaanquote:
Ben het wel met hem eens hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WAT! Spoel je mond met zeep! En zoutzuur!
Schrijft slecht, schrijft teveel. Beetje de Kluun van de horror.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WAT! Spoel je mond met zeep! En zoutzuur!
Kluun .. owja ooit ook 1tje van gelezen. Was echt een wcboek die niet echt leuk wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijft slecht, schrijft teveel. Beetje de Kluun van de horror.
Lol wut?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon geen tekenfilms verfilmenZag onlangs weer een voorstukje van Spiderman.. echt ziet er niet uit
Ach, vampiers bestaan nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met alle geweld een vampier willen worden is nu ook niet echt een goed voorbeeld.
En dan dat gemekker over die babyquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, het kan niet allemaal over bloedrode rozen gaan.
The Standquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijft slecht, schrijft teveel. Beetje de Kluun van de horror.
Haha ja daar ligt het inderdaad aanquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Lol wut?
Ok, vrouwen moeten gewoon geen mening gaan hebben over mannenfilms ok?.
Sex and the city, wat waren die special effects kut man! En geen explosie te zien!!!!! kutfilm!.
Ik ga toch wel echt naar het allerlaatste deel met m'n vaste Twilightvriendinnetje hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan dat gemekker over die baby
Knallen en gaan is prima, maar een beetje meer aandacht voor iets anders dan visueel spektakel kan daarnaast ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijf.
Ik vond alle 3 de films puur vermaak, knallen en gaan.
Ik ben echt een vent denk ik. Ik vind die Bay-films leuker dan de SATC-films.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut?
Sex and the city, wat waren die special effects kut man! En geen explosie te zien!!!!! kutfilm!.
Ja, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan dat gemekker over die baby
Imprinting. Ik pieste zowat in m'n broek van het lachen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Het ene cliché na de andere. En dan toevallig op het eind een onvermoedde kracht bezitten die wel heel goed van pas komt tegen de Volturi
.
Eigenlijk is die Jacob dus gewoon een pedoquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Imprinting. Ik pieste zowat in m'n broek van het lachen.
Waarom nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut?
De oorlog was beter.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Pearl Harbor was trouwens wel een beetje jammer.
Pearl Harbor had 40 minuten mogen duren, de aanval zelf was geweldig gefilmd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Pearl Harbor was trouwens wel een beetje jammer.
Ja, hoe verzint ze hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Imprinting. Ik pieste zowat in m'n broek van het lachen.
En het liedje is leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pearl Harbor had 40 minuten mogen duren, de aanval zelf was geweldig gefilmd.
Wait, whud, er zit Shakespeare in Twilight?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe verzint ze het![]()
.
Het verhaal is op zich best leuk, alleen de uitwerking is zo bar slecht en overgoten met een hele hoop Shakespeare.
Ja, alleen het liedje is beter dan dat van Titanic.quote:
En dat is dan toch gewoon puur een mannendingquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knallen en gaan is prima, maar een beetje meer aandacht voor iets anders dan visueel spektakel kan daarnaast ookEr zijn films die beide hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |