Ben het wel met hem eens hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WAT! Spoel je mond met zeep! En zoutzuur!
Schrijft slecht, schrijft teveel. Beetje de Kluun van de horror.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WAT! Spoel je mond met zeep! En zoutzuur!
Kluun .. owja ooit ook 1tje van gelezen. Was echt een wcboek die niet echt leuk wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijft slecht, schrijft teveel. Beetje de Kluun van de horror.
Lol wut?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon geen tekenfilms verfilmenZag onlangs weer een voorstukje van Spiderman.. echt ziet er niet uit
Ach, vampiers bestaan nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met alle geweld een vampier willen worden is nu ook niet echt een goed voorbeeld.
En dan dat gemekker over die babyquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, het kan niet allemaal over bloedrode rozen gaan.
The Standquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijft slecht, schrijft teveel. Beetje de Kluun van de horror.
Haha ja daar ligt het inderdaad aanquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Lol wut?
Ok, vrouwen moeten gewoon geen mening gaan hebben over mannenfilms ok?.
Sex and the city, wat waren die special effects kut man! En geen explosie te zien!!!!! kutfilm!.
Ik ga toch wel echt naar het allerlaatste deel met m'n vaste Twilightvriendinnetje hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan dat gemekker over die baby
Knallen en gaan is prima, maar een beetje meer aandacht voor iets anders dan visueel spektakel kan daarnaast ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijf.
Ik vond alle 3 de films puur vermaak, knallen en gaan.
Ik ben echt een vent denk ik. Ik vind die Bay-films leuker dan de SATC-films.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut?
Sex and the city, wat waren die special effects kut man! En geen explosie te zien!!!!! kutfilm!.
Ja, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan dat gemekker over die baby
Imprinting. Ik pieste zowat in m'n broek van het lachen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Het ene cliché na de andere. En dan toevallig op het eind een onvermoedde kracht bezitten die wel heel goed van pas komt tegen de Volturi
.
Eigenlijk is die Jacob dus gewoon een pedoquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Imprinting. Ik pieste zowat in m'n broek van het lachen.
Waarom nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut?
De oorlog was beter.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Pearl Harbor was trouwens wel een beetje jammer.
Pearl Harbor had 40 minuten mogen duren, de aanval zelf was geweldig gefilmd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Pearl Harbor was trouwens wel een beetje jammer.
Ja, hoe verzint ze hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Imprinting. Ik pieste zowat in m'n broek van het lachen.
En het liedje is leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pearl Harbor had 40 minuten mogen duren, de aanval zelf was geweldig gefilmd.
Wait, whud, er zit Shakespeare in Twilight?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe verzint ze het![]()
.
Het verhaal is op zich best leuk, alleen de uitwerking is zo bar slecht en overgoten met een hele hoop Shakespeare.
Ja, alleen het liedje is beter dan dat van Titanic.quote:
En dat is dan toch gewoon puur een mannendingquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knallen en gaan is prima, maar een beetje meer aandacht voor iets anders dan visueel spektakel kan daarnaast ookEr zijn films die beide hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |