Goedquote:
Sja, voor dier- en milieuvriendelijk betaal je.quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In die opzichten is Mac wel goed ja. Als het goed bereid is en vers, dan is de Mac prima te doen.
Vind het alleen te duur en nadeel is dat het dus vaak niet lekker is. Das wel jammer
Precies.quote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, voor dier- en milieuvriendelijk betaal je.
Welke mac werk je? Kom ik daar een keer etenquote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is wel jammer dat er genoeg restaurants zijn die dat negatieve beeld van de Mc in stand houden. Maar waar ik werk wordt volgens alle procedures die de Mc van ons verwacht gewerkt. Bij ons altijd vers, hygiënisch, milieuvriendelijk, etc.
Alleen we vergeten wel eens wat, maar ach, wij zijn ook maar mensen, geen robots![]()
Maar, ik ga slapen. Trusten allen
Enschede Schuttersveld.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke mac werk je? Kom ik daar een keer eten
Slaap lekker
Trustenquote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is wel jammer dat er genoeg restaurants zijn die dat negatieve beeld van de Mc in stand houden. Maar waar ik werk wordt volgens alle procedures die de Mc van ons verwacht gewerkt. Bij ons altijd vers, hygiënisch, milieuvriendelijk, etc.
Alleen we vergeten wel eens wat, maar ach, wij zijn ook maar mensen, geen robots![]()
Slaap lekker, meisjequote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik niet dank je wel alsjeblieftquote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef MissMSX het volgende:
Voor wie vijf kwartier wil besteden aan een documentaire over voeding en gezondheid:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef MissMSX het volgende:
Voor wie vijf kwartier wil besteden aan een documentaire over voeding en gezondheid:
Doe je nog best lang.quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop dat ik zo m'n ogen nog ver genoeg open krijg om m'n lenzen uit te doen
Al langquote:Op zondag 8 april 2012 22:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met halfdichte ogen hier tikken. Of zijn de lenzen al uit?
Oh mooi!quote:Op zondag 8 april 2012 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al lang
Bril op ondertussen en dat gaat een stuk beter
Sterke glazen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al lang
Bril op ondertussen en dat gaat een stuk beter
Nee, want mist een pootquote:
Sterker dan het montuur iigquote:
Hoeveel precies? Wat is je sterkte van je glazen van je bril?quote:
Bijna weekend!quote: