SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV
14-4-2012 - PSV - AZ
22-4-2012 - PSV - NEC
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSV
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 18
2. Ola Toivonen - 16
3. Tim Matavz - 10
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens/Zakaria Labyad - 5
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Scarface88 op 09-04-2012 15:38:13 ]Land of the free. Home of the brave.
Oh, een TT'tje? Ja, vreselijk. Vooral serieus nemen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jullie eigen mod ziet het scherper dan jij doet
Kom eens van die kast af manquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, een TT'tje? Ja, vreselijk. Vooral serieus nemen.
Ik heb er ooit eens een gemaakt: "Met Wijnaldum op tien tien tien tien."
Gewoon. Omdat ik een badass ben.
Dat volk wat met een blauw kleurtje direct van U naar jij overstapt, ik krijg daar zo'n slappe zwans van.quote:
Sorry, heiligen Buitendamquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat volk wat met een blauw kleurtje direct van U naar jij overstapt, ik krijg daar zo'n slappe zwans van.
Neen, verplichte familiedingessenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vergeven. Zit je morgen in de Koip of niet?
in deze barre tijden is een troostprijs ook een prijsquote:
Hé, Als jij kampioen werd en dan ook nog de beker zou winnen... dan zou jij ook helemaal los gaan hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef 3M1N3M het volgende:
Oh wacht even mensen, nu krijg je dit. Als je hem wint, is het een troostprijs, maar als Ajax hem wint is het ''Wij zijn Ajax wij zijn de beste!'' typisch. Ze zijn alvast aan het indekken.
nee, dan is het nog steeds een troostprijs. Doe verder die eierdop eens van je kop af.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef 3M1N3M het volgende:
Oh wacht even mensen, nu krijg je dit. Als je hem wint, is het een troostprijs, maar als Ajax hem wint is het ''Wij zijn Ajax wij zijn de beste!'' typisch. Ze zijn alvast aan het indekken.
Maar het is wel een beetje een papieren prijs geworden. Kost meer dan het opbrengt en levert toegang op tot een Europees toernooi waar je toch wel tot de kwartfinales moet komen wil het wat geld op gaan leveren. Daarvoor moet er volgens mij ook geld bij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in deze barre tijden is een troostprijs ook een prijs
Maar wat vind jij er van? troostprijs of wat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef 3M1N3M het volgende:
vind het een joke, maar belangrijk voor t moraalquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar wat vind jij er van? troostprijs of wat?
het is toch een prijs, waarbij je in ieder geval toch de beste voor moest zijn. Daarnaast gaat het hier er om dat je sterk moet zijn tegen de sterke ploegen en niet zoals Heerenveen alleen de kleintjes oprollen en toch nog hoog staan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar wat vind jij er van? troostprijs of wat?
Bronquote:Manolev: ‘Keihard werken om niet totaal voor lul te staan’
Rechtsback haalt voldoening uit genegeerd worden
DOOR JOCHEM VAN DEN BERG EN THOMAS HOGELING • ZATERDAG 7 APRIL 2012, 10:50
De rechtsback van PSV, Stanislav Manolev, richt zich aanstaande zondag bij de bekerfinale volledig op het niet voor lul staan op het veld. In een interview met de sportredactie van De Speld spreekt hij openlijk over zijn kijk op het spelletje.
De Bulgaar vindt dat hij de laatste jaren is gegroeid in zijn rol: “Iets wat ik steeds meer heb geleerd is het voorkomen dat ik de bal krijg. Op het moment dat een medespeler de bal heeft zorg ik altijd dat ik tactisch sterk ben opgesteld. Steeds vaker lukt het me om de vrije ruimte te ontwijken. Soms lukt het niet en loop ik toch vrij, de gevolgen zijn rampzalig als een teamgenoot me dan ook nog op maat de bal toespeelt. Gelukkig komt dat steeds minder vaak voor.”
“Als ik in de voetbalpraatprogramma’s die week erna niet keihard word uitgelachen heb ik het goed gedaan. Zoals twee weken geleden na het 2-6 verlies tegen FC Twente: Toen had niemand had het over mij! Dat geeft echt een kick”.
Deze week was het uit tegen Valencia weer raak. Overal waar ‘iets gebeurde’ ging het mis met de verdediger. Volgens analisten kan hij dan beter zorgen dat hij niet te dicht bij het vuur komt. Volgens hen is ‘een beetje uit de buurt blijven’ voor Manolev soms de enige manier om te excelleren. Op de vraag of een positie op de reservebank dan niet ideaal zou zijn antwoordt Manolev zuchtend: “Dan moet ik de volgende dag bij Jong PSV meedoen en daar staan tegenwoordig ook camera’s bij…”
Godver, dat zou gewoon einde Matavz zijnquote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
“@thijsslegers: #Cocu trainde grotendeels met #lens en wijnaldum. Lijkt er op dat #matavz voor t eerst dit jaar basisplaats kwijtraakt. #psvher #bekerfinale”
KNVB Beker is een prut. De finale wil nog weleens spektakel opleveren als de finalisten een geschiedenis met elkaar hebben, dan is het ook wel leuk als je 'm pakt, maar het toernooi is niet echt interessant. Voor kleinere clubs is het de makkelijkste weg naar Europees voetbal, voor de topclubs is het 'n vinkje zetten op het bordje in de prijzenkast omdat ze geen zin meer hebben de zoveelste replica te laten produceren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef 3M1N3M het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 02:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
KNVB Beker is een prut. Voor kleinere clubs is het de makkelijkste weg naar Europees voetbal, voor de topclubs is het 'n vinkje zetten op het bordje in de prijzenkast omdat ze geen zin meer hebben de zoveelste replica te laten produceren.
Gaat het zo ver dat Ajax ook besproken wordt in het PSV topic?quote:Op zondag 8 april 2012 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg blij met een vinkje erbij.
Oh wacht, Ajax staat niet in de finale. Daarom is het zeker een prijs van niks?![]()
Matavz is sowieso geen verbetering. Was bv Dost zoveel duurder?quote:Op zondag 8 april 2012 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godver, dat zou gewoon einde Matavz zijn
In plaats van dat Cocu Mertens/Lens/Wijnaldum/Toivonen/Labyad aangeeft dat zij Matavz moeten bedienen, offert hij nu de enige ECHTE spits uit de selectie op
Gezien je avatar worden dat bamihapjesquote:Op zondag 8 april 2012 10:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, ik heb er zin in. Even wat eten en dan richting R'dam.
Veel plezier mannen!
quote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef alf89 het volgende:
Cocu doet, wat Rutten in 2,5 jaar niet lukte.
Nog behoudender spelen?quote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef alf89 het volgende:
De supporters die in Eindhoven wonen zijn er al niet meer, rest woont ergens in Limburg.quote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Moeten de echten PSV supporters niet nu in een cafe in eindhoven ofzo zitten als ze geen kaartje hebben
Oh, jammer.quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De supporters die in Eindhoven wonen zijn er al niet meer, rest woont ergens in Limburg.
Wtfquote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevier
Ik dacht wat is dit nou voor mongool die dit schrijft.
Toen ging ik kijken wie het schreef en alles was duidelijk:
http://www.elsevier.nl/web/Auteur.htm?dbid=1106&typeofpage=71806
Benen wijd. Lijkt mij dat Stroot voor Tyton staat zodat Tyton's pielemuis niet op de foto komtquote:Op zondag 8 april 2012 21:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Tyton naakt?? Staat Strootman met de benen wijd of heeft hij een paal??
Labyad bedoel je?quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Heb jullie gezien hoe gespierd depay is? Lukaku 2.0???
Neehoor, alleen maar te swaffelenquote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat Tyton daar naakt Strootman van achteren te nemen?
Hij weet dat Cocu niet trainer blijft. Wat een sukkel.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:38:22#Labyad dolblij na afloop. Jammer dat supporters me niet geloven, zegt hij. Als Cocu trainer blijft, hele grote kans dat ik bij #PSV blijf. reageer retweet
Hmm wou die laatste net posten.quote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn groter in het buitenland dan in Nederland.Hij weet dat Cocu niet trainer blijft. Wat een sukkel.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:38:22#Labyad dolblij na afloop. Jammer dat supporters me niet geloven, zegt hij. Als Cocu trainer blijft, hele grote kans dat ik bij #PSV blijf. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:18:11Cocu gaat er nog steeds vanuit dat hij volgend seizoen de A1 van #PSV traint, zelfs bij een titel. reageer retweet
Helaas voor jullie is PSV, zelfs als ze alles winnen dan geen kampioen.quote:
da we je nie.quote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Helaas voor jullie is PSV, zelfs als ze alles winnen dan geen kampioen.
Bron?quote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Helaas voor jullie is PSV, zelfs als ze alles winnen dan geen kampioen.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Heb jullie gezien hoe gespierd depay is? Lukaku 2.0???
Valt wel mee. Hij is alleen heel droog afgetraind met bijna geen vet op zijn lichaam.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ohja ... want ajax gaat alles winnen?
* hap hap *quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar staat niks over dat Ajax en AZ alles gaan winnen?
Spieren vallen wel mee jaquote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee. Hij is alleen heel droog afgetraind met bijna geen vet op zijn lichaam.
Zo'n lichaam had ik niet op mijn 17de.quote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee. Hij is alleen heel droog afgetraind met bijna geen vet op zijn lichaam.
Nu wel?quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n lichaam had ik niet op mijn 17de.
Nee maar dat komt door je vet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n lichaam had ik niet op mijn 17de.
Bij Davy moet ik altijd aan een vadsige Cartman met dikke bril denken.quote:
Nah, dat ook weer niet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Davy moet ik altijd aan een vadsige Cartman met dikke bril denken.
Hij heeft inderdaad geen bril.quote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nah, dat ook weer niet.gewoon een 'normale' boii.
Bij jou moet ik altijd aan die post denken dat je ajax de rug toe keert en successupporter werd van Barcaquote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Davy moet ik altijd aan een vadsige Cartman met dikke bril denken.
Ik ookquote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd aan die post denken dat je ajax de rug toe keert en successupporter werd van Barca
quote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd aan die post denken dat je ajax de rug toe keert en successupporter werd van Barca
Dat magquote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik zijn twitter mag gelovrn, dan moet hij zkr wat vet hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn groter in het buitenland dan in Nederland.Hij weet dat Cocu niet trainer blijft. Wat een sukkel.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:38:22#Labyad dolblij na afloop. Jammer dat supporters me niet geloven, zegt hij. Als Cocu trainer blijft, hele grote kans dat ik bij #PSV blijf. reageer retweet
Reactie van iemand die waarschijnlijk nooit ook maar enige vorm van training heeft gedaan. Een dergelijk lichaam krijg je niet met alleen maar droogtrainen. Het is niet zo dat we zonder vet er allemaal zo uit zouden zien. Voor een 17-jarige topsporter is het misschien makkelijker dan voor een nietsnut van 23/24, maar er is wel het nodige werk voor nodig.quote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Reactie van iemand die even stoer komt doen. Ik train al mijn hele leven "Xabotnik".quote:Op zondag 8 april 2012 23:00 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Reactie van iemand die waarschijnlijk nooit ook maar enige vorm van training heeft gedaan. Een dergelijk lichaam krijg je niet met alleen maar droogtrainen. Het is niet zo dat we zonder vet er allemaal zo uit zouden zien. Voor een 17-jarige topsporter is het misschien makkelijker dan voor een nietsnut van 23/24, maart er is wel het nodige werk voor nodig.
O, ok. Goed dat je eerlijk en zelfkritisch bent.quote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Reactie van iemand die even stoer komt doen. Ik train al mijn hele leven "Xabotnik".
quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ging wel los na de wedstrijd
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort mij niet zeggen dat hij geen goed lichaam heeft maar zoveel bijzonders is het niet. Als je rond de 6-8% vet zit met 25kg schone massa zou het een ander verhaal zijn. Deze jongen is gewoon atletisch fit.quote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O, ok. Goed dat je eerlijk en zelfkritisch bent.
Ik zou die voorste chick wel blij willen maken.quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Eindhoven de gekstequote:Op zondag 8 april 2012 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel mooi hoe jij altijd jouw eigen videos 100x post
Hmmmm, de tranen van frustratie van de tegenstander!quote:
Je bagatelliseert het werk dat ervoor nodig is. Ik was op die leeftijd topsporter (Nederlands team taekwondo op 2 internationale toernooien, plus internationaal verschillende toernooien met particulier gesponsorde teams vanuit de club), en zelden hebben ze een dergelijk lichaam hoor. Een dergelijk laag vetpercentage is niets speciaals. Maar dat wil niet zeggen dat ze ook afgetraind zijn. Er is gewoon krachttraining voor nodig.quote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat hij geen goed lichaam heeft maar zoveel bijzonders is het niet. Als je rond de 6-8% vet zit met 25kg schone massa zou het een ander verhaal zijn. Deze jongen is gewoon atletisch fit.
dat kloptquote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Liep Toivonen nou met een kapiteinspet na de huldiging of zag ik dat verkeerd?
Erg lauw. Ik vond de Heracles supporters nog voor de meeste sfeer zorgen (in het begin dan). Daarna was het tot het einde alleen maar "boeruh, boeruh"quote:
Want normaal zingen jullie meer dan dat boeruh boeruh??quote:Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Erg lauw. Ik vond de Heracles supporters nog voor de meeste sfeer zorgen (in het begin dan). Daarna was het tot het einde alleen maar "boeruh, boeruh". Het was net een langspeelplaat zonder einde.
Natuurlijk is er krachttraining nodig, deels ook wel genetics, je kunt zien dat Memphis Depay een mesomorph lichaamsbouw heeft. Ik bagatelliseer het niet, zo'n lichaam is zeker knap, ik sport sinds mijn 15e ook op een hoog niveau, met een goed dieet waar je je strikt aan houdt en een vaste routine is dit niet "bijzonder". Ik heb met mensen samen getraind die op die leeftijd al 30kg pure schone massa op hun frame hadden zitten met bijna geen vet op het lichaam.quote:Op maandag 9 april 2012 00:01 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het werk dat ervoor nodig is. Ik was op die leeftijd topsporter (Nederlands team taekwondo op 2 internationale toernooien, plus internationaal verschillende toernooien met particulier gesponsorde teams vanuit de club), en zelden hebben ze een dergelijk lichaam hoor. Een dergelijk laag vetpercentage is niets speciaals. Maar dat wil niet zeggen dat ze ook afgetraind zijn. Er is gewoon krachttraining voor nodig.
Sfeer, dat is in Amsterdam toch gelijk aan een paar nep-Italianen die met ontbloot bovenlichaam "hoe ha" roepen?quote:Op maandag 9 april 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want normaal zingen jullie meer dan dat boeruh boeruh??
Dat is eigelijk elke keer het enige wat ik hoor, zelfs de keren dat ik in Eindhoven was en psv dik won
De liedjes waren sowieso wel gevarieerd, maar net als dat de neuzen ook 38x per wedstrijden "Jodeee jodeee" erin gooien.quote:Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Erg lauw. Ik vond de Heracles supporters nog voor de meeste sfeer zorgen (in het begin dan). Daarna was het tot het einde alleen maar "boeruh, boeruh". Het was net een langspeelplaat zonder einde.
ja er komt meer dan hoe haquote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sfeer, dat is in Amsterdam toch gelijk aan een paar nep-Italianen die met ontbloot bovenlichaam "hoe ha" roepen?
Dat was echt totaal niet het geval. Meest tamme bekerfinale in jaren, qua wedstrijd en helemaal qua sfeer.quote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
De liedjes waren sowieso wel gevarieerd, maar net als dat de neuzen ook 38x per wedstrijden "Jodeee jodeee" erin gooien.
Mja in het stadion was het dik feest iigtis alleen ook mooi als het op tv ook overkomt als een orkaan van geluid en een bouncende kuip
jij moet sowieso nog een keer in Ajax shirt op het Leidse feesten met mijquote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
De liedjes waren sowieso wel gevarieerd, maar net als dat de neuzen ook 38x per wedstrijden "Jodeee jodeee" erin gooien.
Mja in het stadion was het dik feest iigtis alleen ook mooi als het op tv ook overkomt als een orkaan van geluid en een bouncende kuip
Dat was het dus totaal niet. Ik vond het zelfs een beetje gezapig overkomen. Maar daar kunnen jullie niets aan doen aangezien PSV supporters niet bekend staan om hun sfeer acties.quote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Na de 3-0 had ik dat, vanaf minuut 70 kakte het in had ik het idee..quote:Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was echt totaal niet het geval. Meest tamme bekerfinale in jaren, qua wedstrijd en helemaal qua sfeer.
godverdekankerkut ja das waar....quote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij moet sowieso nog een keer in Ajax shirt op het Leidse feesten met mij
Kunnen we mooi dit jaar doen
heb een mooi shirtje voor je pikquote:
Start een paint topicquote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zombie Nation?quote:Op maandag 9 april 2012 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Denk dat DuTank het nummer bedoelde dat gedraaid werd in afwachting van de huldiging.
Ik herkende het iig niet.
Idd. Schandalig. En volgens mij zat er iets van red bull doorquote:Op maandag 9 april 2012 00:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Sfeer![]()
Halve liter Amstel Lite voor ¤4,50
Hij heeft in die zin wel gelijk dat ondanks grote investeringen nog niet het gewenste resultaat is bereikt en PSV het zich niet kan veroorloven dit te blijven doen, (dat betekent niet dat ik PSV al heb afgeschreven voor CL voetbal, daarom de nadruk op nog)quote:Op maandag 9 april 2012 09:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou serieus noemen kan je hem als PSVer in ieder geval niet.
Maar dat is een open deur die hier al maanden wordt ingetrapt, vooral door steeds dezelfde users. Die discussie is inmiddels wel 60 keer uitgemolken, maar wordt herhaald en herhaald terwijl er niets zinnigs meer over te zeggen valt, omdat alles al gezegd is en door de meeste PSV'ers hier zelfs ook beaamd. Je snapt waar de irritatie vandaan komt als er wéér iemand op die toon met uitgekauwde oneliners die inhoudelijk onjuist zijn (en dat weten ze) komt zaniken over dat onderwerp, terwijl er net een finale gewonnen is. Totaal niet bedoeld om inhoudelijk te discussiëren, maar gewoon om te etteren.quote:Op maandag 9 april 2012 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft in die zin wel gelijk dat ondanks grote investeringen nog niet het gewenste resultaat is bereikt en PSV het zich niet kan veroorloven dit te blijven doen, (dat betekent niet dat ik PSV al heb afgeschreven voor CL voetbal, daarom de nadruk op nog)
Je moet weten wat je met Matavz binnenhaalt. Hij moet bediend worden. met voorzetten etc.quote:Op maandag 9 april 2012 09:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik had niet verwacht dat Lens zou renderen. Vind t meer een 442 spits.
Matavz zal nu voorlopig wel er naast blijven staan. Toch een miskoop tot nu toe.
Joh.quote:Op maandag 9 april 2012 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet weten wat je met Matavz binnenhaalt. Hij moet bediend worden. met voorzetten etc.
Matavz is op het laatst binnengehaald als paniekaankoop vanwege een spitsentekort. Daarbij is totaal niet aan de risico's gedachtquote:
Je tweede bewering staat haaks op je eerste.quote:Op maandag 9 april 2012 09:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar dat is een open deur die hier al maanden wordt ingetrapt, vooral door steeds dezelfde users. Die discussie is inmiddels wel 60 keer uitgemolken, maar wordt herhaald en herhaald terwijl er niets zinnigs meer over te zeggen valt, omdat alles al gezegd is en door de meeste PSV'ers hier zelfs ook beaamd. Je snapt waar de irritatie vandaan komt als er wéér iemand op die toon met uitgekauwde oneliners die inhoudelijk onjuist zijn (en dat weten ze) komt zaniken over dat onderwerp, terwijl er net een finale gewonnen is. Totaal niet bedoeld om inhoudelijk te discussiëren, maar gewoon om te etteren.
Ja héhé, de twee dufste supportersgroepen van NLquote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Zo, ben wakker van een dagje Rotjeknor. Prima effectieve wedstrijd van PSV. Ben blij dat er na 4 jaar weer wat te vieren valt. Sfeer tijdens de wedstrijd was zeer goed, na de 3-0 kakte het op de een of andere manier beetje in, mede ook omdat de overkant toen erg tam werd.
Overigens mooi om te zien dat het nog gewoon kan in NL, ondanks al die overdreven beperkingen die de politie etc. ons had opgelegd; voor het stadion liep gewoon iedereen van Heracles en PSV door elkaar heen, zonder enige problemen. Zo hoort voetbal ook te zijn, zonder al die zeik erom heen.
quote:En ohja, die prijzen¤4,50 voor een halve liter lauwe zeik
. En een pizzapunt kostte ook een vermogen.
Welkom in het moderne voetbal
Zeker weten! Mooi dat het zo kan!quote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens mooi om te zien dat het nog gewoon kan in NL, ondanks al die overdreven beperkingen die de politie etc. ons had opgelegd; voor het stadion liep gewoon iedereen van Heracles en PSV door elkaar heen, zonder enige problemen. Zo hoort voetbal ook te zijn, zonder al die zeik erom heen.
En ohja, die prijzen¤4,50 voor een halve liter lauwe zeik
. En een pizzapunt kostte ook een vermogen.
Welkom in het moderne voetbal
Met mijn eerste bewering bedoel ik het feit dat veel PSV'ers beamen dat PSV niet best presteert ondanks de investeringen en niet gebalanceerd heeft ingekocht. Met mijn tweede bewering doel ik op bewust inhoudelijk fout geplaatste opmerkingen over de hoogte van de deal (meestal gepaard met termen als subsidie of overheidsgelden) en het begroten van CL zoals jij die hierboven plaatste. Je weet dat het bullshit is en toch blijf je het herhalen.quote:Op maandag 9 april 2012 10:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je tweede bewering staat haaks op je eerste.
27 miljoen, klein verschilquote:Op maandag 9 april 2012 10:46 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Als PSV dit jaar geen kampioen wordt ga ik heel hard lachen. Veertig miljoen uitgegeven door deze financieel doodzieke club en weer helemaal niets ..... helemaal niets in Eindhoven.
Hij heeft dan misschien niet veel gescoord, maar wel belangrijke doelpunten, zoals in de bekerwedstrijd tegen Twentequote:Op maandag 9 april 2012 09:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik had niet verwacht dat Lens zou renderen. Vind t meer een 442 spits.
Matavz zal nu voorlopig wel er naast blijven staan. Toch een miskoop tot nu toe.
Wil je Europa in? Hahahquote:
Het was in ieder geval niet te zuipenquote:Op maandag 9 april 2012 08:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd. Schandalig. En volgens mij zat er iets van red bull door
Uuh, volgens mij is het schijn. Het klonk veel harder omdat jullie meer fanatiekelingen mee hadden.quote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wil je Europa in? Hahah
Kan aan mij liggen, maar klapte wij nou langer voor Heracles bij de huldiging dan jullie zelf?
Klopt, was de hele tijd eenzelfde loop.quote:Op maandag 9 april 2012 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Denk dat DuTank het nummer bedoelde dat gedraaid werd in afwachting van de huldiging.
Ik herkende het iig niet.
Volgens mij wel 50/50.quote:Op maandag 9 april 2012 11:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor mijn gevoel werden er trouwens veel meer PSV-liederen van tevoren gedraaid
Dat vraag ik me af, hahah vaders met kinderen, nerdjes, normale mensen, moeders, kinderen en opa's zongen mee. Zo leek het in ieder gevalquote:Op maandag 9 april 2012 11:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uuh, volgens mij is het schijn. Het klonk veel harder omdat jullie meer fanatiekelingen mee hadden.
En ja, ik wil wel een keer europa in
Nee.quote:Op maandag 9 april 2012 11:55 schreef J2T het volgende:
Hebben jullie weer een beetje geloof in de titel gekregen?
En niet nodig. 0 incidenten?quote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens is Jan Smit van Heracles echt een held
Na de wedstrijd de supporters van PSV nog even persoonlijk bedanken door naar het vak te lopen en te applaudiseren
Zo hoort voetbal ook gewoon te zijn.
Ik zou wel eens willen weten wat dit geintje gisteren de Nederlandse staatsburger gekost heeft. De inzet van de politie was echt overdreven.
quote:Koeman: "PSV heeft verzaakt als het geen kampioen wordt"
Door Gideon de Koning | 09 April 2012 om 00:14 | Bron: NOS | Wed 50 euro gratis
Wat is jouw mening? Reageer nu!
Ronald Koeman heeft zich uitgelaten over de titelstrijd in Nederland. De trainer van Feyenoord ziet zijn eigen ploeg als underdog. De oud-verdediger zag in PSV lange tijd de grote favoriet.
"Ik heb wel altijd gezegd dat mijn kampioen PSV zou zijn. En ik kan me herinneren in januari na Feyenoord - Ajax (4-2), dat ik zei: Ajax is kansloos voor de titel", aldus Koeman. "En ze staan bovenaan. Dat is op basis van dat zij de laatste zeven, acht wedstrijden winnen. En op basis dat met name PSV en Twente en AZ de nodige punten hebben verspeeld."
"Ik vind dat PSV verzaakt heeft in dit seizoen als ze het uiteindelijk niet worden, want ze zijn niet kansloos natuurlijk. Ajax staat er het beste voor", vertelde de oefenmeester. "Feyenoord heeft die druk nog niet van het kampioen móeten worden, druk die Ajax en PSV wel hebben."
De keuzeheer liet zich uit over het sterkte punt van de Stadionclub. "Ik vind met name de kracht van dit Feyenoord de uitstraling die dit elftal heeft. Waar we alles aan gedaan hebben, iedere dag. Als je Feyenoord ziet, zie je een jong, jeugdig, talentvol elftal dat ervoor gaat", zei de oefenmeester, die voorzichtig is als het over de titelkansen van zijn club gaat. "Ik vind het niet reëel om dat naar buiten te brengen. Als wij bij Roda JC winnen en andere ploegen komen tegen elkaar te spelen, dan ga je toch echt meedoen."
0% dus.quote:Op maandag 9 april 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:
'Als Cocu hoofdtrainer blijft, is de kans groot dat ik blijf'
Nu, op EL.quote:Op maandag 9 april 2012 13:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet waar ik de hele wedstrijd terug kan kijken?
Studio voetbal dadelijkquote:Op maandag 9 april 2012 13:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet waar ik de hele wedstrijd terug kan kijken?
Ik? Nog niet gezien, wil de hele wedstrijd nog even terug kijken.quote:Op maandag 9 april 2012 13:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Gedrag van Toiboy dan, wat vond je daarvan?
dus dat pisventje mocht Rutten blijkbaar nietquote:Op maandag 9 april 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:
'Als Cocu hoofdtrainer blijft, is de kans groot dat ik blijf'
quote:Op maandag 9 april 2012 13:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik? Nog niet gezien, wil de hele wedstrijd nog even terug kijken.
Nee kan niet. Dat kan je alleen bij EL, als je dat hebt. Bij studio voetbal zie je wel het gedrag van Toivonen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar kan je de hele wedstrijd terug zien? Nee toch..
hahaquote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh ja, dagjesmensen die met kaartje in de hand hun plek op gaan zoekenGisteren kwam er ook zo'n 'balletje' naar me toe: 'gast, jullie staan op onze plekken'
Smerige overtreding. Worden echter wekelijks gemaakt op alle velden, dus niet iets om hem weer voor aan de schandpaal te nagelen. Verder weinig geks gezien, wel een heerlijk doelpuntquote:Op maandag 9 april 2012 13:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Gedrag van Toiboy dan, wat vond je daarvan?
1 smerige overtrediging waar je gewoon rood voor kan, misschien wel moet geven. Daarnaast steeds vieze tikjes geven, vinger naar de mond ('ssshht gebaar') richting de supporters, terwijl je gewoon dik wint...quote:Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Smerige overtreding. Worden echter wekelijks gemaakt op alle velden, dus niet iets om hem weer voor aan de schandpaal te nagelen. Verder weinig geks gezien, wel een heerlijk doelpunt
Hij misdraagt zich alleen structureel. En dat is dan aanvoerder.quote:Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Smerige overtreding. Worden echter wekelijks gemaakt op alle velden, dus niet iets om hem weer voor aan de schandpaal te nagelen. Verder weinig geks gezien, wel een heerlijk doelpunt
Suarez wel, maar Pantelic ook?quote:Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Toivonen heb ik altijd een kneus gevonden, ben gewoon een (vrij fanatieke) PSV'er. Maar goed, iedere club heeft wel zo'n mongool gehad. Kijk naar Suarez en Pantelic bij ajax.
Dat laatste heb ik gemist. Is inderdaad nergens voor nodig. Maar die tikjes heb ik niet zo'n moeite mee. Ik vind het prima dat er spelers tussen zitten die de rand van het toegestane opzoeken om maar te winnen. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat het als tegenstander enorm frustrerend is en je zo iemand erg onsportief vindt. Zou ik ook vinden als er zo'n speler bij een andere club zou rondlopenquote:Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1 smerige overtrediging waar je gewoon rood voor kan, misschien wel moet geven. Daarnaast steeds vieze tikjes geven, vinger naar de mond ('ssshht gebaar') richting de supporters, terwijl je gewoon dik wint...
matig hoor.
Ja, wat wil jou nou van ons horen dan? Publiekelijke excuses voor zijn gedrag of wat?quote:Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij misdraagt zich alleen structureel. En dat is dan aanvoerder.
Pantelic was gek maar niet gemeen. Net als Lazovic.quote:Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Toivonen heb ik altijd een kneus gevonden, ben gewoon een (vrij fanatieke) PSV'er. Maar goed, iedere club heeft wel zo'n mongool gehad. Kijk naar Suarez en Pantelic bij ajax.
Iemand de wedstrijd uitschoppen als je 3-0 voor staat doe je niet echt om te winnen lijkt me.quote:Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik gemist. Is inderdaad nergens voor nodig. Maar die tikjes heb ik niet zo'n moeite mee. Ik vind het prima dat er spelers tussen zitten die de rand van het toegestane opzoeken om maar te winnen. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat het als tegenstander enorm frustrerend is en je zo iemand erg onsportief vindt. Zou ik ook vinden als er zo'n speler bij een andere club zou rondlopen
Lekker op je teentjes getrapt?quote:Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, wat wil jou nou van ons horen dan? Publiekelijke excuses voor zijn gedrag of wat?
PSV stond met 3-0 voor, wedstrijd was gespeeld en die ontzettend rare actie van Toivonen sloeg werkelijk waar nergens op en had met rood bestraft mogen worden. Jammer dat die jongen het doet, maar het is niet anders. Hopen dat Cocu hem hard op zijn flikker geeft en verder moet je vanmiddag naar de training gaan en daar om tekst en uitleg te vragen, en plaats van hier te melden wat een rat het is. Hij draagt een PSV shirt en ik hoop dat hij er voor het eind van het seizoen nog 20 inschiet en de schaal omhoog houdt.
Overtoom was de beste speler bij Heracles. Toivonen had gewoon geen zin meer om hem te volgen, dus dan maar z'n enkels eraf trappen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand de wedstrijd uitschoppen als je 3-0 voor staat doe je niet echt om te winnen lijkt me.
Ja, vond ik ook gewoon een rare vent met idiote acties. Misschien geen smerige tackles maar het was wel een mafkees.quote:
Via een forum op internet? Ik denk het niet, pik. Maar zeg even wat je wilt horen, dan zijn we van dat Toivonen gejank af en kunnen we door naar een ander onderwerp wat misschien wel interessant is.quote:
Hij was apart, maar heeft nooit rare acties gehad tegen de tegenstander, voor zover ik weet.quote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook gewoon een rare vent met idiote acties. Misschien geen smerige tackles maar het was wel een mafkees.
Maar goed, kan mij het verrekken. Ik ga hier geen discussie over Toivonen voeren een dag nadat wij eindelijk weer een prijs gewonnen hebben. Ga nu lekker wat sfeerbeelden terug kijken.
Hoe jullie over Toivonen denken?quote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Via een forum op internet? Ik denk het niet, pik. Maar zeg even wat je wilt horen, dan zijn we van dat Toivonen gejank af en kunnen we door naar een ander onderwerp wat misschien wel interessant is.
quote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitstekende voetballer, rare acties. En nu?
Daarvan heb ik al gezegd dat het een smerige overtreding was. Dit ging over de kleine tikjes die hij tijdens de wedstrijd uitdeelt en zijn zuiggedrag. Daar heb ik geen moeit mee.quote:Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand de wedstrijd uitschoppen als je 3-0 voor staat doe je niet echt om te winnen lijkt me.
Die Toivonen is een bijzonder raar mannetje met een goeie streep erdoorheen, waardoor hij soms acties heeft die geen hond begrijpt. Daar kunnen we lang of kort over praten, maar bij veel clubs loopt zo'n figuur rond, dus wat je nu helemaal probeert te bepraten snap ik niet, want iedereen kan toch zien dat het een grote debielenactie was? Wat is nu de discussie die je op gang wilt brengen?quote:Op maandag 9 april 2012 13:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]laat ook maar. Discussies voeren is niet makkelijk met users als jij
Zuigen is prima idd. Heerlijk om in je eigen team te hebben, frustrerend voor de tegenstander.quote:Op maandag 9 april 2012 13:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daarvan heb ik al gezegd dat het een smerige overtreding was. Dit ging over de kleine tikjes die hij tijdens de wedstrijd uitdeelt en zijn zuiggedrag. Daar heb ik geen moeit mee.
Gewoon puur om Toivonen (en PSV) te bashen. Lekker laten gaanquote:Op maandag 9 april 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Toivonen is een bijzonder raar mannetje met een goeie streep erdoorheen, waardoor hij soms acties heeft die geen hond begrijpt. Daar kunnen we lang of kort over praten, maar bij veel clubs loopt zo'n figuur rond, dus wat je nu helemaal probeert te bepraten snap ik niet, want iedereen kan toch zien dat het een grote debielenactie was? Wat is nu de discussie die je op gang wilt brengen?
Nee hoor, maar kritiek wordt door de meesten van jullie gelijk als troll gezien.quote:Op maandag 9 april 2012 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon puur om Toivonen (en PSV) te bashen. Lekker laten gaan
Dat had je toch ook al gelijk de eerste keer kunnen zeggen?quote:Op maandag 9 april 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Toivonen is een bijzonder raar mannetje met een goeie streep erdoorheen, waardoor hij soms acties heeft die geen hond begrijpt. Daar kunnen we lang of kort over praten, maar bij veel clubs loopt zo'n figuur rond, dus wat je nu helemaal probeert te bepraten snap ik niet, want iedereen kan toch zien dat het een grote debielenactie was? Wat is nu de discussie die je op gang wilt brengen?
Hij vraagt iets aan jou. Jij reageert er niet op maar reageert wel op mij? Jammer.quote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, maar kritiek wordt door de meesten van jullie gelijk als troll gezien.
Een discussie is altijd prima. Aankopen, beleid, wissels etc. Geen probleem.quote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, maar kritiek wordt door de meesten van jullie gelijk als troll gezien.
Domme vragen bestaan niet. Enkel domme antwoorden.quote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een discussie is altijd prima. Aankopen, beleid, wissels etc. Geen probleem.
Maar als Toivonen bij 3-0 een doodschop uitdeelt aan een speler van nota bene Almelo dan is er vrij weinig discussie, want dan betiteld ieder weldenkend figuur hem als een smeerpijp die normaal moet doen. Als er dan al zuchtend en steunend wordt gereageerd dat het een kutstelling is lees ik in andere topics dat "je meteen een troll bent". Nee, je vragen zijn gewoon dom.
Na zo'n doodschop vragen wat we van de actie van Toivonen vonden is een domme vraag. Wat voor antwoorden had je verwacht? "Een neger die een schwalbe maakt, wat een doerak!"?quote:Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Enkel domme antwoorden.
En discussie is hier vaak niet mogelijk over beleid en aankopen, maar goed jij ziet dat blijkbaar anders.
lees die topics nog maar eens terug als je wil. Dan kan je zien hoe snel jullie je aangevallen voelden als users als Caland en DeNummer10 zeiden dat Matavz en Wijnaldum slechte aankopen waren. Dat over het beleid was van twee kanten een grote troll reeks.quote:Op maandag 9 april 2012 14:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na zo'n doodschop vragen wat we van de actie van Toivonen vonden is een domme vraag. Wat voor antwoorden had je verwacht? "Een neger die een schwalbe maakt, wat een doerak!"?
Discussie over beleid was er wel degelijk. Er zitten supporters van andere clubs meer in dit topic te posten dan in hun eigen fantopic. Er kon om de 10 minuten een nieuw topic worden aangemaakt toen PSV de gemeentesteun ontving, Wijnaldum werd gekocht, Matavz werd gekocht en Rutten eruit werd gebonjourd. Nog nooit is er zoveel discussie in dit topic geweest als dit seizoen.
Haha tuurlijkquote:Op maandag 9 april 2012 14:14 schreef ploegende_boer het volgende:
Op welk vak stonden de meegereisde PSV-supporters hier? Ik stond helemaal vooraan op vak K, nog geen 10 meter van de cornervlag af. Als er iemand in busje 8 (Weert) zat kennen ze Marcel wel!
Ik heb notabene samen met Grrrrrr met hun samen die discussie gevoerd, manquote:Op maandag 9 april 2012 14:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
lees die topics nog maar eens terug als je wil. Dan kan je zien hoe snel jullie je aangevallen voelden als users als Caland en DeNummer10 zeiden dat Matavz en Wijnaldum slechte aankopen waren. Dat over het beleid was van twee kanten een grote troll reeks.
Het is een beetje vragen naar de bekende weg inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een discussie is altijd prima. Aankopen, beleid, wissels etc. Geen probleem.
Maar als Toivonen bij 3-0 een doodschop uitdeelt aan een speler van nota bene Almelo dan is er vrij weinig discussie, want dan betiteld ieder weldenkend figuur hem als een smeerpijp die normaal moet doen. Als er dan al zuchtend en steunend wordt gereageerd dat het een kutstelling is lees ik in andere topics dat "je meteen een troll bent". Nee, je vragen zijn gewoon dom.
Zat je ook in bus 8?!quote:Op maandag 9 april 2012 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha tuurlijkDolle Marcel! Alles goed jongen?
Ja man iedereen Eindhovuh zingen en dan jalalala en dan handjes in de lucht heen en weer op en neer.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man iedereen Eindhovuh zingen en dan jalalala en dan handjes in de lucht heen en weer op en neer.
Schoenen uit alles.
Ik had het niet specifiek over jou. Met jullie was ik aan het generaliseren.quote:Op maandag 9 april 2012 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb notabene samen met Grrrrrr met hun samen die discussie gevoerd, manMatavz is een fantastische voetballer en doet het nog altijd lang niet slecht, maar is in dit systeem gewoon overbodig. Evenals Wijnaldum. Fantastische voetballers, maar voor dat geld en de jeugd die voor de deur staat compleet overbodig, dus nu praat je totale onzin.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man iedereen Eindhovuh zingen en dan jalalala en dan handjes in de lucht heen en weer op en neer.
Schoenen uit alles.
Die kijken dan ook door een PSV-bril en is alles wat op het veld staat of op de bank zit een PSV'er en dus een logische aankoop, de beste speler op die positie en zal minimaal voor 15 miljoen naar Madrid vertrekken. Zijn niet echt discussies, die sla ik altijd over. Discussies tussen PSV'ers onderling vind ik dan wel weer interessant.quote:Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over jou. Met jullie was ik aan het generaliseren.
Ik had natuurlijk moeten zeggen "het merendeel van de PSV fans."
Maar hoe kijk jij terug op dit seizoen en vooruit op volgend seizoen? Wie vallen mee, wie tegen? Wie vertrekt er, wie of wat koet er bij?quote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die kijken dan ook door een PSV-bril en is alles wat op het veld staat of op de bank zit een PSV'er en dus een logische aankoop, de beste speler op die positie en zal minimaal voor 15 miljoen naar Madrid vertrekken. Zijn niet echt discussies, die sla ik altijd over. Discussies tussen PSV'ers onderling vind ik dan wel weer interessant.
We hebben nog een paar wedstrijdjes te gaan, dus ik heb nog niet echt een volledig beeld van dit seizoen. Wel ben ik nu al van mening dat het halen van Champions League het absoluut een geslaagd seizoen maakt. Het winnen van de beker en volgend jaar Champions League spelen zou ik super vinden met dit elftal vol jonkies en zonder leider.quote:Op maandag 9 april 2012 14:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar hoe kijk jij terug op dit seizoen en vooruit op volgend seizoen? Wie vallen mee, wie tegen? Wie vertrekt er, wie of wat koet er bij?
Ik vind Vertonghen ook irritant. Die doet daar alsof hij niks fout kan doen en het altijd aan een ander ligt. Buiten het gebruikelijke gejank a la Toivonen.quote:
Pasveer olequote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tandjes. Bedankt Leo om dit op je vrije dag te doen...
Vraag me af wat hier van waar is. Cocu had ook aangegeven voor Lens te kiezen vanwege zijn snelheid en creëren van eigen kansen. Vooraf had ik mijn twijfels maar met Lens werd er echt ouderwets dynamisch gespeeld op hoge snelheid. Een positieve verrassing in ieder geval. Lens die in vorm is moet altijd spelen. Ik denk dan ook dat Matavz de rest van het seizoen zijn basisplaats kwijt is.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:40:23#Matavz stelt dat hij licht geblesseerd was. Kon daarom niet in de basis bij #PSV, vond hij. #Lens: geen zware blessure. reageer retweet
Verschillende meningen over een spelsituatie. Dat is inderdaad materiaal voor een aflevering X-Files. Gewoon bizar is dat.quote:Op maandag 9 april 2012 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik snap het niet meer bij PSV. De een zegt dit, de ander dat. Was ook zo toen Toivonen een paar weken geleden werd gewisseld.
Ik vind het anders best apart dat de trainer zegt: 'hij is geblesseerd' en de speler zelf zegt dat er niks aan de hand was.quote:Op maandag 9 april 2012 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verschillende meningen over een spelsituatie. Dat is inderdaad materiaal voor een aflevering X-Files. Gewoon bizar is dat.
Ze spraken beide hun vermoeden uit en blijkbaar was Toivonen niet geblesseerd, dus stond ie daarna gewoon weer als aanvoerder in de basis.quote:Op maandag 9 april 2012 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het anders best apart dat de trainer zegt: 'hij is geblesseerd' en de speler zelf zegt dat er niks aan de hand was.
Speler oogt niet fit meer, dus wordt hij gewisseld.quote:Op maandag 9 april 2012 15:45 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Lekkere misverstanden dan..
'Ik denk dat hij geblesseerd is, dus ik wissel hem maar'.
Ah oke. Dat betekent dat elke speler die gewisseld wordt rond de 70e minuut geblesseerd is..quote:Op maandag 9 april 2012 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speler oogt niet fit meer, dus wordt hij gewisseld.
Jezus.. ben je nou echt zó dom? Nee, dat kan gewoon niet.. dat doe je expres. Moet wel.quote:Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. Dat betekent dat elke speler die gewisseld wordt rond de 70e minuut geblesseerd is..
Ik snap het nu, bedankt voor de uitleg.
Want niet fit is evenredig aan vermoeidheid?quote:Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. Dat betekent dat elke speler die gewisseld wordt rond de 70e minuut geblesseerd is..
Ik snap het nu, bedankt voor de uitleg.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 09-04-2012 om 16:06:19#brands schept duidelijkheid over situatie #cocu. 'Phillip komend seizoen terug naar de jeugd', aldus de technisch manager van #psv. reageer retweet
Bye bye Labyadquote:Op maandag 9 april 2012 16:07 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 09-04-2012 om 16:06:19#brands schept duidelijkheid over situatie #cocu. 'Phillip komend seizoen terug naar de jeugd', aldus de technisch manager van #psv. reageer retweet
Goedzo. Niet rushen die man, eerste kijken wat hij er van bakt bij de jeugd. Al heeft hij wel al een prijs gepaktquote:Op maandag 9 april 2012 16:07 schreef mrstylo het volgende:
Jeugdquote:Op maandag 9 april 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bye bye LabyadOf kunnen we hem ook in de jeugd zetten?
Je wil gewoon zo hoog mogelijk eindigen dit jaar, als Labyad dan moet spelen dan is dat zo. Vind ik.quote:Op maandag 9 april 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jeugdal die shit waar is van die overeenkomst dan mooi op non actief zetten.
Denk deze lijn die nu is ingezet gewoon doorzetten met Faber als hoofdtrainer. Die man beschikt ook over de ervaring en heeft ondertussen onder Cocu de nodige kennis over de huidige spelersgroep.quote:Op maandag 9 april 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedzo. Niet rushen die man, eerste kijken wat hij er van bakt bij de jeugd. Al heeft hij wel al een prijs gepakt
Ben benieuwd naar volgend jaar .. trainers staf en selectie.
Dan hadden hem meteen hoofdtrainer moeten maken, vind het wel vreemd trouwens dat Cocu nu weer de jeugd gaat trainenquote:Op maandag 9 april 2012 16:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk deze lijn die nu is ingezet gewoon doorzetten met Faber als hoofdtrainer. Die man beschikt ook over de ervaring en heeft ondertussen onder Cocu de nodige kennis over de huidige spelersgroep.
Mwa, hij is interim. Laat even zien wat hij kan, maar voelt zich blijkbaar beter op zijn plek bij de jeugd.quote:Op maandag 9 april 2012 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan hadden hem meteen hoofdtrainer moeten maken, vind het wel vreemd trouwens dat Cocu nu weer de jeugd gaat trainen
Cocu werkt al het hele seizoen met deze spelers als assistent dus was de meest logische keus. Faber kent de groep inmiddels als assistent ook en kan mijns inziens het stokje weer van Cocu over nemen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan hadden hem meteen hoofdtrainer moeten maken, vind het wel vreemd trouwens dat Cocu nu weer de jeugd gaat trainen
Hij was toch geen jeugdtrainer Cocu, alleen assistent bij het eerste toch, of heb ik wat gemist?quote:Op maandag 9 april 2012 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, hij is interim. Laat even zien wat hij kan, maar voelt zich blijkbaar beter op zijn plek bij de jeugd.
quote:Op maandag 9 april 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was toch geen jeugdtrainer Cocu, alleen assistent bij het eerste toch, of heb ik wat gemist?
Wiki.quote:Na zijn actieve carrière besluit Cocu de Cursus Coach Betaald Voetbal te volgen. Hij gaat dan tevens stage lopen bij het Nederlands Elftal en wordt ook jeugdtrainer bij PSV,[3] waar hij op 21 juni 2008 voor het eerst als trainer op het veld stond.[4] Op 2 februari 2009 werd zijn taak als jeugdtrainer met wederzijdse instemming omgezet in een functie als assistent-trainer van de hoofdmacht, voor het rest van het dan lopende voetbalseizoen. Cocu kon hier langer voor tekenen, maar deed dit niet. Hij wil minimaal tot 2012 betrokken zijn bij het Nederlands elftal en beide functies zijn niet te combineren[5]. Cocu blijft in 2009/10 wel parttime deel uitmaken van de technische staf van PSV. Net als het seizoen ervoor neemt hij geen plaats op de bank tijdens wedstrijddagen, maar is hij wel beschikbaar voor tactische en individuele trainingen. Cocu reisde tevens mee naar het eerste trainingskamp van PSV in Oisterwijk in voorbereiding op het seizoen.
Ik denk dat hij zijn stage bij de jeugd aangenaam vond en om nog wat te rijpen als fatsoenlijk hoofdtrainer graag daar wil werken. Maar da's slechts mijn interpretatie, geen quote.quote:Op maandag 9 april 2012 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]Dank je, maar maakt het voor mij niet minder vreemd dat hij nu weer de jeugd gaat trainen
Hij zou na dit seizoen de A1 gaan trainen(dit was al paar maanden geleden bepaalt). Dus wat ze bedoelen dat hij weer de jeugd gaat trainen, is dat ze weer naar de oorspronkelijke plan gaan en dat is de jeugd(A1) trainen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]Dank je, maar maakt het voor mij niet minder vreemd dat hij nu weer de jeugd gaat trainen
OK duidelijkquote:Op maandag 9 april 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zou na dit seizoen de A1 gaan trainen(dit was al paar maanden geleden bepaalt). Dus wat ze bedoelen dat hij weer de jeugd gaat trainen, is dat ze weer naar de oorspronkelijke plan gaan en dat is de jeugd(A1) trainen.
Verdiend.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 09-04-2012 om 16:23:24#depay is toegevoegd aan de A-selectie van #psv reageer retweet
Nu komt hij helemaal niet meer aan spelen toe.quote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef mrstylo het volgende:
Verdiend.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 09-04-2012 om 16:23:24#depay is toegevoegd aan de A-selectie van #psv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |