Klopt, was de hele tijd eenzelfde loop.quote:Op maandag 9 april 2012 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Denk dat DuTank het nummer bedoelde dat gedraaid werd in afwachting van de huldiging.
Ik herkende het iig niet.
Volgens mij wel 50/50.quote:Op maandag 9 april 2012 11:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor mijn gevoel werden er trouwens veel meer PSV-liederen van tevoren gedraaid
Dat vraag ik me af, hahah vaders met kinderen, nerdjes, normale mensen, moeders, kinderen en opa's zongen mee. Zo leek het in ieder gevalquote:Op maandag 9 april 2012 11:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uuh, volgens mij is het schijn. Het klonk veel harder omdat jullie meer fanatiekelingen mee hadden.
En ja, ik wil wel een keer europa in
Nee.quote:Op maandag 9 april 2012 11:55 schreef J2T het volgende:
Hebben jullie weer een beetje geloof in de titel gekregen?
En niet nodig. 0 incidenten?quote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens is Jan Smit van Heracles echt een held
Na de wedstrijd de supporters van PSV nog even persoonlijk bedanken door naar het vak te lopen en te applaudiseren
Zo hoort voetbal ook gewoon te zijn.
Ik zou wel eens willen weten wat dit geintje gisteren de Nederlandse staatsburger gekost heeft. De inzet van de politie was echt overdreven.
quote:Koeman: "PSV heeft verzaakt als het geen kampioen wordt"
Door Gideon de Koning | 09 April 2012 om 00:14 | Bron: NOS | Wed 50 euro gratis
Wat is jouw mening? Reageer nu!
Ronald Koeman heeft zich uitgelaten over de titelstrijd in Nederland. De trainer van Feyenoord ziet zijn eigen ploeg als underdog. De oud-verdediger zag in PSV lange tijd de grote favoriet.
"Ik heb wel altijd gezegd dat mijn kampioen PSV zou zijn. En ik kan me herinneren in januari na Feyenoord - Ajax (4-2), dat ik zei: Ajax is kansloos voor de titel", aldus Koeman. "En ze staan bovenaan. Dat is op basis van dat zij de laatste zeven, acht wedstrijden winnen. En op basis dat met name PSV en Twente en AZ de nodige punten hebben verspeeld."
"Ik vind dat PSV verzaakt heeft in dit seizoen als ze het uiteindelijk niet worden, want ze zijn niet kansloos natuurlijk. Ajax staat er het beste voor", vertelde de oefenmeester. "Feyenoord heeft die druk nog niet van het kampioen móeten worden, druk die Ajax en PSV wel hebben."
De keuzeheer liet zich uit over het sterkte punt van de Stadionclub. "Ik vind met name de kracht van dit Feyenoord de uitstraling die dit elftal heeft. Waar we alles aan gedaan hebben, iedere dag. Als je Feyenoord ziet, zie je een jong, jeugdig, talentvol elftal dat ervoor gaat", zei de oefenmeester, die voorzichtig is als het over de titelkansen van zijn club gaat. "Ik vind het niet reëel om dat naar buiten te brengen. Als wij bij Roda JC winnen en andere ploegen komen tegen elkaar te spelen, dan ga je toch echt meedoen."
0% dus.quote:Op maandag 9 april 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:
'Als Cocu hoofdtrainer blijft, is de kans groot dat ik blijf'
Nu, op EL.quote:Op maandag 9 april 2012 13:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet waar ik de hele wedstrijd terug kan kijken?
Studio voetbal dadelijkquote:Op maandag 9 april 2012 13:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet waar ik de hele wedstrijd terug kan kijken?
Ik? Nog niet gezien, wil de hele wedstrijd nog even terug kijken.quote:Op maandag 9 april 2012 13:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Gedrag van Toiboy dan, wat vond je daarvan?
dus dat pisventje mocht Rutten blijkbaar nietquote:Op maandag 9 april 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:
'Als Cocu hoofdtrainer blijft, is de kans groot dat ik blijf'
quote:Op maandag 9 april 2012 13:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik? Nog niet gezien, wil de hele wedstrijd nog even terug kijken.
Nee kan niet. Dat kan je alleen bij EL, als je dat hebt. Bij studio voetbal zie je wel het gedrag van Toivonen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar kan je de hele wedstrijd terug zien? Nee toch..
hahaquote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh ja, dagjesmensen die met kaartje in de hand hun plek op gaan zoekenGisteren kwam er ook zo'n 'balletje' naar me toe: 'gast, jullie staan op onze plekken'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |