quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Heb jullie gezien hoe gespierd depay is? Lukaku 2.0???
Valt wel mee. Hij is alleen heel droog afgetraind met bijna geen vet op zijn lichaam.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ohja ... want ajax gaat alles winnen?
* hap hap *quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar staat niks over dat Ajax en AZ alles gaan winnen?
Spieren vallen wel mee jaquote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee. Hij is alleen heel droog afgetraind met bijna geen vet op zijn lichaam.
Zo'n lichaam had ik niet op mijn 17de.quote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee. Hij is alleen heel droog afgetraind met bijna geen vet op zijn lichaam.
Nu wel?quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n lichaam had ik niet op mijn 17de.
Nee maar dat komt door je vet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n lichaam had ik niet op mijn 17de.
Bij Davy moet ik altijd aan een vadsige Cartman met dikke bril denken.quote:
Nah, dat ook weer niet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Davy moet ik altijd aan een vadsige Cartman met dikke bril denken.
Hij heeft inderdaad geen bril.quote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nah, dat ook weer niet.gewoon een 'normale' boii.
Bij jou moet ik altijd aan die post denken dat je ajax de rug toe keert en successupporter werd van Barcaquote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Davy moet ik altijd aan een vadsige Cartman met dikke bril denken.
Ik ookquote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd aan die post denken dat je ajax de rug toe keert en successupporter werd van Barca
quote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd aan die post denken dat je ajax de rug toe keert en successupporter werd van Barca
Dat magquote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik zijn twitter mag gelovrn, dan moet hij zkr wat vet hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn groter in het buitenland dan in Nederland.Hij weet dat Cocu niet trainer blijft. Wat een sukkel.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:38:22#Labyad dolblij na afloop. Jammer dat supporters me niet geloven, zegt hij. Als Cocu trainer blijft, hele grote kans dat ik bij #PSV blijf. reageer retweet
Reactie van iemand die waarschijnlijk nooit ook maar enige vorm van training heeft gedaan. Een dergelijk lichaam krijg je niet met alleen maar droogtrainen. Het is niet zo dat we zonder vet er allemaal zo uit zouden zien. Voor een 17-jarige topsporter is het misschien makkelijker dan voor een nietsnut van 23/24, maar er is wel het nodige werk voor nodig.quote:Op zondag 8 april 2012 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Reactie van iemand die even stoer komt doen. Ik train al mijn hele leven "Xabotnik".quote:Op zondag 8 april 2012 23:00 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Reactie van iemand die waarschijnlijk nooit ook maar enige vorm van training heeft gedaan. Een dergelijk lichaam krijg je niet met alleen maar droogtrainen. Het is niet zo dat we zonder vet er allemaal zo uit zouden zien. Voor een 17-jarige topsporter is het misschien makkelijker dan voor een nietsnut van 23/24, maart er is wel het nodige werk voor nodig.
O, ok. Goed dat je eerlijk en zelfkritisch bent.quote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Reactie van iemand die even stoer komt doen. Ik train al mijn hele leven "Xabotnik".
quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ging wel los na de wedstrijd
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort mij niet zeggen dat hij geen goed lichaam heeft maar zoveel bijzonders is het niet. Als je rond de 6-8% vet zit met 25kg schone massa zou het een ander verhaal zijn. Deze jongen is gewoon atletisch fit.quote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O, ok. Goed dat je eerlijk en zelfkritisch bent.
Ik zou die voorste chick wel blij willen maken.quote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Eindhoven de gekstequote:Op zondag 8 april 2012 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel mooi hoe jij altijd jouw eigen videos 100x post
Hmmmm, de tranen van frustratie van de tegenstander!quote:
Je bagatelliseert het werk dat ervoor nodig is. Ik was op die leeftijd topsporter (Nederlands team taekwondo op 2 internationale toernooien, plus internationaal verschillende toernooien met particulier gesponsorde teams vanuit de club), en zelden hebben ze een dergelijk lichaam hoor. Een dergelijk laag vetpercentage is niets speciaals. Maar dat wil niet zeggen dat ze ook afgetraind zijn. Er is gewoon krachttraining voor nodig.quote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat hij geen goed lichaam heeft maar zoveel bijzonders is het niet. Als je rond de 6-8% vet zit met 25kg schone massa zou het een ander verhaal zijn. Deze jongen is gewoon atletisch fit.
dat kloptquote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Liep Toivonen nou met een kapiteinspet na de huldiging of zag ik dat verkeerd?
Erg lauw. Ik vond de Heracles supporters nog voor de meeste sfeer zorgen (in het begin dan). Daarna was het tot het einde alleen maar "boeruh, boeruh"quote:
Want normaal zingen jullie meer dan dat boeruh boeruh??quote:Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Erg lauw. Ik vond de Heracles supporters nog voor de meeste sfeer zorgen (in het begin dan). Daarna was het tot het einde alleen maar "boeruh, boeruh". Het was net een langspeelplaat zonder einde.
Natuurlijk is er krachttraining nodig, deels ook wel genetics, je kunt zien dat Memphis Depay een mesomorph lichaamsbouw heeft. Ik bagatelliseer het niet, zo'n lichaam is zeker knap, ik sport sinds mijn 15e ook op een hoog niveau, met een goed dieet waar je je strikt aan houdt en een vaste routine is dit niet "bijzonder". Ik heb met mensen samen getraind die op die leeftijd al 30kg pure schone massa op hun frame hadden zitten met bijna geen vet op het lichaam.quote:Op maandag 9 april 2012 00:01 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het werk dat ervoor nodig is. Ik was op die leeftijd topsporter (Nederlands team taekwondo op 2 internationale toernooien, plus internationaal verschillende toernooien met particulier gesponsorde teams vanuit de club), en zelden hebben ze een dergelijk lichaam hoor. Een dergelijk laag vetpercentage is niets speciaals. Maar dat wil niet zeggen dat ze ook afgetraind zijn. Er is gewoon krachttraining voor nodig.
Sfeer, dat is in Amsterdam toch gelijk aan een paar nep-Italianen die met ontbloot bovenlichaam "hoe ha" roepen?quote:Op maandag 9 april 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want normaal zingen jullie meer dan dat boeruh boeruh??
Dat is eigelijk elke keer het enige wat ik hoor, zelfs de keren dat ik in Eindhoven was en psv dik won
De liedjes waren sowieso wel gevarieerd, maar net als dat de neuzen ook 38x per wedstrijden "Jodeee jodeee" erin gooien.quote:Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Erg lauw. Ik vond de Heracles supporters nog voor de meeste sfeer zorgen (in het begin dan). Daarna was het tot het einde alleen maar "boeruh, boeruh". Het was net een langspeelplaat zonder einde.
ja er komt meer dan hoe haquote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sfeer, dat is in Amsterdam toch gelijk aan een paar nep-Italianen die met ontbloot bovenlichaam "hoe ha" roepen?
Dat was echt totaal niet het geval. Meest tamme bekerfinale in jaren, qua wedstrijd en helemaal qua sfeer.quote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
De liedjes waren sowieso wel gevarieerd, maar net als dat de neuzen ook 38x per wedstrijden "Jodeee jodeee" erin gooien.
Mja in het stadion was het dik feest iigtis alleen ook mooi als het op tv ook overkomt als een orkaan van geluid en een bouncende kuip
jij moet sowieso nog een keer in Ajax shirt op het Leidse feesten met mijquote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
De liedjes waren sowieso wel gevarieerd, maar net als dat de neuzen ook 38x per wedstrijden "Jodeee jodeee" erin gooien.
Mja in het stadion was het dik feest iigtis alleen ook mooi als het op tv ook overkomt als een orkaan van geluid en een bouncende kuip
Dat was het dus totaal niet. Ik vond het zelfs een beetje gezapig overkomen. Maar daar kunnen jullie niets aan doen aangezien PSV supporters niet bekend staan om hun sfeer acties.quote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Na de 3-0 had ik dat, vanaf minuut 70 kakte het in had ik het idee..quote:Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was echt totaal niet het geval. Meest tamme bekerfinale in jaren, qua wedstrijd en helemaal qua sfeer.
godverdekankerkut ja das waar....quote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij moet sowieso nog een keer in Ajax shirt op het Leidse feesten met mij
Kunnen we mooi dit jaar doen
heb een mooi shirtje voor je pikquote:
Start een paint topicquote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zombie Nation?quote:Op maandag 9 april 2012 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Denk dat DuTank het nummer bedoelde dat gedraaid werd in afwachting van de huldiging.
Ik herkende het iig niet.
Idd. Schandalig. En volgens mij zat er iets van red bull doorquote:Op maandag 9 april 2012 00:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Sfeer![]()
Halve liter Amstel Lite voor ¤4,50
Hij heeft in die zin wel gelijk dat ondanks grote investeringen nog niet het gewenste resultaat is bereikt en PSV het zich niet kan veroorloven dit te blijven doen, (dat betekent niet dat ik PSV al heb afgeschreven voor CL voetbal, daarom de nadruk op nog)quote:Op maandag 9 april 2012 09:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou serieus noemen kan je hem als PSVer in ieder geval niet.
Maar dat is een open deur die hier al maanden wordt ingetrapt, vooral door steeds dezelfde users. Die discussie is inmiddels wel 60 keer uitgemolken, maar wordt herhaald en herhaald terwijl er niets zinnigs meer over te zeggen valt, omdat alles al gezegd is en door de meeste PSV'ers hier zelfs ook beaamd. Je snapt waar de irritatie vandaan komt als er wéér iemand op die toon met uitgekauwde oneliners die inhoudelijk onjuist zijn (en dat weten ze) komt zaniken over dat onderwerp, terwijl er net een finale gewonnen is. Totaal niet bedoeld om inhoudelijk te discussiėren, maar gewoon om te etteren.quote:Op maandag 9 april 2012 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft in die zin wel gelijk dat ondanks grote investeringen nog niet het gewenste resultaat is bereikt en PSV het zich niet kan veroorloven dit te blijven doen, (dat betekent niet dat ik PSV al heb afgeschreven voor CL voetbal, daarom de nadruk op nog)
Je moet weten wat je met Matavz binnenhaalt. Hij moet bediend worden. met voorzetten etc.quote:Op maandag 9 april 2012 09:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik had niet verwacht dat Lens zou renderen. Vind t meer een 442 spits.
Matavz zal nu voorlopig wel er naast blijven staan. Toch een miskoop tot nu toe.
Joh.quote:Op maandag 9 april 2012 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet weten wat je met Matavz binnenhaalt. Hij moet bediend worden. met voorzetten etc.
Matavz is op het laatst binnengehaald als paniekaankoop vanwege een spitsentekort. Daarbij is totaal niet aan de risico's gedachtquote:
Je tweede bewering staat haaks op je eerste.quote:Op maandag 9 april 2012 09:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar dat is een open deur die hier al maanden wordt ingetrapt, vooral door steeds dezelfde users. Die discussie is inmiddels wel 60 keer uitgemolken, maar wordt herhaald en herhaald terwijl er niets zinnigs meer over te zeggen valt, omdat alles al gezegd is en door de meeste PSV'ers hier zelfs ook beaamd. Je snapt waar de irritatie vandaan komt als er wéér iemand op die toon met uitgekauwde oneliners die inhoudelijk onjuist zijn (en dat weten ze) komt zaniken over dat onderwerp, terwijl er net een finale gewonnen is. Totaal niet bedoeld om inhoudelijk te discussiėren, maar gewoon om te etteren.
Ja héhé, de twee dufste supportersgroepen van NLquote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Zo, ben wakker van een dagje Rotjeknor. Prima effectieve wedstrijd van PSV. Ben blij dat er na 4 jaar weer wat te vieren valt. Sfeer tijdens de wedstrijd was zeer goed, na de 3-0 kakte het op de een of andere manier beetje in, mede ook omdat de overkant toen erg tam werd.
Overigens mooi om te zien dat het nog gewoon kan in NL, ondanks al die overdreven beperkingen die de politie etc. ons had opgelegd; voor het stadion liep gewoon iedereen van Heracles en PSV door elkaar heen, zonder enige problemen. Zo hoort voetbal ook te zijn, zonder al die zeik erom heen.
quote:En ohja, die prijzen¤4,50 voor een halve liter lauwe zeik
. En een pizzapunt kostte ook een vermogen.
Welkom in het moderne voetbal
Zeker weten! Mooi dat het zo kan!quote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens mooi om te zien dat het nog gewoon kan in NL, ondanks al die overdreven beperkingen die de politie etc. ons had opgelegd; voor het stadion liep gewoon iedereen van Heracles en PSV door elkaar heen, zonder enige problemen. Zo hoort voetbal ook te zijn, zonder al die zeik erom heen.
En ohja, die prijzen¤4,50 voor een halve liter lauwe zeik
. En een pizzapunt kostte ook een vermogen.
Welkom in het moderne voetbal
Met mijn eerste bewering bedoel ik het feit dat veel PSV'ers beamen dat PSV niet best presteert ondanks de investeringen en niet gebalanceerd heeft ingekocht. Met mijn tweede bewering doel ik op bewust inhoudelijk fout geplaatste opmerkingen over de hoogte van de deal (meestal gepaard met termen als subsidie of overheidsgelden) en het begroten van CL zoals jij die hierboven plaatste. Je weet dat het bullshit is en toch blijf je het herhalen.quote:Op maandag 9 april 2012 10:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je tweede bewering staat haaks op je eerste.
27 miljoen, klein verschilquote:Op maandag 9 april 2012 10:46 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Als PSV dit jaar geen kampioen wordt ga ik heel hard lachen. Veertig miljoen uitgegeven door deze financieel doodzieke club en weer helemaal niets ..... helemaal niets in Eindhoven.
Hij heeft dan misschien niet veel gescoord, maar wel belangrijke doelpunten, zoals in de bekerwedstrijd tegen Twentequote:Op maandag 9 april 2012 09:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik had niet verwacht dat Lens zou renderen. Vind t meer een 442 spits.
Matavz zal nu voorlopig wel er naast blijven staan. Toch een miskoop tot nu toe.
Wil je Europa in? Hahahquote:
Het was in ieder geval niet te zuipenquote:Op maandag 9 april 2012 08:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd. Schandalig. En volgens mij zat er iets van red bull door
Uuh, volgens mij is het schijn. Het klonk veel harder omdat jullie meer fanatiekelingen mee hadden.quote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wil je Europa in? Hahah
Kan aan mij liggen, maar klapte wij nou langer voor Heracles bij de huldiging dan jullie zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |