Idd. Schandalig. En volgens mij zat er iets van red bull doorquote:Op maandag 9 april 2012 00:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Sfeer![]()
Halve liter Amstel Lite voor ¤4,50
Hij heeft in die zin wel gelijk dat ondanks grote investeringen nog niet het gewenste resultaat is bereikt en PSV het zich niet kan veroorloven dit te blijven doen, (dat betekent niet dat ik PSV al heb afgeschreven voor CL voetbal, daarom de nadruk op nog)quote:Op maandag 9 april 2012 09:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou serieus noemen kan je hem als PSVer in ieder geval niet.
Maar dat is een open deur die hier al maanden wordt ingetrapt, vooral door steeds dezelfde users. Die discussie is inmiddels wel 60 keer uitgemolken, maar wordt herhaald en herhaald terwijl er niets zinnigs meer over te zeggen valt, omdat alles al gezegd is en door de meeste PSV'ers hier zelfs ook beaamd. Je snapt waar de irritatie vandaan komt als er wéér iemand op die toon met uitgekauwde oneliners die inhoudelijk onjuist zijn (en dat weten ze) komt zaniken over dat onderwerp, terwijl er net een finale gewonnen is. Totaal niet bedoeld om inhoudelijk te discussiëren, maar gewoon om te etteren.quote:Op maandag 9 april 2012 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft in die zin wel gelijk dat ondanks grote investeringen nog niet het gewenste resultaat is bereikt en PSV het zich niet kan veroorloven dit te blijven doen, (dat betekent niet dat ik PSV al heb afgeschreven voor CL voetbal, daarom de nadruk op nog)
Je moet weten wat je met Matavz binnenhaalt. Hij moet bediend worden. met voorzetten etc.quote:Op maandag 9 april 2012 09:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik had niet verwacht dat Lens zou renderen. Vind t meer een 442 spits.
Matavz zal nu voorlopig wel er naast blijven staan. Toch een miskoop tot nu toe.
Joh.quote:Op maandag 9 april 2012 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet weten wat je met Matavz binnenhaalt. Hij moet bediend worden. met voorzetten etc.
Matavz is op het laatst binnengehaald als paniekaankoop vanwege een spitsentekort. Daarbij is totaal niet aan de risico's gedachtquote:
Je tweede bewering staat haaks op je eerste.quote:Op maandag 9 april 2012 09:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar dat is een open deur die hier al maanden wordt ingetrapt, vooral door steeds dezelfde users. Die discussie is inmiddels wel 60 keer uitgemolken, maar wordt herhaald en herhaald terwijl er niets zinnigs meer over te zeggen valt, omdat alles al gezegd is en door de meeste PSV'ers hier zelfs ook beaamd. Je snapt waar de irritatie vandaan komt als er wéér iemand op die toon met uitgekauwde oneliners die inhoudelijk onjuist zijn (en dat weten ze) komt zaniken over dat onderwerp, terwijl er net een finale gewonnen is. Totaal niet bedoeld om inhoudelijk te discussiëren, maar gewoon om te etteren.
Ja héhé, de twee dufste supportersgroepen van NLquote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Zo, ben wakker van een dagje Rotjeknor. Prima effectieve wedstrijd van PSV. Ben blij dat er na 4 jaar weer wat te vieren valt. Sfeer tijdens de wedstrijd was zeer goed, na de 3-0 kakte het op de een of andere manier beetje in, mede ook omdat de overkant toen erg tam werd.
Overigens mooi om te zien dat het nog gewoon kan in NL, ondanks al die overdreven beperkingen die de politie etc. ons had opgelegd; voor het stadion liep gewoon iedereen van Heracles en PSV door elkaar heen, zonder enige problemen. Zo hoort voetbal ook te zijn, zonder al die zeik erom heen.
quote:En ohja, die prijzen¤4,50 voor een halve liter lauwe zeik
. En een pizzapunt kostte ook een vermogen.
Welkom in het moderne voetbal
Zeker weten! Mooi dat het zo kan!quote:Op maandag 9 april 2012 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens mooi om te zien dat het nog gewoon kan in NL, ondanks al die overdreven beperkingen die de politie etc. ons had opgelegd; voor het stadion liep gewoon iedereen van Heracles en PSV door elkaar heen, zonder enige problemen. Zo hoort voetbal ook te zijn, zonder al die zeik erom heen.
En ohja, die prijzen¤4,50 voor een halve liter lauwe zeik
. En een pizzapunt kostte ook een vermogen.
Welkom in het moderne voetbal
Met mijn eerste bewering bedoel ik het feit dat veel PSV'ers beamen dat PSV niet best presteert ondanks de investeringen en niet gebalanceerd heeft ingekocht. Met mijn tweede bewering doel ik op bewust inhoudelijk fout geplaatste opmerkingen over de hoogte van de deal (meestal gepaard met termen als subsidie of overheidsgelden) en het begroten van CL zoals jij die hierboven plaatste. Je weet dat het bullshit is en toch blijf je het herhalen.quote:Op maandag 9 april 2012 10:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je tweede bewering staat haaks op je eerste.
27 miljoen, klein verschilquote:Op maandag 9 april 2012 10:46 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Als PSV dit jaar geen kampioen wordt ga ik heel hard lachen. Veertig miljoen uitgegeven door deze financieel doodzieke club en weer helemaal niets ..... helemaal niets in Eindhoven.
Hij heeft dan misschien niet veel gescoord, maar wel belangrijke doelpunten, zoals in de bekerwedstrijd tegen Twentequote:Op maandag 9 april 2012 09:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik had niet verwacht dat Lens zou renderen. Vind t meer een 442 spits.
Matavz zal nu voorlopig wel er naast blijven staan. Toch een miskoop tot nu toe.
Wil je Europa in? Hahahquote:
Het was in ieder geval niet te zuipenquote:Op maandag 9 april 2012 08:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd. Schandalig. En volgens mij zat er iets van red bull door
Uuh, volgens mij is het schijn. Het klonk veel harder omdat jullie meer fanatiekelingen mee hadden.quote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wil je Europa in? Hahah
Kan aan mij liggen, maar klapte wij nou langer voor Heracles bij de huldiging dan jullie zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |