nepsupporter, als je datzelfde in vak 410 zegt maken ze je dood.quote:Op maandag 9 april 2012 06:04 schreef computerprobleem het volgende:
PSV
Niet voor Ajax zijn
Niet voor Ajax zijn ook al interesseert landelijk voetbal je voor de rest voor geen meter
quote:Op maandag 9 april 2012 06:04 schreef computerprobleem het volgende:
PSV
Niet voor Ajax zijn
Niet voor Ajax zijn ook al interesseert landelijk voetbal je voor de rest voor geen meter
PSV
Niet voor Ajax zijn
PSV
Niet voor Ajax zijn
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 10:05 schreef 3M1N3M het volgende:
ALLEMAAL JALOERSE TUKKERS/AJACIEDEN HIER HAHAH!
Alsof die andere clubs dat wel zijn?quote:Op maandag 9 april 2012 10:21 schreef weerstandje het volgende:
Wtf Psv was toch een nederlandsche club ?
Alsof ik ooit een voetbalclub heb gezienquote:Op maandag 9 april 2012 10:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof die andere clubs dat wel zijn?Nigger please.
PSV
Niet voor Ajax zijn
Vroeg ik mij ook al af.quote:Op maandag 9 april 2012 10:21 schreef weerstandje het volgende:
Wtf Psv was toch een nederlandsche club ?
Denken dat de Knvb beker enige nuttige waarde heeft voor een kampioenskandidaatquote:Op maandag 9 april 2012 10:05 schreef 3M1N3M het volgende:
ALLEMAAL JALOERSE TUKKERS/AJACIEDEN HIER HAHAH!
PSVquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |