Een discussie is altijd prima. Aankopen, beleid, wissels etc. Geen probleem.quote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, maar kritiek wordt door de meesten van jullie gelijk als troll gezien.
Domme vragen bestaan niet. Enkel domme antwoorden.quote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een discussie is altijd prima. Aankopen, beleid, wissels etc. Geen probleem.
Maar als Toivonen bij 3-0 een doodschop uitdeelt aan een speler van nota bene Almelo dan is er vrij weinig discussie, want dan betiteld ieder weldenkend figuur hem als een smeerpijp die normaal moet doen. Als er dan al zuchtend en steunend wordt gereageerd dat het een kutstelling is lees ik in andere topics dat "je meteen een troll bent". Nee, je vragen zijn gewoon dom.
Na zo'n doodschop vragen wat we van de actie van Toivonen vonden is een domme vraag. Wat voor antwoorden had je verwacht? "Een neger die een schwalbe maakt, wat een doerak!"?quote:Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Enkel domme antwoorden.
En discussie is hier vaak niet mogelijk over beleid en aankopen, maar goed jij ziet dat blijkbaar anders.
lees die topics nog maar eens terug als je wil. Dan kan je zien hoe snel jullie je aangevallen voelden als users als Caland en DeNummer10 zeiden dat Matavz en Wijnaldum slechte aankopen waren. Dat over het beleid was van twee kanten een grote troll reeks.quote:Op maandag 9 april 2012 14:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na zo'n doodschop vragen wat we van de actie van Toivonen vonden is een domme vraag. Wat voor antwoorden had je verwacht? "Een neger die een schwalbe maakt, wat een doerak!"?
Discussie over beleid was er wel degelijk. Er zitten supporters van andere clubs meer in dit topic te posten dan in hun eigen fantopic. Er kon om de 10 minuten een nieuw topic worden aangemaakt toen PSV de gemeentesteun ontving, Wijnaldum werd gekocht, Matavz werd gekocht en Rutten eruit werd gebonjourd. Nog nooit is er zoveel discussie in dit topic geweest als dit seizoen.
Haha tuurlijkquote:Op maandag 9 april 2012 14:14 schreef ploegende_boer het volgende:
Op welk vak stonden de meegereisde PSV-supporters hier? Ik stond helemaal vooraan op vak K, nog geen 10 meter van de cornervlag af. Als er iemand in busje 8 (Weert) zat kennen ze Marcel wel!
Ik heb notabene samen met Grrrrrr met hun samen die discussie gevoerd, manquote:Op maandag 9 april 2012 14:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
lees die topics nog maar eens terug als je wil. Dan kan je zien hoe snel jullie je aangevallen voelden als users als Caland en DeNummer10 zeiden dat Matavz en Wijnaldum slechte aankopen waren. Dat over het beleid was van twee kanten een grote troll reeks.
Het is een beetje vragen naar de bekende weg inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een discussie is altijd prima. Aankopen, beleid, wissels etc. Geen probleem.
Maar als Toivonen bij 3-0 een doodschop uitdeelt aan een speler van nota bene Almelo dan is er vrij weinig discussie, want dan betiteld ieder weldenkend figuur hem als een smeerpijp die normaal moet doen. Als er dan al zuchtend en steunend wordt gereageerd dat het een kutstelling is lees ik in andere topics dat "je meteen een troll bent". Nee, je vragen zijn gewoon dom.
Zat je ook in bus 8?!quote:Op maandag 9 april 2012 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha tuurlijkDolle Marcel! Alles goed jongen?
Ja man iedereen Eindhovuh zingen en dan jalalala en dan handjes in de lucht heen en weer op en neer.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man iedereen Eindhovuh zingen en dan jalalala en dan handjes in de lucht heen en weer op en neer.
Schoenen uit alles.
Ik had het niet specifiek over jou. Met jullie was ik aan het generaliseren.quote:Op maandag 9 april 2012 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb notabene samen met Grrrrrr met hun samen die discussie gevoerd, manMatavz is een fantastische voetballer en doet het nog altijd lang niet slecht, maar is in dit systeem gewoon overbodig. Evenals Wijnaldum. Fantastische voetballers, maar voor dat geld en de jeugd die voor de deur staat compleet overbodig, dus nu praat je totale onzin.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man iedereen Eindhovuh zingen en dan jalalala en dan handjes in de lucht heen en weer op en neer.
Schoenen uit alles.
Die kijken dan ook door een PSV-bril en is alles wat op het veld staat of op de bank zit een PSV'er en dus een logische aankoop, de beste speler op die positie en zal minimaal voor 15 miljoen naar Madrid vertrekken. Zijn niet echt discussies, die sla ik altijd over. Discussies tussen PSV'ers onderling vind ik dan wel weer interessant.quote:Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over jou. Met jullie was ik aan het generaliseren.
Ik had natuurlijk moeten zeggen "het merendeel van de PSV fans."
Maar hoe kijk jij terug op dit seizoen en vooruit op volgend seizoen? Wie vallen mee, wie tegen? Wie vertrekt er, wie of wat koet er bij?quote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die kijken dan ook door een PSV-bril en is alles wat op het veld staat of op de bank zit een PSV'er en dus een logische aankoop, de beste speler op die positie en zal minimaal voor 15 miljoen naar Madrid vertrekken. Zijn niet echt discussies, die sla ik altijd over. Discussies tussen PSV'ers onderling vind ik dan wel weer interessant.
We hebben nog een paar wedstrijdjes te gaan, dus ik heb nog niet echt een volledig beeld van dit seizoen. Wel ben ik nu al van mening dat het halen van Champions League het absoluut een geslaagd seizoen maakt. Het winnen van de beker en volgend jaar Champions League spelen zou ik super vinden met dit elftal vol jonkies en zonder leider.quote:Op maandag 9 april 2012 14:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar hoe kijk jij terug op dit seizoen en vooruit op volgend seizoen? Wie vallen mee, wie tegen? Wie vertrekt er, wie of wat koet er bij?
Ik vind Vertonghen ook irritant. Die doet daar alsof hij niks fout kan doen en het altijd aan een ander ligt. Buiten het gebruikelijke gejank a la Toivonen.quote:
Pasveer olequote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tandjes. Bedankt Leo om dit op je vrije dag te doen...
Vraag me af wat hier van waar is. Cocu had ook aangegeven voor Lens te kiezen vanwege zijn snelheid en creëren van eigen kansen. Vooraf had ik mijn twijfels maar met Lens werd er echt ouderwets dynamisch gespeeld op hoge snelheid. Een positieve verrassing in ieder geval. Lens die in vorm is moet altijd spelen. Ik denk dan ook dat Matavz de rest van het seizoen zijn basisplaats kwijt is.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:40:23#Matavz stelt dat hij licht geblesseerd was. Kon daarom niet in de basis bij #PSV, vond hij. #Lens: geen zware blessure. reageer retweet
Verschillende meningen over een spelsituatie. Dat is inderdaad materiaal voor een aflevering X-Files. Gewoon bizar is dat.quote:Op maandag 9 april 2012 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik snap het niet meer bij PSV. De een zegt dit, de ander dat. Was ook zo toen Toivonen een paar weken geleden werd gewisseld.
Ik vind het anders best apart dat de trainer zegt: 'hij is geblesseerd' en de speler zelf zegt dat er niks aan de hand was.quote:Op maandag 9 april 2012 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verschillende meningen over een spelsituatie. Dat is inderdaad materiaal voor een aflevering X-Files. Gewoon bizar is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |