abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 april 2012 @ 13:38:52 #226
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_110093197
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 13:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Gedrag van Toiboy dan, wat vond je daarvan? :)
Smerige overtreding. Worden echter wekelijks gemaakt op alle velden, dus niet iets om hem weer voor aan de schandpaal te nagelen. Verder weinig geks gezien, wel een heerlijk doelpunt ;)
pi_110093271
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Smerige overtreding. Worden echter wekelijks gemaakt op alle velden, dus niet iets om hem weer voor aan de schandpaal te nagelen. Verder weinig geks gezien, wel een heerlijk doelpunt ;)
1 smerige overtrediging waar je gewoon rood voor kan, misschien wel moet geven. Daarnaast steeds vieze tikjes geven, vinger naar de mond ('ssshht gebaar') richting de supporters, terwijl je gewoon dik wint...

matig hoor.
★★★
pi_110093319
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Hij misdraagt zich alleen structureel. En dat is dan aanvoerder.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 9 april 2012 @ 13:46:53 #229
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110093415
Toivonen heb ik altijd een kneus gevonden, ben gewoon een (vrij fanatieke) PSV'er. Maar goed, iedere club heeft wel zo'n mongool gehad. Kijk naar Suarez en Pantelic bij ajax.
pi_110093447
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Toivonen heb ik altijd een kneus gevonden, ben gewoon een (vrij fanatieke) PSV'er. Maar goed, iedere club heeft wel zo'n mongool gehad. Kijk naar Suarez en Pantelic bij ajax.
Suarez wel, maar Pantelic ook? :{
★★★
  maandag 9 april 2012 @ 13:48:02 #231
79837 Lemming22
pi_110093457
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

1 smerige overtrediging waar je gewoon rood voor kan, misschien wel moet geven. Daarnaast steeds vieze tikjes geven, vinger naar de mond ('ssshht gebaar') richting de supporters, terwijl je gewoon dik wint...

matig hoor.
Dat laatste heb ik gemist. Is inderdaad nergens voor nodig. Maar die tikjes heb ik niet zo'n moeite mee. Ik vind het prima dat er spelers tussen zitten die de rand van het toegestane opzoeken om maar te winnen. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat het als tegenstander enorm frustrerend is en je zo iemand erg onsportief vindt. Zou ik ook vinden als er zo'n speler bij een andere club zou rondlopen ;)
  maandag 9 april 2012 @ 13:48:35 #232
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_110093480
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij misdraagt zich alleen structureel. En dat is dan aanvoerder.
Ja, wat wil jou nou van ons horen dan? Publiekelijke excuses voor zijn gedrag of wat?

PSV stond met 3-0 voor, wedstrijd was gespeeld en die ontzettend rare actie van Toivonen sloeg werkelijk waar nergens op en had met rood bestraft mogen worden. Jammer dat die jongen het doet, maar het is niet anders. Hopen dat Cocu hem hard op zijn flikker geeft en verder moet je vanmiddag naar de training gaan en daar om tekst en uitleg te vragen, in plaats van hier te melden wat een rat het is. Hij draagt een PSV shirt en ik hoop dat hij er voor het eind van het seizoen nog 20 inschiet en de schaal omhoog houdt.
Dit, dus.
pi_110093484
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Pantelic was gek maar niet gemeen. Net als Lazovic.
  maandag 9 april 2012 @ 13:49:39 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110093511
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik gemist. Is inderdaad nergens voor nodig. Maar die tikjes heb ik niet zo'n moeite mee. Ik vind het prima dat er spelers tussen zitten die de rand van het toegestane opzoeken om maar te winnen. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat het als tegenstander enorm frustrerend is en je zo iemand erg onsportief vindt. Zou ik ook vinden als er zo'n speler bij een andere club zou rondlopen ;)
Iemand de wedstrijd uitschoppen als je 3-0 voor staat doe je niet echt om te winnen lijkt me. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110093531
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, wat wil jou nou van ons horen dan? Publiekelijke excuses voor zijn gedrag of wat?

PSV stond met 3-0 voor, wedstrijd was gespeeld en die ontzettend rare actie van Toivonen sloeg werkelijk waar nergens op en had met rood bestraft mogen worden. Jammer dat die jongen het doet, maar het is niet anders. Hopen dat Cocu hem hard op zijn flikker geeft en verder moet je vanmiddag naar de training gaan en daar om tekst en uitleg te vragen, en plaats van hier te melden wat een rat het is. Hij draagt een PSV shirt en ik hoop dat hij er voor het eind van het seizoen nog 20 inschiet en de schaal omhoog houdt.
Lekker op je teentjes getrapt?
pi_110093559
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Iemand de wedstrijd uitschoppen als je 3-0 voor staat doe je niet echt om te winnen lijkt me. :')
Overtoom was de beste speler bij Heracles. Toivonen had gewoon geen zin meer om hem te volgen, dus dan maar z'n enkels eraf trappen.

Tsjah, zo kan je dat ook doen. :')
★★★
  maandag 9 april 2012 @ 13:51:09 #237
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110093563
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Suarez wel, maar Pantelic ook? :{
Ja, vond ik ook gewoon een rare vent met idiote acties. Misschien geen smerige tackles maar het was wel een mafkees.

Maar goed, kan mij het verrekken. Ik ga hier geen discussie over Toivonen voeren een dag nadat wij eindelijk weer een prijs gewonnen hebben. Ga nu lekker wat sfeerbeelden terug kijken.
  maandag 9 april 2012 @ 13:51:29 #238
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_110093572
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 13:50 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Lekker op je teentjes getrapt?
Via een forum op internet? Ik denk het niet, pik. Maar zeg even wat je wilt horen, dan zijn we van dat Toivonen gejank af en kunnen we door naar een ander onderwerp wat misschien wel interessant is.
Dit, dus.
pi_110093595
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook gewoon een rare vent met idiote acties. Misschien geen smerige tackles maar het was wel een mafkees.

Maar goed, kan mij het verrekken. Ik ga hier geen discussie over Toivonen voeren een dag nadat wij eindelijk weer een prijs gewonnen hebben. Ga nu lekker wat sfeerbeelden terug kijken.
Hij was apart, maar heeft nooit rare acties gehad tegen de tegenstander, voor zover ik weet.
Wel steeds klappen, en duim omhoog, maar dat was gewoon voor de medespelers.
★★★
pi_110093628
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Via een forum op internet? Ik denk het niet, pik. Maar zeg even wat je wilt horen, dan zijn we van dat Toivonen gejank af en kunnen we door naar een ander onderwerp wat misschien wel interessant is.
Hoe jullie over Toivonen denken?
  maandag 9 april 2012 @ 13:53:35 #241
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_110093650
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hoe jullie over Toivonen denken?
Uitstekende voetballer, rare acties. En nu?
Dit, dus.
pi_110093704
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Uitstekende voetballer, rare acties. En nu?
:') laat ook maar. Discussies voeren is niet makkelijk met users als jij :s)
  maandag 9 april 2012 @ 13:55:27 #243
79837 Lemming22
pi_110093733
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarvan heb ik al gezegd dat het een smerige overtreding was. Dit ging over de kleine tikjes die hij tijdens de wedstrijd uitdeelt en zijn zuiggedrag. Daar heb ik geen moeit mee.
  maandag 9 april 2012 @ 13:57:57 #244
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_110093815
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 13:54 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

:') laat ook maar. Discussies voeren is niet makkelijk met users als jij :s)
Die Toivonen is een bijzonder raar mannetje met een goeie streep erdoorheen, waardoor hij soms acties heeft die geen hond begrijpt. Daar kunnen we lang of kort over praten, maar bij veel clubs loopt zo'n figuur rond, dus wat je nu helemaal probeert te bepraten snap ik niet, want iedereen kan toch zien dat het een grote debielenactie was? Wat is nu de discussie die je op gang wilt brengen?
Dit, dus.
pi_110093834
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 13:55 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Daarvan heb ik al gezegd dat het een smerige overtreding was. Dit ging over de kleine tikjes die hij tijdens de wedstrijd uitdeelt en zijn zuiggedrag. Daar heb ik geen moeit mee.
Zuigen is prima idd. Heerlijk om in je eigen team te hebben, frustrerend voor de tegenstander.
  maandag 9 april 2012 @ 13:58:39 #246
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_110093847
Mooie dag gehad gisteren!
Zaterdagavond een heftige avond uit gehad, dus enigszins brak de trein in naar Rotterdam, daar wat gedronken in een kroeg. Toen even richting het hotel gelopen waar PSV een aantal uur verbleef, Cocu even gesproken net als Stani en Ola, leuke gasten, vooral Stanislav is heel relaxed. Toen richting de Kuip gelopen, onderweg nog een biertje gedaan op Zuid en in het stadion een sfeervolle, gemakkelijke overwinning gezien. Topdag!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_110093900
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die Toivonen is een bijzonder raar mannetje met een goeie streep erdoorheen, waardoor hij soms acties heeft die geen hond begrijpt. Daar kunnen we lang of kort over praten, maar bij veel clubs loopt zo'n figuur rond, dus wat je nu helemaal probeert te bepraten snap ik niet, want iedereen kan toch zien dat het een grote debielenactie was? Wat is nu de discussie die je op gang wilt brengen?
Gewoon puur om Toivonen (en PSV) te bashen. Lekker laten gaan w/
pi_110093958
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Gewoon puur om Toivonen (en PSV) te bashen. Lekker laten gaan w/
Nee hoor, maar kritiek wordt door de meesten van jullie gelijk als troll gezien.
pi_110094000
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat had je toch ook al gelijk de eerste keer kunnen zeggen?
Denken jullie dat hij een niveau hoger aankan of net als Dzsudzsak en Lazovic voor de poen kiest?
pi_110094013
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee hoor, maar kritiek wordt door de meesten van jullie gelijk als troll gezien.
Hij vraagt iets aan jou. Jij reageert er niet op maar reageert wel op mij? Jammer.

Zullen we maar stoppen? Misschien beter voor jou.

edit: ah nu wel reageren ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')