Je opent een topic, en dan ga je goed topic posten?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed topic!
Voel me eindelijk uitgeslapen sinds een week. Vandaag even m'n toko poetsen en sporten
Een beetje trots zijn op je eigen werk kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Je opent een topic, en dan ga je goed topic posten?
Zelfde.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:05 schreef WeirdlyWired het volgende:
Spierpijn!! En ik moet nog de hele dag werken
Oh ben blij dat ik niet de enige ben die hoeft werken vanavondquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zelfde.
Wel een heerlijke nacht gehad(maar de spierpijn komt door fitness)
.
Nu werken tot 2100.
Leren in je weekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat niet zo goed, ik voel me nogal emotieloos of zo. En ik kan me niet concentreren op mn leerwerk.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:01 schreef Leyli het volgende:
Rustig, vrolijk, pissig, wraaklustig, hongerig, kalm, verdrietig. Nog nooit zoveel in 5 min gevoeld. Een record..
Toch heerlijk om eens lekker een avondje thuis te zitten! Ik geniet er wel van. Weltrusten voor nuquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben nu net omgeklapt van "gaat wel" naar "best wel klote". Ik ben blij dat ik volgende week vrijdagavond wel wat te doen heb. Ik ga zo maar naar bed denk ik
Ik doe straks maar pluggen in mijn oren, dan hoor ik de vrolijke mensen buiten ook niet.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Toch heerlijk om eens lekker een avondje thuis te zitten! Ik geniet er wel van. Weltrusten voor nu
Geniet ze!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Toch heerlijk om eens lekker een avondje thuis te zitten! Ik geniet er wel van. Weltrusten voor nu
Moet je per se op de vrijdagavond en zaterdagavond buitenshuis zijn dan? Dat impliceer je in ieder geval met je reactie. Ik geniet van mijn vrije avondje. Morgen weer genoeg te doen.quote:
Als ik de posts van Comp_Lex in het algemeen zo zie, zou hij liever meer buitenshuis zijn dan nu het geval is (weet ik niet zeker, maar dacht het) en aangezien hij geen vrolijke mensen wil horen denk ik niet dat hij ervan geniet om 'eens lekker een avondje alleen te zijn'quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:32 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Moet je per se op de vrijdagavond en zaterdagavond buitenshuis zijn dan? Dat impliceer je in ieder geval met je reactie. Ik geniet van mijn vrije avondje. Morgen weer genoeg te doen.
Ah, vandaar. Ik ben niet actief genoeg om deze conclusie getrokken te kunnen hebben hahaquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:35 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Als ik de posts van Comp_Lex in het algemeen zo zie, zie ie liever meer buitenshuis zijn dan nu het geval is (weet ik niet zeker, maar dacht het) en aangezien hij geen vrolijke mensen wil horen denk ik niet dat hij ervan geniet om 'eens lekker een avondje alleen te zijn'
Story of my life.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef Mishu het volgende:
Dronken en nutteloos, verantwoordelijkheid vermijdend.
Nee je zit er ver naast.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:32 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Moet je per se op de vrijdagavond en zaterdagavond buitenshuis zijn dan? Dat impliceer je in ieder geval met je reactie. Ik geniet van mijn vrije avondje. Morgen weer genoeg te doen.
zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ga je op tijd naar bed, kan je niet slapen
Nachtdienst? Gelukkig draai ik de mijne met twee relaxte collega's. Alleen heb ik het dan weer zo druk dat ik ze amper spreekquote:Op zaterdag 7 april 2012 04:17 schreef Leyli het volgende:
Slecht. Wat zijn de nachten toch verschrikkelijk eenzaam. Wat kan dat een scherp contrast hebben met overdag..
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 7 april 2012 04:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nachtdienst? Gelukkig draai ik de mijne met twee relaxte collega's. Alleen heb ik het dan weer zo druk dat ik ze amper spreek
Well that sounds great!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef Mishu het volgende:
Dronken en nutteloos, verantwoordelijkheid vermijdend.
Ze trolde niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:34 schreef datisstom het volgende:
[..]
En dan moet ík ergens anders gaan trollen?![]()
OT: Wel goed, 3 dagen vrij.
hier is het meer, dat er een onderwerp is wat heel vaak en meerdere malen per dag voorkomt een uitgebreide analyse, en ik kan er niet tegen, want het gaat over bepaalde personen en hun gedrag. En ik zit al met mijn eigen gevoelens erover..en dan krijg ik haar negativiteit ook nog eens over mee heen..quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Je mag alleen zeggen wat je denkt als hetgeen wat je denkt positief is? Bij mij en mijn ouders is het omgekeerde het geval. Ze zeggen nooit wat ze denken over mij. Ze hebben het alleen maar over henzelf. Als ik iets zeg dan is het heel gauw "We hebben er geen verstand van" en "Je moet het zelf doen".
Flikker op man, kutjong.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:34 schreef datisstom het volgende:
[..]
En dan moet ík ergens anders gaan trollen?![]()
OT: Wel goed, 3 dagen vrij.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef patrickpsv het volgende:
Meh, zaterdagavondmaar proberen mezelf te vermaken
Wel lekker lang weekend in het vooruitzicht.
morgen de bekerfinale!!! wordt zeker feesten in eindhoven morgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef patrickpsv het volgende:
Meh, zaterdagavondmaar proberen mezelf te vermaken
Wel lekker lang weekend in het vooruitzicht.
Zolang ik mezelf bezig houd en geen mogelijkheid geef om te gaan zitten piekeren lukt het wel, maar leuk is anders. Pas als ik ga nadenken voel ik me echt slecht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Mezelf vermaken lukt me nog niet echt. Mijn ouders zijn weer op pad en ik voel me weer slecht.
Dat zou ik wel kunnen gebruiken jaquote:morgen de bekerfinale!!! wordt zeker feesten in eindhoven morgen.
Daar ga je toch niet je stemming van laten afhangen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:56 schreef schaal_9 het volgende:
Slechts. Het PDD draadje is helemaal DOOD.
Misschien ergens wel een goed teken, de meeste mensen hebben het topic blijkbaar niet meer zo hard nodigquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:56 schreef schaal_9 het volgende:
Slechts. Het PDD draadje is helemaal DOOD.
Je reactie is mijn ogen niet geheel correct. Als ik een hekel had aan die persoon dan bleef ik wel wat neutraal qua emoties.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
Ben ik een heel slecht mens als ik vertel dat ik heel erg hard moest lachen toen ik hoorde dat een bekende een hamer tegen de smoel aan heeft gekregen en nu een paar stukken van de tanden mist?
Ik kon er niets aan doen...![]()
We liggen elkaar niet zo goed
Ik heb diegene niet uitgelachen hoor, ik hoorde het via via...quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je reactie is mijn ogen niet geheel correct. Als ik een hekel had aan die persoon dan bleef ik wel wat neutraal qua emoties.
Ik zou precies hetzelfde doen hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
Ben ik een heel slecht mens als ik vertel dat ik heel erg hard moest lachen toen ik hoorde dat een bekende een hamer tegen de smoel aan heeft gekregen en nu een paar stukken van de tanden mist?
Niks mis mee, alleen recht in het halfgebroken aangezicht uitlachen valt vaak wat minder goed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
quote:
Precies! Zou ik ook niet eens willen, vind ik ook niet nodigquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen recht in het halfgebroken aangezicht uitlachen valt vaak wat minder goed.
Ik heb heel wat lelijkheid moeten verdragen van diegene, erg achterbaks en veel kwaadspreken. Ook over mij, dat heeft mij gekwetst. Het is niet zo dat ik een hekel aan diegene heb, maar vriendjes zullen we nooit worden. Ook geen behoefte aan en dat is wederzijdsquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Gezien mijn situatie zou ik niet lachen om het "ongeluk" van een ander. Het zal wel aan mij liggen, want ik zal wel weer te serieus zijn.
Niet. Gewoon lekker tegen je hubbie aankruipen, en samen een filmpje kijkenquote:Op zondag 8 april 2012 00:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zit in dubio. Wel of niet uitgaan?
Verhuizen is toch niet definitief wegquote:Op zondag 8 april 2012 00:19 schreef Faux. het volgende:
Intens verdrietig en teleurgesteld. Ik heb zojuist te horen gekregen dat m'n beste vriendin gaat verhuizen. Degene met wie ik altijd alles deed. Degene die ik zo vaak zag en sprak. Degene die ik als enige kon vertrouwen soms. Weg. Voor altijd.
Gecondoleerd. Probeer wel contact met haar te houden als zij dat wil.quote:Op zondag 8 april 2012 00:19 schreef Faux. het volgende:
Intens verdrietig en teleurgesteld. Ik heb zojuist te horen gekregen dat m'n beste vriendin gaat verhuizen. Degene met wie ik altijd alles deed. Degene die ik zo vaak zag en sprak. Degene die ik als enige kon vertrouwen soms. Weg. Voor altijd.
Geen hubbie en geen zin in film kijken. Ik wil uitgaan maar heb geen zin in mensen om me heen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. Gewoon lekker tegen je hubbie aankruipen, en samen een filmpje kijken
Nee, maar wat blijft er nog van de vriendschap bewaard? Zij gaat door met haar leven en maakt nieuwe vrienden. Bovendien gaat ze zo ver weg wonen dat we elkaar bijna nooit meer kunnen zien. En na een tijdje word je dan vervangen. En ben ik nog maar gewoon iemand die ooit een vriend was.quote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verhuizen is toch niet definitief weg
Heb je wel anders twijfelde je niet.quote:Op zondag 8 april 2012 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen hubbie en geen zin in film kijken. Ik wil uitgaan maar heb geen zin in mensen om me heen.
Helaas ken ik datquote:Op zondag 8 april 2012 00:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee, maar wat blijft er nog van de vriendschap bewaard? Zij gaat door met haar leven en maakt nieuwe vrienden. Bovendien gaat ze zo ver weg wonen dat we elkaar bijna nooit meer kunnen zien. En na een tijdje word je dan vervangen. En ben ik nog maar gewoon iemand die ooit een vriend was.
Dank jequote:
Hmmm, ik heb precies dit. 2 weken terug gehoord.quote:Op zondag 8 april 2012 00:19 schreef Faux. het volgende:
Ik heb het in ieder geval niet verwijdert. Het blijft toch voelen als je beste vriend/in. Waarom dan verwijderen? Ik vind het soms best leuk om oude foto's terug te kijken. Het geeft mij toch soms een prettig gevoel, ookal mis je het! Maar verwijderen zal ik het nooit! Mensen komen en gaan nu eenmaal in je leven. Ik probeer er maar mee te leren leven!quote:Op zondag 8 april 2012 00:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dank je
Het worden nu tijden van emotieloos voor me uit staren en nergens zin in hebben, schoolwerk verwaarlozen en depressieve muziek luisteren. Misschien moet ik haar overal verwijderen? Al onze foto's, al onze gesprekken? En misschien moet ik ook ons contact verbreken, op Twitter en zo? Ik zit er niet op te wachten dat ik tot in detail kam gaan lezen wat voor een leuke vrienden ze heeft gemaakt.
Ach wie hou ik ook voor de gek
Ik ben bang dat ik uren die bestanden ga zitten bekijken en mezelf alleen maar ongelukkig maak. En ik ben ook bang dat ik mezelf afsluit van de huidige realiteit door alleen met herinneringen met haar bezig te zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 00:40 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval niet verwijdert. Het blijft toch voelen als je beste vriend/in. Waarom dan verwijderen? Ik vind het soms best leuk om oude foto's terug te kijken. Het geeft mij toch soms een prettig gevoel, ookal mis je het! Maar verwijderen zal ik het nooit! Mensen komen en gaan nu eenmaal in je leven. Ik probeer er maar mee te leren leven!
Was je niet stiekem een beetje verliefd?quote:Op zondag 8 april 2012 00:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik uren die bestanden ga zitten bekijken en mezelf alleen maar ongelukkig maak. En ik ben ook bang dat ik mezelf afsluit van de huidige realiteit door alleen met herinneringen met haar bezig te zijn.
Tja... Lastig!! Ik kan wel genieten van de leuke momenten die ik dan weer zie. Ookal blijft het een groot gemis!en misschien denk je er nu zo over, maar na een tijdje krijg je echt spijt als je alles verwijdert hebt! Probeer er voorlopig even niet meer naar te kijken, maar je krijgt echt spijt als je alles verwijdert!quote:Op zondag 8 april 2012 00:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik uren die bestanden ga zitten bekijken en mezelf alleen maar ongelukkig maak. En ik ben ook bang dat ik mezelf afsluit van de huidige realiteit door alleen met herinneringen met haar bezig te zijn.
Weet ik niet. We deden zoveel samen. Na school gingen we altijd samen de stad in en vaak bleven we ook bij elkaar eten. Elke vakantie logeerde we en we gingen ook soms samen op vakantie. Dat dat nu allemaal afgelopen is is zo moeilijk om te beseffen. En de gedachte dat zij straks mij aan het vergeten is en met anderen omgaat maakt me gek. Wat moet ik doen?quote:Op zondag 8 april 2012 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je niet stiekem een beetje verliefd?
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op zondag 8 april 2012 00:50 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Tja... Lastig!! Ik kan wel genieten van de leuke momenten die ik dan weer zie. Ookal blijft het een groot gemis!en misschien denk je er nu zo over, maar na een tijdje krijg je echt spijt als je alles verwijdert hebt! Probeer er voorlopig even niet meer naar te kijken, maar je krijgt echt spijt als je alles verwijdert!
Nee niet moeilijk dus, gewoon nog even bewaren! Weggooien kan altijd nog, terughalen niet!quote:Op zondag 8 april 2012 00:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor jaMoeilijk, moeilijk.
Oké, ik bewaar ze nog. Maar wat moet ik nou doen? Heb echt het gevoel alsof m'n leven in elkaar stort.quote:Op zondag 8 april 2012 01:00 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nee niet moeilijk dus, gewoon nog even bewaren! Weggooien kan altijd nog, terughalen niet!
Ehhm doorgaan met je leven?? Natuurlijk voelt het nu alsof alles instort, maar het komt wel goed weer! Mensen komen en gaan in je leven. Al lijkt het nu niet zo, het komt wel goed!quote:Op zondag 8 april 2012 01:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oké, ik bewaar ze nog. Maar wat moet ik nou doen? Heb echt het gevoel alsof m'n leven in elkaar stort.
Tja. Het accepteren. Dat heb ik ook gemoeten. Ik zit hier nu alleen terwijl m'n beste vrienden 1000 km verderop wonen. Het is pas een jaar geleden dat ik ben verhuist, maar ik ben nu waarschijnlijk allang vergeten.quote:Op zondag 8 april 2012 01:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oké, ik bewaar ze nog. Maar wat moet ik nou doen? Heb echt het gevoel alsof m'n leven in elkaar stort.
En dat maakt het ondraaglijk. (ik heb de rest van je post voor het gemak weggelaten, dit is de kern)quote:
Nee je bent niet vergeten! Leuke herinneringen vergeet je nooit! Maar we gaan een beetje offtopic, hoe voel je je nu?quote:Op zondag 8 april 2012 01:12 schreef datisstom het volgende:
[..]
Tja. Het accepteren. Dat heb ik ook gemoeten. Ik zit hier nu alleen terwijl m'n beste vrienden 1000 km verderop wonen. Het is pas een jaar geleden dat ik ben verhuist, maar ik ben nu waarschijnlijk allang vergeten.
Inderdaadquote:Op zondag 8 april 2012 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat maakt het ondraaglijk. (ik heb de rest van je post voor het gemak weggelaten, dit is de kern)
Je hebt gelijk. Ik ga maar proberen te slapen. Maar alle dingen die we nog wilden doen samen schieten nu door m'n hoofd.quote:Op zondag 8 april 2012 01:19 schreef Specularium het volgende:
Geen ruzie gaan maken ook al ben je kwaad, dan ben je verder van huis.
Even laten gaan voor nu.
liefquote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
Verschrikkelijk slecht geslapen, blegh.Wel vanochtend vroeg voor vriendlief een paasontbijt gemaakt toen hij terugkwam uit zijn nachtdienst. Hij kon het heel erg waarderen en ik zelf eigenlijk ook. Yum.
Zo herkenbaar... En dan is het ook nog een lang weekendquote:Op zondag 8 april 2012 16:53 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
mentaal echt een wrak.. liefdesverdriet, eenzaamheid, etc.. lijkt een vicieuze cirkel waar geen eind aan komt...
vandaag ook geen fuck gedaan.. Ik heb geen school, weinig werk en van altijd achter de computer word je ook gek van..quote:Op zondag 8 april 2012 18:59 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Zo herkenbaar... En dan is het ook nog een lang weekend
beetje jammer ja.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:15 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ik heb geen school, weinig werk en van altijd achter de computer word je ook gek van..
Cocuquote:Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef patrickpsv het volgende:
Even een moment van vreugde in deze moeilijke dagen, alleen jammer dat ik het niet zo kan vieren als ik zou willen.
Maargoed,PSV
quote:Op maandag 9 april 2012 18:12 schreef Miam het volgende:
goed. geen zin in de komende dagen, maargoed. dat overleven we ook wel weer.
Heerlijk weekend gehad, nauwelijks iets gedaanquote:Op maandag 9 april 2012 18:12 schreef Miam het volgende:
goed. geen zin in de komende dagen, maargoed. dat overleven we ook wel weer.
ik kom wel kijken[/bravemode] als er daadwerkelijk iemand zit ga ik wel een beetje huilenquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:25 schreef kwiwi het volgende:
Beetje bang, heb nu al een paar keer het idee gehad dat er iemand op de zolder van de flat is 's nachts. Mijn appartement ligt daar direct onder.
Maar durf natuurlijk ook niet te gaan kijken
Gaan we samen snel wegrennen en in een hoekje huilenquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik kom wel kijken[/bravemode] als er daadwerkelijk iemand zit ga ik wel een beetje huilen
OT: goed, chill pasen gehad en teveel gegetenkeertje extra trainen deze week
en dan buiten het leren voor de hertentamens deze week. Alles moet voldoende anders geen propedeuse
doen we!quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we samen snel wegrennen en in een hoekje huilen
En succes!
Wat een onzinquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Wanhopig, moedeloos.
En strontziek van de mensen die denken dat het onzin is.
Wazzup dannn?quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Wanhopig, moedeloos.
En strontziek van de mensen die denken dat het onzin is.
Allerlei psychische shit (3 stoornissen/psychische aandoeningen) ...quote:
Hmmm, ok, ben wel beetje mee bekend, het onbegrepen voelen is inderdaad heel erg klote somsquote:Op dinsdag 10 april 2012 02:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Allerlei psychische shit (3 stoornissen/psychische aandoeningen) ...
Hehe hoor je nog steeds rare geluiden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 03:29 schreef kwiwi het volgende:
opgelucht, maar inmiddels wel klaarwakker..
Obsama de stomme sukkel die hij is had zich niet ingeschreven voor het eerste tentamen, het betreft hier het hertentamen.quote:
Dat heb ik ook vaak. Maar uiteindelijk blijk ik altijd meer te weten dan ik dacht. Jij vast ook!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:31 schreef cafpow het volgende:
moe, bedtijd. Morgen tentamen en heb me wel redelijk voorbereid maar heb het gevoel absoluut niks te weten
Nu een stuk beter, mijn rots in de branding kwam langs zodat ik alles tegen hem kon spuienquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef GimmeGore het volgende:
negatief.
zit al de hele dag met allerlei negatieve gedachten in mijn hoofd. bah
Heerlijk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:50 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nu een stuk beter, mijn rots in de branding kwam langs zodat ik alles tegen hem kon spuien
jijquote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Houniet het volgende:
Goed. Spierpijn en goed geslapen.
Voel me lekker, straks werken en geld verdienen voor de kost.
In m'n koffer danquote:
deal! Wat ga je daar doen? Vakantie, stage, wonen of...? Geen idee of je dat al eens verteld hebt hier, maar dat heb ik dan gemistquote:
ik ga op bezoek, een van mijn beste vriendinnen zit daar al een paar maanden en ik ga twee weken op vakantiequote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
deal! Wat ga je daar doen? Vakantie, stage, wonen of...? Geen idee of je dat al eens verteld hebt hier, maar dat heb ik dan gemist
OT: ik kan heerlijke macaroni makenverder word ik wel een beetje gek van al het geleer en geleer
erg vet! Heel veel plezier daarquote:Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef Sooph het volgende:
[..]
ik ga op bezoek, een van mijn beste vriendinnen zit daar al een paar maanden en ik ga twee weken op vakantie
en nu voel ik me een beetje slecht, want ik moet eigenlijk huiswerk maken
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Miam het volgende:
dit gaat een heel kort nachtje worden ............... eghhh![]()
![]()
Dat is niet echt heel relevant.quote:
ben jij niet depressief na gisteravond?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:11 schreef patrickpsv het volgende:
Dit weer. Overigens best een goede dag gehad, lekker gesport enzo. Alleen een beetje teleurgesteld dat mijn huisarts vandaag continu in gesprek was, had dat graag zo snel mogelijk gedaan willen hebben, nu ik mezelf zover heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: vandaag 2 hertentamens gehad waarvan ik 1 moet halen voor m'n P. Gelukkig denk ik wel dat dat goed gelukt is.Cuz I'm Mr. Brightside
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |