quote:Op maandag 9 april 2012 18:12 schreef Miam het volgende:
goed. geen zin in de komende dagen, maargoed. dat overleven we ook wel weer.
Heerlijk weekend gehad, nauwelijks iets gedaanquote:Op maandag 9 april 2012 18:12 schreef Miam het volgende:
goed. geen zin in de komende dagen, maargoed. dat overleven we ook wel weer.
ik kom wel kijken[/bravemode] als er daadwerkelijk iemand zit ga ik wel een beetje huilenquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:25 schreef kwiwi het volgende:
Beetje bang, heb nu al een paar keer het idee gehad dat er iemand op de zolder van de flat is 's nachts. Mijn appartement ligt daar direct onder.
Maar durf natuurlijk ook niet te gaan kijken
Gaan we samen snel wegrennen en in een hoekje huilenquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik kom wel kijken[/bravemode] als er daadwerkelijk iemand zit ga ik wel een beetje huilen
OT: goed, chill pasen gehad en teveel gegetenkeertje extra trainen deze week
en dan buiten het leren voor de hertentamens deze week. Alles moet voldoende anders geen propedeuse
doen we!quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we samen snel wegrennen en in een hoekje huilen
En succes!
Wat een onzinquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Wanhopig, moedeloos.
En strontziek van de mensen die denken dat het onzin is.
Wazzup dannn?quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Wanhopig, moedeloos.
En strontziek van de mensen die denken dat het onzin is.
Allerlei psychische shit (3 stoornissen/psychische aandoeningen) ...quote:
Hmmm, ok, ben wel beetje mee bekend, het onbegrepen voelen is inderdaad heel erg klote somsquote:Op dinsdag 10 april 2012 02:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Allerlei psychische shit (3 stoornissen/psychische aandoeningen) ...
Hehe hoor je nog steeds rare geluiden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 03:29 schreef kwiwi het volgende:
opgelucht, maar inmiddels wel klaarwakker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |