quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Toch heerlijk om eens lekker een avondje thuis te zitten! Ik geniet er wel van. Weltrusten voor nu
Geniet ze!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Toch heerlijk om eens lekker een avondje thuis te zitten! Ik geniet er wel van. Weltrusten voor nu
Moet je per se op de vrijdagavond en zaterdagavond buitenshuis zijn dan? Dat impliceer je in ieder geval met je reactie. Ik geniet van mijn vrije avondje. Morgen weer genoeg te doen.quote:
Als ik de posts van Comp_Lex in het algemeen zo zie, zou hij liever meer buitenshuis zijn dan nu het geval is (weet ik niet zeker, maar dacht het) en aangezien hij geen vrolijke mensen wil horen denk ik niet dat hij ervan geniet om 'eens lekker een avondje alleen te zijn'quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:32 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Moet je per se op de vrijdagavond en zaterdagavond buitenshuis zijn dan? Dat impliceer je in ieder geval met je reactie. Ik geniet van mijn vrije avondje. Morgen weer genoeg te doen.
Ah, vandaar. Ik ben niet actief genoeg om deze conclusie getrokken te kunnen hebben hahaquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:35 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Als ik de posts van Comp_Lex in het algemeen zo zie, zie ie liever meer buitenshuis zijn dan nu het geval is (weet ik niet zeker, maar dacht het) en aangezien hij geen vrolijke mensen wil horen denk ik niet dat hij ervan geniet om 'eens lekker een avondje alleen te zijn'
Story of my life.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef Mishu het volgende:
Dronken en nutteloos, verantwoordelijkheid vermijdend.
Nee je zit er ver naast.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:32 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Moet je per se op de vrijdagavond en zaterdagavond buitenshuis zijn dan? Dat impliceer je in ieder geval met je reactie. Ik geniet van mijn vrije avondje. Morgen weer genoeg te doen.
zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ga je op tijd naar bed, kan je niet slapen
Nachtdienst? Gelukkig draai ik de mijne met twee relaxte collega's. Alleen heb ik het dan weer zo druk dat ik ze amper spreekquote:Op zaterdag 7 april 2012 04:17 schreef Leyli het volgende:
Slecht. Wat zijn de nachten toch verschrikkelijk eenzaam. Wat kan dat een scherp contrast hebben met overdag..
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 7 april 2012 04:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nachtdienst? Gelukkig draai ik de mijne met twee relaxte collega's. Alleen heb ik het dan weer zo druk dat ik ze amper spreek
Well that sounds great!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef Mishu het volgende:
Dronken en nutteloos, verantwoordelijkheid vermijdend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |