Je opent een topic, en dan ga je goed topic posten?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed topic!
Voel me eindelijk uitgeslapen sinds een week. Vandaag even m'n toko poetsen en sporten
Een beetje trots zijn op je eigen werk kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Je opent een topic, en dan ga je goed topic posten?
Zelfde.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:05 schreef WeirdlyWired het volgende:
Spierpijn!! En ik moet nog de hele dag werken
Oh ben blij dat ik niet de enige ben die hoeft werken vanavondquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zelfde.
Wel een heerlijke nacht gehad(maar de spierpijn komt door fitness)
.
Nu werken tot 2100.
Leren in je weekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat niet zo goed, ik voel me nogal emotieloos of zo. En ik kan me niet concentreren op mn leerwerk.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:01 schreef Leyli het volgende:
Rustig, vrolijk, pissig, wraaklustig, hongerig, kalm, verdrietig. Nog nooit zoveel in 5 min gevoeld. Een record..
Toch heerlijk om eens lekker een avondje thuis te zitten! Ik geniet er wel van. Weltrusten voor nuquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben nu net omgeklapt van "gaat wel" naar "best wel klote". Ik ben blij dat ik volgende week vrijdagavond wel wat te doen heb. Ik ga zo maar naar bed denk ik
Ik doe straks maar pluggen in mijn oren, dan hoor ik de vrolijke mensen buiten ook niet.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Toch heerlijk om eens lekker een avondje thuis te zitten! Ik geniet er wel van. Weltrusten voor nu
Geniet ze!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Toch heerlijk om eens lekker een avondje thuis te zitten! Ik geniet er wel van. Weltrusten voor nu
Moet je per se op de vrijdagavond en zaterdagavond buitenshuis zijn dan? Dat impliceer je in ieder geval met je reactie. Ik geniet van mijn vrije avondje. Morgen weer genoeg te doen.quote:
Als ik de posts van Comp_Lex in het algemeen zo zie, zou hij liever meer buitenshuis zijn dan nu het geval is (weet ik niet zeker, maar dacht het) en aangezien hij geen vrolijke mensen wil horen denk ik niet dat hij ervan geniet om 'eens lekker een avondje alleen te zijn'quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:32 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Moet je per se op de vrijdagavond en zaterdagavond buitenshuis zijn dan? Dat impliceer je in ieder geval met je reactie. Ik geniet van mijn vrije avondje. Morgen weer genoeg te doen.
Ah, vandaar. Ik ben niet actief genoeg om deze conclusie getrokken te kunnen hebben hahaquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:35 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Als ik de posts van Comp_Lex in het algemeen zo zie, zie ie liever meer buitenshuis zijn dan nu het geval is (weet ik niet zeker, maar dacht het) en aangezien hij geen vrolijke mensen wil horen denk ik niet dat hij ervan geniet om 'eens lekker een avondje alleen te zijn'
Story of my life.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef Mishu het volgende:
Dronken en nutteloos, verantwoordelijkheid vermijdend.
Nee je zit er ver naast.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:32 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Moet je per se op de vrijdagavond en zaterdagavond buitenshuis zijn dan? Dat impliceer je in ieder geval met je reactie. Ik geniet van mijn vrije avondje. Morgen weer genoeg te doen.
zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ga je op tijd naar bed, kan je niet slapen
Nachtdienst? Gelukkig draai ik de mijne met twee relaxte collega's. Alleen heb ik het dan weer zo druk dat ik ze amper spreekquote:Op zaterdag 7 april 2012 04:17 schreef Leyli het volgende:
Slecht. Wat zijn de nachten toch verschrikkelijk eenzaam. Wat kan dat een scherp contrast hebben met overdag..
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 7 april 2012 04:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nachtdienst? Gelukkig draai ik de mijne met twee relaxte collega's. Alleen heb ik het dan weer zo druk dat ik ze amper spreek
Well that sounds great!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef Mishu het volgende:
Dronken en nutteloos, verantwoordelijkheid vermijdend.
Ze trolde niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:34 schreef datisstom het volgende:
[..]
En dan moet ík ergens anders gaan trollen?![]()
OT: Wel goed, 3 dagen vrij.
hier is het meer, dat er een onderwerp is wat heel vaak en meerdere malen per dag voorkomt een uitgebreide analyse, en ik kan er niet tegen, want het gaat over bepaalde personen en hun gedrag. En ik zit al met mijn eigen gevoelens erover..en dan krijg ik haar negativiteit ook nog eens over mee heen..quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Je mag alleen zeggen wat je denkt als hetgeen wat je denkt positief is? Bij mij en mijn ouders is het omgekeerde het geval. Ze zeggen nooit wat ze denken over mij. Ze hebben het alleen maar over henzelf. Als ik iets zeg dan is het heel gauw "We hebben er geen verstand van" en "Je moet het zelf doen".
Flikker op man, kutjong.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:34 schreef datisstom het volgende:
[..]
En dan moet ík ergens anders gaan trollen?![]()
OT: Wel goed, 3 dagen vrij.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef patrickpsv het volgende:
Meh, zaterdagavondmaar proberen mezelf te vermaken
Wel lekker lang weekend in het vooruitzicht.
morgen de bekerfinale!!! wordt zeker feesten in eindhoven morgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef patrickpsv het volgende:
Meh, zaterdagavondmaar proberen mezelf te vermaken
Wel lekker lang weekend in het vooruitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |