Je opent een topic, en dan ga je goed topic posten?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed topic!
Voel me eindelijk uitgeslapen sinds een week. Vandaag even m'n toko poetsen en sporten
Een beetje trots zijn op je eigen werk kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Je opent een topic, en dan ga je goed topic posten?
Zelfde.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:05 schreef WeirdlyWired het volgende:
Spierpijn!! En ik moet nog de hele dag werken
Oh ben blij dat ik niet de enige ben die hoeft werken vanavondquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zelfde.
Wel een heerlijke nacht gehad(maar de spierpijn komt door fitness)
.
Nu werken tot 2100.
Leren in je weekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat niet zo goed, ik voel me nogal emotieloos of zo. En ik kan me niet concentreren op mn leerwerk.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:01 schreef Leyli het volgende:
Rustig, vrolijk, pissig, wraaklustig, hongerig, kalm, verdrietig. Nog nooit zoveel in 5 min gevoeld. Een record..
Toch heerlijk om eens lekker een avondje thuis te zitten! Ik geniet er wel van. Weltrusten voor nuquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben nu net omgeklapt van "gaat wel" naar "best wel klote". Ik ben blij dat ik volgende week vrijdagavond wel wat te doen heb. Ik ga zo maar naar bed denk ik
Ik doe straks maar pluggen in mijn oren, dan hoor ik de vrolijke mensen buiten ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |