quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef patrickpsv het volgende:
Meh, zaterdagavondmaar proberen mezelf te vermaken
Wel lekker lang weekend in het vooruitzicht.
morgen de bekerfinale!!! wordt zeker feesten in eindhoven morgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef patrickpsv het volgende:
Meh, zaterdagavondmaar proberen mezelf te vermaken
Wel lekker lang weekend in het vooruitzicht.
Zolang ik mezelf bezig houd en geen mogelijkheid geef om te gaan zitten piekeren lukt het wel, maar leuk is anders. Pas als ik ga nadenken voel ik me echt slecht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Mezelf vermaken lukt me nog niet echt. Mijn ouders zijn weer op pad en ik voel me weer slecht.
Dat zou ik wel kunnen gebruiken jaquote:morgen de bekerfinale!!! wordt zeker feesten in eindhoven morgen.
Daar ga je toch niet je stemming van laten afhangen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:56 schreef schaal_9 het volgende:
Slechts. Het PDD draadje is helemaal DOOD.
Misschien ergens wel een goed teken, de meeste mensen hebben het topic blijkbaar niet meer zo hard nodigquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:56 schreef schaal_9 het volgende:
Slechts. Het PDD draadje is helemaal DOOD.
Je reactie is mijn ogen niet geheel correct. Als ik een hekel had aan die persoon dan bleef ik wel wat neutraal qua emoties.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
Ben ik een heel slecht mens als ik vertel dat ik heel erg hard moest lachen toen ik hoorde dat een bekende een hamer tegen de smoel aan heeft gekregen en nu een paar stukken van de tanden mist?
Ik kon er niets aan doen...![]()
We liggen elkaar niet zo goed
Ik heb diegene niet uitgelachen hoor, ik hoorde het via via...quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je reactie is mijn ogen niet geheel correct. Als ik een hekel had aan die persoon dan bleef ik wel wat neutraal qua emoties.
Ik zou precies hetzelfde doen hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
Ben ik een heel slecht mens als ik vertel dat ik heel erg hard moest lachen toen ik hoorde dat een bekende een hamer tegen de smoel aan heeft gekregen en nu een paar stukken van de tanden mist?
Niks mis mee, alleen recht in het halfgebroken aangezicht uitlachen valt vaak wat minder goed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
quote:
Precies! Zou ik ook niet eens willen, vind ik ook niet nodigquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen recht in het halfgebroken aangezicht uitlachen valt vaak wat minder goed.
Ik heb heel wat lelijkheid moeten verdragen van diegene, erg achterbaks en veel kwaadspreken. Ook over mij, dat heeft mij gekwetst. Het is niet zo dat ik een hekel aan diegene heb, maar vriendjes zullen we nooit worden. Ook geen behoefte aan en dat is wederzijdsquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Gezien mijn situatie zou ik niet lachen om het "ongeluk" van een ander. Het zal wel aan mij liggen, want ik zal wel weer te serieus zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |