OMG !quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ooit een 20 jarige gezien die 20 kilo weegt? Nee? kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
STFUUUUUquote:Op donderdag 5 april 2012 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
IK NIET GODZIJDANK
RENE ZEI NOG DAT IK MOEST OVERSTAPPEN
NIET GEDAAN!
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat de vermoeidheid en stress van de afgelopen tijd er een beetje uitkomt
Ahwquote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat de vermoeidheid en stress van de afgelopen tijd er een beetje uitkomt
Ach ja, het moet welquote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Komt goed. Nog ff 1 blok, en dan vakantie!
Niet in de zomer. In de herfstvakantie willen we gaan. Ligt er even aan of René tegen die tijd werk heeftquote:
ahaha skkl xdquote:
Geen geld jonge.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man van weinig woorden_! Wel nice
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:56 schreef iBenny het volgende:
Van die docent die de vorige keer alleen "dankje" mailde krijg ik nu de volgende mail...
Titel: cijfer verslagMet zo'n cijfer moet niks je meer boeien BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man van weinig woorden_! Wel nice
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
gelukkig niet.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ooit een 20 jarige gezien die 20 kilo weegt? Nee? kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
jaaaaa! In juni 10 dagen naar Rhodosquote:
Oh Benny, Vodafone, ik helaas ja.quote:
Die gast is ook om te jankenquote:Thomas Berge voor dames in De Schat van De Oranje
Thomas Berge deed mee aan De Schat van De Oranje van SBS 6 vanwege de vrouwelijke medekandidaten. Dat vertelt de zanger in weekblad Privé. Het leek Berge wel wat om tijd door te brengen met bekende dames. “Het vooruitzicht – met een aantal mooie, jonge vrouwen op een onbewoond eiland – trok mij enorm aan. Liza Sips, Nadia Palesa Poeschmann en Marloes Coenen, om maar een paar namen te noemen. Van tevoren zag ik het helemaal zitten“, vertelt de jonge artiest.
Het werd niet wat Berge ervan gehoopt had. “Nou, ik kan je vertellen dat het mij in dat opzicht enorm is tegengevallen. Inderdaad, een onbewoond eiland, mooie vrouwen en prachtig weer, wat wil een gezonde jongen nog meer, zou je denken. Nou, die gevoelens verdwenen als sneeuw voor de zon.”
Berge voelde zichzelf niet sexy meer. “Het was puur basic op dat Thaise eiland en dat betekende dus geen douche, aftershave, deodorant of lekker luchtje en ik had alleen een rugzakje met de allernoodzakelijkste kledingstukken. Daar ging ik dan met al mijn mannelijkheid, ik had op slag geen enkele interesse in de vrouwen.”
“Mijn charmes hoefde ik niet in de strijd te gooien, want ik had geen charmes meer. Het ging op dat eiland puur om overleven en van romantische gevoelens was geen enkele sprake. Nee, wat dat betreft ben ik niet aan mijn trekken gekomen.”
Ik word agressief van zijn hoofdquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou em hoe dan ook doenZo lang ie z'n kop maar houdt, dat dan weer wel
Does a bear shit in the woods?quote:
Een flinke puinhoop dus.. balenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Does a bear shit in the woods?
En dat grapje loopt tot minimaal na Pasen.Ik heb inmiddels al 35 voicemail berichten, niks kun je afluisteren en mensen bellen en ik weet van niks, en ze kakelen voicemail maar vol. En ik zit een verhuizing te regelen, oude baan, nieuwe baan, aannemers... Ik kan zonder overdrijven wel janken wat voor drama dit is.
En 3 telefoons in huis allemaal simlocked.
Maar ach KPN werkt ook bij veel bedrijven niet meer
Jeetjequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat grapje loopt tot minimaal na Pasen.Ik heb inmiddels al 35 voicemail berichten, niks kun je afluisteren en mensen bellen en ik weet van niks, en ze kakelen voicemail maar vol. En ik zit een verhuizing te regelen, oude baan, nieuwe baan, aannemers... Ik kan zonder overdrijven wel janken wat voor drama dit is.
Jeetje wat een drama, geloof best dat je wel kan janken hierom..quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook even aan, maar dan nog blijft het probleem dat ik nooit iedereen zelf kan bellen om een nieuw tijdelijk nummer door te geven, dat is onbegonnen werk. En daarna blijft dan iedereen vaak je nieuwe nummer gebruiken, dus dat is ook weer teveel gedoe.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is het geen idee of eentje simlock vrij te laten maken?
Ben je iig bereikbaar
quote:
Ik krijg een Lancelot King Arthur gevoel bij die eerste boxquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:08 schreef Zeroku het volgende:
Hmm. Misschien deze week dit en dat halen.
Wow balen trouwens, Pisc.
sjesus hee, das echt niet fijn gewoon!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk 0,0 niks, omdat de oorzaak niet bij hun ligt...quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:39 schreef MissJ het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe Vodafone eea gaat goed maken met hun klanten.
is inderdaad zo, maar hun klanten zijn wél de dupe geworden niet zo'n klein beetje ook. Dus denk dat ze wel met iets gaan komen hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk 0,0 niks, omdat de oorzaak niet bij hun ligt...
Ja, al was het nou maar 24 uur niet bereikbaar... maar tis een lang tijdje. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
is inderdaad zo, maar hun klanten zijn wél de dupe geworden niet zo'n klein beetje ook. Dus denk dat ze wel met iets gaan komen hoor.
Ja het is net kerstquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
Pasen. Ooit een gelovig gedoe, nu een groot commercieel feest. Geweldig
Dus datquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is net kerstGewoon een lekker ontbijt of brunchje is er niet meer bij, het is allemaal 4 gangen
+1quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Gourmet en Wokken denk ik (of 2 keer gourmetten.. )
Lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
JONGE, BEN KWOAD!quote:
Staat op mijn lappie ja. Die neem ik misschien wel mee morgen!!!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JONGE, BEN KWOAD!
Heb je heinekenontvoering al gedownloadet?![]()
Je laptop neem je altijd meequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat op mijn lappie ja. Die neem ik misschien wel mee morgen!!!!!
Lekker!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
bovenstaand gesprek is net een script van GTST
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Lutte het volgende:
Algehele chaos!
Oh en Pat m'n FB doet lelijk dus bij dezen gefeliciteerd
Ze waren verwijderd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat we even 3 maand moeten uitzoeken hoe dit kan
Hij wil de naam niet bekend maken, maar de naam was al bekend gemaakt, en toch wil hij niks zeggenquote:
Hoe treffend, want eentje is een oud GTST acteurquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
bovenstaand gesprek is net een script van GTST
Eerst de foto's bekend maken en dan pas 'in ontwikkeling' zijn. Joe!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wil de naam niet bekend maken, maar de naam was al bekend gemaakt, en toch wil hij niks zeggen![]()
Kortom; alleen de sex en verder niks, maar dat verpakt hij nu netjes. Net als "nee hoor we gaan écht nog verloven, nothin' biggie"quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerst de foto's bekend maken en dan pas 'in ontwikkeling' zijn. Joe!
Ik denk er dat er weer een reallife soap aan zit te komenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wil de naam niet bekend maken, maar de naam was al bekend gemaakt, en toch wil hij niks zeggen![]()
Ken je Game of Thrones nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg een Lancelot King Arthur gevoel bij die eerste box
Het werkt wel, we kleppen er meteen overquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk er dat er weer een reallife soap aan zit te komen
Hahahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kortom; alleen de sex en verder niks, maar dat verpakt hij nu netjes. Net als "nee hoor we gaan écht nog verloven, nothin' biggie"
Ik ken heel veel series niet, dat ligt niet aan de serie zelfquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ken je Game of Thrones niet?
Echt supertoffe serie.
Doe jij hetzelfde als Zero Patriekje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, nog even 2 hoofdstukken Bestuursrecht samenvatten.. Terwijl ik alles al weet
Werk jij met markers of lees je gewoon en neem je het dan over?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, nog even 2 hoofdstukken Bestuursrecht samenvatten.. Terwijl ik alles al weet
Bens Bruiloft?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk er dat er weer een reallife soap aan zit te komen
Volgens mij doet hij Rechten. Ik doe Sociaal Juridische Dienstverlening. Dat is Rechten, maar dan met een sociaal tintjequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij hetzelfde als Zero Patriekje?
De Schat van de Oranje?quote:
Je bent ook een sociaal bakkertje natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij Rechten. Ik doe Sociaal Juridische Dienstverlening. Dat is Rechten, maar dan met een sociaal tintje
AF!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent ook een sociaal bakkertje natuurlijk
Ja maar wat is het? OHHHHHH is het die namaak Robinson?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
De Schat van de Oranje?
Ja is wel tof! Heb niet zo heel veel met zo'n Rob de Geus of Emile Ratelband maar het is wel leuk om te kijken
En anders Exotische Liefde terug gaan kijken, heb echt gehuild van t lachen
De zon heeft hier echt de hele dag lopen shinen, maar het was wel f-r-r-i-s-s-s-s-squote:
Hehehquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken heel veel series niet, dat ligt niet aan de serie zelf![]()
Naam klinkt wel heel bekend!
Tsssk, ik zal nog eens promoten dat hij een anker met RUNEEHHHH laat zettenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef Renesite het volgende:
Wat een lekkere herfstdag vandaag!
[..]
AF!![]()
![]()
Yessss. Beetje jammer dat t weer met BN'ers is overigens.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar wat is het? OHHHHHH is het die namaak Robinson?
Ik volg nu college's en dat scheelt al een heel stukquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Werk jij met markers of lees je gewoon en neem je het dan over?
Dat jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bens Bruiloft?
Ik Ben Manhoer?
Ben, Keet en de kinderen?
Voor mij zekerquote:
Uhuh.quote:
quote:
Ik pik nog ff de eerste minuten van SBS6 mee, maar ik vind het helemaal niksquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die aqua tijgerprint-hoofddoek is ook wel kek zeg, in GTST!
Oh ff kieken!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik pik nog ff de eerste minuten van SBS6 mee, maar ik vind het helemaal niks
Ik heb al wel een kilo op deze week denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik ongesteld moet worden... MOET PAASEITJES HEBBEN!!!1!!!1!
Gewoon ff tot na pasen wachten, krijg je 50% kortingquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik ongesteld moet worden... MOET PAASEITJES HEBBEN!!!1!!!1!
Ik wacht tot dinsdag.. Wil de paaseitjes van de Jamin, maar die zijn nu nog te duur. Na pasen is dat altijd de helft van de prijsquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb al wel een kilo op deze week denk ik
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wacht tot dinsdag.. Wil de paaseitjes van de Jamin, maar die zijn nu nog te duur. Na pasen is dat altijd de helft van de prijs
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon ff tot na pasen wachten, krijg je 50% korting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
Deze Pisces...Is wel makkelijk te onthouden zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Of krijg je ze niet allemaal in één zak?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Je kan scheppen welke je wiltquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is wel makkelijk te onthouden zo. Of krijg je ze niet allemaal in één zak?
inb4 rené over mijn kaalheidquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik heb vast wel ooit verteld dat ik kale plekken kreeg op m'n hoofd? Het heeft zich uitgebreid tot m'n wenkbrauwen, maar dat wist ik vakkundig te verbergenKwam ik net uit de douche, zag broederlief het voor t eerst zo, lacht ie me kei hard uit
Oh dat staat ook wel heul tofquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Zeroku het volgende:
Wij hebben hier zo'n glazen schaal formaat vissenkom voor 3/4de vol met van die paaseieren.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
Deze Pisces...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Uhuhquote:
Eet je wit? OHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Maar mama lust alleen puur, en ik alleen wit. Dus melk blijft altijd liggen
.
Oh, da's beterquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik heb vast wel ooit verteld dat ik kale plekken kreeg op m'n hoofd? Het heeft zich uitgebreid tot m'n wenkbrauwen, maar dat wist ik vakkundig te verbergenKwam ik net uit de douche, zag broederlief het voor t eerst zo, lacht ie me kei hard uit
Alleen maarquote:
Kanonne, wat een keuzequote:
Excellent choice! Ik hoor het niet zo vaakquote:
Ik voel een band ontstaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Excellent choice! Ik hoor het niet zo vaakIk luv wit ook
Gewoon slaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Die prijsquote:
Ja!quote:
Hehequote:
Yeah!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hou ook van wit, mag ik bij jullie clubje?
+1quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hou ook van wit, mag ik bij jullie clubje?
Ben je lesbisch? Ik bedoel, je houdt niet van hardquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, heeft de Jamin altijd zo'n zachte praline achtige vulling? Of soms ook wel eens hard? Ik hou van hardIk kan niet zo goed tegen die hele smeuïge binnenkant
sommige zijn zacht, sommige hard. ligt eraan welke je neemt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, heeft de Jamin altijd zo'n zachte praline achtige vulling? Of soms ook wel eens hard? Ik hou van hardIk kan niet zo goed tegen die hele smeuïge binnenkant
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je lesbisch? Ik bedoel, je houdt niet van hard
OH WACHT, JUIST WEL
Oehquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
Hier kun je vragen of je mag proeven, maar dat ligt aan het filiaal
Tegenwoordig is het allemaal duurder...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word sowieso wild in de Jamin, al die snoepbakken en 5ct-10ct-50ct snoepjes
Zei ik alllllllquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij rene thuis hebben ze ook van de Jamin
Oh jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het allemaal duurder...
50 cent, 1 euro en 2 euro ofzo jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaDie 5 is er lang niet meer nee
Die knispersnoep iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Van die zakjes met dip en dan zo'n stokje, waarmee je kunt dippen en poeren
Oh wacht, je hebt ook eentje die echt knettertquote:
Ohw ja, ik weet welke je bedoelt idd...quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt ook eentje die echt knettertEn een gewone met 2 poppetjes erop, sinas-aardbei, die knettert niet.
Hmm, ik raap je dan wel op denk ik!quote:
Oh jeeeequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef Renesite het volgende:
Laptop laadt niet meer op. Hoop dat het het kabeltje is en niet iets anders.......
batterij er al uit gehaald en opnieuw erin?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef Renesite het volgende:
Laptop laadt niet meer op. Hoop dat het het kabeltje is en niet iets anders.......
Macbook u zegt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
batterij er al uit gehaald en opnieuw erin?
Ik hoef er echt niet aan te beginnen, middelbare school hèquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik gewoon deze week de rode broeken vergeten te turven
Ik turf ook alleen de 20/22+, de jeugd zie ik ook op het werk, maar die mogen nogquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoef er echt niet aan te beginnen, middelbare school hè
*Mompelt iets over er wel eentje gepast te hebben in de winkel.
Ik heb er 3 gezien!quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik gewoon deze week de rode broeken vergeten te turven
Bij je wat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gezien!
Ik heb een knalroze besteld bij H&M
Ik dacht leuk bij mijn babyroze ugg
Zomeruggs, bestaan die ook al?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zomerugg gekocht
En die zijn babyroze... Zo schattig
Oké, tof! Zo leer je nog es watquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Lekker luchtig maar wel een zachte zool
Staat die nog ergens op de site?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gezien!
Ik heb een knalroze besteld bij H&M
Ik dacht leuk bij mijn babyroze ugg
C_A zegt altijd zo heel leuk ugg, een enkeltjequote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
C_A zegt altijd zo heel leuk ugg, een enkeltje
Bovenste volgens mijquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Deze misschien C_A? Of een wijder model?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0015790_2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hey dat model kun je nooit meer gebruiken in de paskamer op de site, nu ineens is ze er weer
Of deze?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0019194_5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Pour Hommequote:
Is ie een gangbang aan het doen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
Heb je 't een beetje overleefd Benny, of is het nog in volle gang?
Ohw, het is al een tijdje afgelopenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
Heb je 't een beetje overleefd Benny, of is het nog in volle gang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bestandsnaam![]()
![]()
http://www.sponeta.de/cms/front_content.php?idcat=205
Ik ga denk ik voor Broken Piecesquote:Op zondag 8 april 2012 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja he.Ik vind de kortere nummers leuker, iets meer catchy.
Ik zag het iddquote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat met Don't Go. Ik ga de tekst op de site nog even herschrijven, dat kan beter vond ik.
Eigenlijk niet, maar ik ben er zojuist wel maar verplaatst omdat ik anders benedn te veel herrie zou makenquote:Op zondag 8 april 2012 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb echt nog lang geen zin in slapen, jij?
overigens denk ik wel dat je de juiste persoon bent om zoiets ff te fixenquote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat met Don't Go. Ik ga de tekst op de site nog even herschrijven, dat kan beter vond ik.
Een beetje vandaag. Heb meer bij de kinderen van mijn broer gezeten dan daadwerkelijk gesjouwd. Ook even ter ontprikkeling de wijk verkent..quote:
Dank je! Doe Last.fm ook even, fotootje zojuist alvast toegevoegd.quote:Op zondag 8 april 2012 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
overigens denk ik wel dat je de juiste persoon bent om zoiets ff te fixen
quote:Op zondag 8 april 2012 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een beetje vandaag. Heb meer bij de kinderen van mijn broer gezeten dan daadwerkelijk gesjouwd. Ook even ter ontprikkeling de wijk verkend..
Ook heeft oom "Ehte" met Robin bellen geblazen. Ik blies en hij rende er achteraan
Lekker bezigquote:Op zondag 8 april 2012 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank je! Doe Last.fm ook even, fotootje zojuist alvast toegevoegd.
jij hebt dan ook zo weer je kwaliteitenquote:Op zondag 8 april 2012 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
En hij is ook nog beter in voetbal.Het leven is niet eerlijk!
relaxen was het niet. Die kinderen kunnen nogal schreeuwen. Heb me dus een paar keer terug moeten trekken en wij waren al om 10.00 uur weg en kwamen nog net geen 12 uur daarna pas thuis. En je bent binnen een uur daar..quote:
Dat zeg ik...quote:Op zondag 8 april 2012 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, lekker slapen en bijkomen dan. Voor je sociale contacten wel goed zo'n dag.
En Benny: ik ben toch liever mezelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |