Eigenlijk niet, maar ik ben er zojuist wel maar verplaatst omdat ik anders benedn te veel herrie zou makenquote:Op zondag 8 april 2012 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb echt nog lang geen zin in slapen, jij?
overigens denk ik wel dat je de juiste persoon bent om zoiets ff te fixenquote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat met Don't Go. Ik ga de tekst op de site nog even herschrijven, dat kan beter vond ik.
Een beetje vandaag. Heb meer bij de kinderen van mijn broer gezeten dan daadwerkelijk gesjouwd. Ook even ter ontprikkeling de wijk verkent..quote:
Dank je! Doe Last.fm ook even, fotootje zojuist alvast toegevoegd.quote:Op zondag 8 april 2012 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
overigens denk ik wel dat je de juiste persoon bent om zoiets ff te fixen
quote:Op zondag 8 april 2012 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een beetje vandaag. Heb meer bij de kinderen van mijn broer gezeten dan daadwerkelijk gesjouwd. Ook even ter ontprikkeling de wijk verkend..
Ook heeft oom "Ehte" met Robin bellen geblazen. Ik blies en hij rende er achteraan
Lekker bezigquote:Op zondag 8 april 2012 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank je! Doe Last.fm ook even, fotootje zojuist alvast toegevoegd.
jij hebt dan ook zo weer je kwaliteitenquote:Op zondag 8 april 2012 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
En hij is ook nog beter in voetbal.Het leven is niet eerlijk!
relaxen was het niet. Die kinderen kunnen nogal schreeuwen. Heb me dus een paar keer terug moeten trekken en wij waren al om 10.00 uur weg en kwamen nog net geen 12 uur daarna pas thuis. En je bent binnen een uur daar..quote:
Dat zeg ik...quote:Op zondag 8 april 2012 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, lekker slapen en bijkomen dan. Voor je sociale contacten wel goed zo'n dag.
En Benny: ik ben toch liever mezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |