Ik hoef er echt niet aan te beginnen, middelbare school hèquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik gewoon deze week de rode broeken vergeten te turven
Ik turf ook alleen de 20/22+, de jeugd zie ik ook op het werk, maar die mogen nogquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoef er echt niet aan te beginnen, middelbare school hè
*Mompelt iets over er wel eentje gepast te hebben in de winkel.
Ik heb er 3 gezien!quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik gewoon deze week de rode broeken vergeten te turven
Bij je wat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gezien!
Ik heb een knalroze besteld bij H&M
Ik dacht leuk bij mijn babyroze ugg
Zomeruggs, bestaan die ook al?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zomerugg gekocht
En die zijn babyroze... Zo schattig
Oké, tof! Zo leer je nog es watquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Lekker luchtig maar wel een zachte zool
Staat die nog ergens op de site?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gezien!
Ik heb een knalroze besteld bij H&M
Ik dacht leuk bij mijn babyroze ugg
C_A zegt altijd zo heel leuk ugg, een enkeltjequote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
C_A zegt altijd zo heel leuk ugg, een enkeltje
Bovenste volgens mijquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Deze misschien C_A? Of een wijder model?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0015790_2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hey dat model kun je nooit meer gebruiken in de paskamer op de site, nu ineens is ze er weer
Of deze?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0019194_5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Pour Hommequote:
Is ie een gangbang aan het doen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
Heb je 't een beetje overleefd Benny, of is het nog in volle gang?
Ohw, het is al een tijdje afgelopenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
Heb je 't een beetje overleefd Benny, of is het nog in volle gang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bestandsnaam![]()
![]()
http://www.sponeta.de/cms/front_content.php?idcat=205
Ik ga denk ik voor Broken Piecesquote:Op zondag 8 april 2012 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja he.Ik vind de kortere nummers leuker, iets meer catchy.
Ik zag het iddquote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat met Don't Go. Ik ga de tekst op de site nog even herschrijven, dat kan beter vond ik.
Eigenlijk niet, maar ik ben er zojuist wel maar verplaatst omdat ik anders benedn te veel herrie zou makenquote:Op zondag 8 april 2012 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb echt nog lang geen zin in slapen, jij?
overigens denk ik wel dat je de juiste persoon bent om zoiets ff te fixenquote:Op zondag 8 april 2012 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat met Don't Go. Ik ga de tekst op de site nog even herschrijven, dat kan beter vond ik.
Een beetje vandaag. Heb meer bij de kinderen van mijn broer gezeten dan daadwerkelijk gesjouwd. Ook even ter ontprikkeling de wijk verkent..quote:
Dank je! Doe Last.fm ook even, fotootje zojuist alvast toegevoegd.quote:Op zondag 8 april 2012 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
overigens denk ik wel dat je de juiste persoon bent om zoiets ff te fixen
quote:Op zondag 8 april 2012 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een beetje vandaag. Heb meer bij de kinderen van mijn broer gezeten dan daadwerkelijk gesjouwd. Ook even ter ontprikkeling de wijk verkend..
Ook heeft oom "Ehte" met Robin bellen geblazen. Ik blies en hij rende er achteraan
Lekker bezigquote:Op zondag 8 april 2012 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank je! Doe Last.fm ook even, fotootje zojuist alvast toegevoegd.
jij hebt dan ook zo weer je kwaliteitenquote:Op zondag 8 april 2012 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
En hij is ook nog beter in voetbal.Het leven is niet eerlijk!
relaxen was het niet. Die kinderen kunnen nogal schreeuwen. Heb me dus een paar keer terug moeten trekken en wij waren al om 10.00 uur weg en kwamen nog net geen 12 uur daarna pas thuis. En je bent binnen een uur daar..quote:
Dat zeg ik...quote:Op zondag 8 april 2012 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, lekker slapen en bijkomen dan. Voor je sociale contacten wel goed zo'n dag.
En Benny: ik ben toch liever mezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |