Ik hoef er echt niet aan te beginnen, middelbare school hèquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik gewoon deze week de rode broeken vergeten te turven
Ik turf ook alleen de 20/22+, de jeugd zie ik ook op het werk, maar die mogen nogquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoef er echt niet aan te beginnen, middelbare school hè
*Mompelt iets over er wel eentje gepast te hebben in de winkel.
Ik heb er 3 gezien!quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik gewoon deze week de rode broeken vergeten te turven
Bij je wat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gezien!
Ik heb een knalroze besteld bij H&M
Ik dacht leuk bij mijn babyroze ugg
Zomeruggs, bestaan die ook al?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zomerugg gekocht
En die zijn babyroze... Zo schattig
Oké, tof! Zo leer je nog es watquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Lekker luchtig maar wel een zachte zool
Staat die nog ergens op de site?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gezien!
Ik heb een knalroze besteld bij H&M
Ik dacht leuk bij mijn babyroze ugg
C_A zegt altijd zo heel leuk ugg, een enkeltjequote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
C_A zegt altijd zo heel leuk ugg, een enkeltje
Bovenste volgens mijquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Deze misschien C_A? Of een wijder model?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0015790_2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hey dat model kun je nooit meer gebruiken in de paskamer op de site, nu ineens is ze er weer
Of deze?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0019194_5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Pour Hommequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |