SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
Deze Pisces...Is wel makkelijk te onthouden zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Of krijg je ze niet allemaal in één zak?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Je kan scheppen welke je wiltquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is wel makkelijk te onthouden zo. Of krijg je ze niet allemaal in één zak?
inb4 rené over mijn kaalheidquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik heb vast wel ooit verteld dat ik kale plekken kreeg op m'n hoofd? Het heeft zich uitgebreid tot m'n wenkbrauwen, maar dat wist ik vakkundig te verbergenKwam ik net uit de douche, zag broederlief het voor t eerst zo, lacht ie me kei hard uit
Oh dat staat ook wel heul tofquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Zeroku het volgende:
Wij hebben hier zo'n glazen schaal formaat vissenkom voor 3/4de vol met van die paaseieren.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
Deze Pisces...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Uhuhquote:
Eet je wit? OHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Maar mama lust alleen puur, en ik alleen wit. Dus melk blijft altijd liggen
.
Oh, da's beterquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik heb vast wel ooit verteld dat ik kale plekken kreeg op m'n hoofd? Het heeft zich uitgebreid tot m'n wenkbrauwen, maar dat wist ik vakkundig te verbergenKwam ik net uit de douche, zag broederlief het voor t eerst zo, lacht ie me kei hard uit
Alleen maarquote:
Kanonne, wat een keuzequote:
Excellent choice! Ik hoor het niet zo vaakquote:
Ik voel een band ontstaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Excellent choice! Ik hoor het niet zo vaakIk luv wit ook
Gewoon slaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Die prijsquote:
Ja!quote:
Hehequote:
Yeah!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hou ook van wit, mag ik bij jullie clubje?
+1quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hou ook van wit, mag ik bij jullie clubje?
Ben je lesbisch? Ik bedoel, je houdt niet van hardquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, heeft de Jamin altijd zo'n zachte praline achtige vulling? Of soms ook wel eens hard? Ik hou van hardIk kan niet zo goed tegen die hele smeuïge binnenkant
sommige zijn zacht, sommige hard. ligt eraan welke je neemt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, heeft de Jamin altijd zo'n zachte praline achtige vulling? Of soms ook wel eens hard? Ik hou van hardIk kan niet zo goed tegen die hele smeuïge binnenkant
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je lesbisch? Ik bedoel, je houdt niet van hard
OH WACHT, JUIST WEL
Oehquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
Hier kun je vragen of je mag proeven, maar dat ligt aan het filiaal
Tegenwoordig is het allemaal duurder...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word sowieso wild in de Jamin, al die snoepbakken en 5ct-10ct-50ct snoepjes
Zei ik alllllllquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij rene thuis hebben ze ook van de Jamin
Oh jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het allemaal duurder...
50 cent, 1 euro en 2 euro ofzo jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaDie 5 is er lang niet meer nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |