quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Lutte het volgende:
Algehele chaos!
Oh en Pat m'n FB doet lelijk dus bij dezen gefeliciteerd
Ze waren verwijderd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat we even 3 maand moeten uitzoeken hoe dit kan
Hij wil de naam niet bekend maken, maar de naam was al bekend gemaakt, en toch wil hij niks zeggenquote:
Hoe treffend, want eentje is een oud GTST acteurquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
bovenstaand gesprek is net een script van GTST
Eerst de foto's bekend maken en dan pas 'in ontwikkeling' zijn. Joe!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wil de naam niet bekend maken, maar de naam was al bekend gemaakt, en toch wil hij niks zeggen![]()
Kortom; alleen de sex en verder niks, maar dat verpakt hij nu netjes. Net als "nee hoor we gaan écht nog verloven, nothin' biggie"quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerst de foto's bekend maken en dan pas 'in ontwikkeling' zijn. Joe!
Ik denk er dat er weer een reallife soap aan zit te komenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wil de naam niet bekend maken, maar de naam was al bekend gemaakt, en toch wil hij niks zeggen![]()
Ken je Game of Thrones nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg een Lancelot King Arthur gevoel bij die eerste box
Het werkt wel, we kleppen er meteen overquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk er dat er weer een reallife soap aan zit te komen
Hahahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kortom; alleen de sex en verder niks, maar dat verpakt hij nu netjes. Net als "nee hoor we gaan écht nog verloven, nothin' biggie"
Ik ken heel veel series niet, dat ligt niet aan de serie zelfquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ken je Game of Thrones niet?
Echt supertoffe serie.
Doe jij hetzelfde als Zero Patriekje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, nog even 2 hoofdstukken Bestuursrecht samenvatten.. Terwijl ik alles al weet
Werk jij met markers of lees je gewoon en neem je het dan over?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, nog even 2 hoofdstukken Bestuursrecht samenvatten.. Terwijl ik alles al weet
Bens Bruiloft?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk er dat er weer een reallife soap aan zit te komen
Volgens mij doet hij Rechten. Ik doe Sociaal Juridische Dienstverlening. Dat is Rechten, maar dan met een sociaal tintjequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij hetzelfde als Zero Patriekje?
De Schat van de Oranje?quote:
Je bent ook een sociaal bakkertje natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij Rechten. Ik doe Sociaal Juridische Dienstverlening. Dat is Rechten, maar dan met een sociaal tintje
AF!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent ook een sociaal bakkertje natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |