OMG !quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ooit een 20 jarige gezien die 20 kilo weegt? Nee? kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
STFUUUUUquote:Op donderdag 5 april 2012 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
IK NIET GODZIJDANK
RENE ZEI NOG DAT IK MOEST OVERSTAPPEN
NIET GEDAAN!
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat de vermoeidheid en stress van de afgelopen tijd er een beetje uitkomt
Ahwquote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat de vermoeidheid en stress van de afgelopen tijd er een beetje uitkomt
Ach ja, het moet welquote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Komt goed. Nog ff 1 blok, en dan vakantie!
Niet in de zomer. In de herfstvakantie willen we gaan. Ligt er even aan of René tegen die tijd werk heeftquote:
ahaha skkl xdquote:
Geen geld jonge.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man van weinig woorden_! Wel nice
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:56 schreef iBenny het volgende:
Van die docent die de vorige keer alleen "dankje" mailde krijg ik nu de volgende mail...
Titel: cijfer verslagMet zo'n cijfer moet niks je meer boeien BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man van weinig woorden_! Wel nice
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
gelukkig niet.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ooit een 20 jarige gezien die 20 kilo weegt? Nee? kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
jaaaaa! In juni 10 dagen naar Rhodosquote:
Oh Benny, Vodafone, ik helaas ja.quote:
Die gast is ook om te jankenquote:Thomas Berge voor dames in De Schat van De Oranje
Thomas Berge deed mee aan De Schat van De Oranje van SBS 6 vanwege de vrouwelijke medekandidaten. Dat vertelt de zanger in weekblad Privé. Het leek Berge wel wat om tijd door te brengen met bekende dames. “Het vooruitzicht – met een aantal mooie, jonge vrouwen op een onbewoond eiland – trok mij enorm aan. Liza Sips, Nadia Palesa Poeschmann en Marloes Coenen, om maar een paar namen te noemen. Van tevoren zag ik het helemaal zitten“, vertelt de jonge artiest.
Het werd niet wat Berge ervan gehoopt had. “Nou, ik kan je vertellen dat het mij in dat opzicht enorm is tegengevallen. Inderdaad, een onbewoond eiland, mooie vrouwen en prachtig weer, wat wil een gezonde jongen nog meer, zou je denken. Nou, die gevoelens verdwenen als sneeuw voor de zon.”
Berge voelde zichzelf niet sexy meer. “Het was puur basic op dat Thaise eiland en dat betekende dus geen douche, aftershave, deodorant of lekker luchtje en ik had alleen een rugzakje met de allernoodzakelijkste kledingstukken. Daar ging ik dan met al mijn mannelijkheid, ik had op slag geen enkele interesse in de vrouwen.”
“Mijn charmes hoefde ik niet in de strijd te gooien, want ik had geen charmes meer. Het ging op dat eiland puur om overleven en van romantische gevoelens was geen enkele sprake. Nee, wat dat betreft ben ik niet aan mijn trekken gekomen.”
Ik word agressief van zijn hoofdquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou em hoe dan ook doenZo lang ie z'n kop maar houdt, dat dan weer wel
Does a bear shit in the woods?quote:
Een flinke puinhoop dus.. balenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Does a bear shit in the woods?
En dat grapje loopt tot minimaal na Pasen.Ik heb inmiddels al 35 voicemail berichten, niks kun je afluisteren en mensen bellen en ik weet van niks, en ze kakelen voicemail maar vol. En ik zit een verhuizing te regelen, oude baan, nieuwe baan, aannemers... Ik kan zonder overdrijven wel janken wat voor drama dit is.
En 3 telefoons in huis allemaal simlocked.
Maar ach KPN werkt ook bij veel bedrijven niet meer
Jeetjequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat grapje loopt tot minimaal na Pasen.Ik heb inmiddels al 35 voicemail berichten, niks kun je afluisteren en mensen bellen en ik weet van niks, en ze kakelen voicemail maar vol. En ik zit een verhuizing te regelen, oude baan, nieuwe baan, aannemers... Ik kan zonder overdrijven wel janken wat voor drama dit is.
Jeetje wat een drama, geloof best dat je wel kan janken hierom..quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook even aan, maar dan nog blijft het probleem dat ik nooit iedereen zelf kan bellen om een nieuw tijdelijk nummer door te geven, dat is onbegonnen werk. En daarna blijft dan iedereen vaak je nieuwe nummer gebruiken, dus dat is ook weer teveel gedoe.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is het geen idee of eentje simlock vrij te laten maken?
Ben je iig bereikbaar
quote:
Ik krijg een Lancelot King Arthur gevoel bij die eerste boxquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:08 schreef Zeroku het volgende:
Hmm. Misschien deze week dit en dat halen.
Wow balen trouwens, Pisc.
sjesus hee, das echt niet fijn gewoon!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk 0,0 niks, omdat de oorzaak niet bij hun ligt...quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:39 schreef MissJ het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe Vodafone eea gaat goed maken met hun klanten.
is inderdaad zo, maar hun klanten zijn wél de dupe geworden niet zo'n klein beetje ook. Dus denk dat ze wel met iets gaan komen hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk 0,0 niks, omdat de oorzaak niet bij hun ligt...
Ja, al was het nou maar 24 uur niet bereikbaar... maar tis een lang tijdje. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
is inderdaad zo, maar hun klanten zijn wél de dupe geworden niet zo'n klein beetje ook. Dus denk dat ze wel met iets gaan komen hoor.
Ja het is net kerstquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
Pasen. Ooit een gelovig gedoe, nu een groot commercieel feest. Geweldig
Dus datquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is net kerstGewoon een lekker ontbijt of brunchje is er niet meer bij, het is allemaal 4 gangen
+1quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Gourmet en Wokken denk ik (of 2 keer gourmetten.. )
Lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Gourmet en Wokken denk ik (of 2 keer gourmetten.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |