quote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan lees je verkeerd. Over 5 jaar winnen we de CL.
Die zijn hierna aan de beurt.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde Heerenveen kampioen doentoo slow.
Wel een plek in de geschiedenisboeken, tien auhuhm nul.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slecht ja met zo'n mentaliteit win je nooit wat.
Eerste en laatste winnaar van een Europese prijsquote:Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slecht ja met zo'n mentaliteit win je nooit wat.
Wanneer was de eerste?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerste en laatste winnaar van een Europese prijs
1970quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/spartak_supporters_hebben_humor/
Sinds Happel weg is.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef eight het volgende:
Ajax kampioen als tt mag wel maar Feijenoord kampioen niet??
Wtf is dit inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef eight het volgende:
Sorry, ik dacht dat ik met Anony aan het dm'en was. Berichtje was voor haar bedoeld.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
.
Oh en ik krijg een DM van Muto dat hij tieten wil zien, dus bij deze:
[ afbeelding ]
GVD Helpmefok.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
.
Oh en ik krijg een DM van Muto dat hij tieten wil zien, dus bij deze:
[ afbeelding ]
Nog steeds moeten pronken met andere club zijn resultaten omdat jullie zelf niet kunnen winnenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een plek in de geschiedenisboeken, tien auhuhm nul.
Ook wel een prestatie.
Kapiteintje.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf is dit inderdaadwelke mod heeft dit gedaan?
Kankeronzin ditquote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef eight het volgende:
Toch bijzonder knap dat we eerste staan dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog steeds moeten pronken met andere club zijn resultaten omdat jullie zelf niet kunnen winnen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die vrouwquote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hebben al de KNVB, de media.. nu hebben ze ook al Fok! in handen? Vieze neuzen.
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrektquote:
Off-piste skiënquote:
Hij is een vrieeeeeeeend van de jod... Nee, dat krijg ik niet over mijn hartje als het om Happel gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef eight het volgende:
[..]
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrekt
Happelquote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef eight het volgende:
[..]
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrekt
Nog niet over nagedacht. Normaal iets met m'n vriendin, maar die is inmiddels m'n ex dus.quote:
Het gaat regenen deze koninginnedag. Mark my words.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niet over nagedacht. Normaal iets met m'n vriendin, maar die is inmiddels m'n ex dus.Miss doe ik wel helemaal niets.
God ja. Inderdaad dikke bagger die stad. Grijze meute.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kom je doen, is toch een pauper stad?
Zeker, maar met koninginnedag altijd wel mooi. Boertjes treiteren enzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kom je doen, is toch een pauper stad?
Op het moment Guidetti, duidelijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Muto het volgende:
Wie zeggen jullie dat de beste is?
Matavz - Guidetti - Sigthorsson
Als je maar niet in je Feyenoordshirt of met je Feyenoordsokken komt, want dan moet je weg.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, maar met koninginnedag altijd wel mooi. Boertjes treiteren enzo.
Man, we zijn dan net landskampioen geworden door de winst op AZ. Ik kom mijn ziekenhuisbed (alcoholvergiftiging) niet meer uit hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk krijg je een beetje muzieksmaak kapiteintjequote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wie gaat er mee naar een optreden van deze baas?![]()
![]()
Doe niet zo treurig man.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
ALLEMAAL ZO POSTENquote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JATOGEN HOOFDLETTERS
DIKKE VINGERTJESSSSSSS
Zeg ik toch ook. Laatste 4 jaar al geweest ofzo, altijd wel mooi.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe niet zo treurig man.Prima toeven op koninginnenacht in Eindje. Een van de weinige steden waar ze niet moeilijk doen over openlucht evenementen met house dj's.
Jwtzlf.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stel voor dat Feyenoorders vanaf nu standaard in bold posten, zodat het voor bezoekers makkelijker is om de feitelijk relevante posts er uit te halen.
Nee kinderachtig gemod, dan had je die Ajacieden TT ook weg moeten halen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Kinderachtig gehuil inderdaad. Doe gewoon normaal tegen elkaar.
Guidetti - Siggy - Matavz.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Muto het volgende:
Wie zeggen jullie dat de beste is?
Matavz - Guidetti - Sigthorsson
Eens. Maar toch is happelt lief.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee kinderachtig gemod, dan had je die Ajacieden TT ook weg moeten halen.
Vroeger had je in amsterdam ook van die feesten, goeie muziek en goeie mensen. Geef de burgermeester toch een beetje gelijk dat ie het verbiedquote:Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe niet zo treurig man.Prima toeven op koninginnenacht in Eindje. Een van de weinige steden waar ze niet moeilijk doen over openlucht evenementen met house dj's.
Ja, ga nog even verder huilen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee kinderachtig gemod, dan had je die Ajacieden TT ook weg moeten halen.
Bron?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Mihaylov heeft de slet van Brama geneuktDaarom stond Boschker op doel bij Twente - Feijenoord
![]()
Serieus?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Mihaylov heeft de slet van Brama geneuktDaarom stond Boschker op doel bij Twente - Feijenoord
![]()
Jaquote:
quote:Dit verhaal klopt, ik woon in de straat bij ze en het was al langer bekend dat zijn vriendin wel eens omgang had met andere mannen dan Wout. De meesten in de straat wisten er wel van. Des te kutter dat het dan ook je teamgenoot is die je bedriegt. Die moet je nog elke dag zien en mee samenspelen.
Sterkte Wout, dump die slet, want er zijn nog genoeg leuke vrouwen die je niet bedreigen voor een man als jij.
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
Ik sta nu nog te bouncen op die technotrack. (die bovenste van mij)quote:
Dat Theo in het verleden alles in de ronde neukte hier was al bekend..quote:
Ik mail ze nuquote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Theo in het verleden alles in de ronde neukte hier was al bekend..
Mail dit honderd keer naar Vi. Als die dit oppakken is het hek van de dam mooi extra stress zo in deze belangerijke periode.
Wil heel graag eens naar Berlijn. Binnenkort m'n belastingcenten dus ga 't gewoon maar eens doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
Voor die muziek is Berlijn echt de hemel Kapiteintje. vooral in die nazibunker daar
Lekker met de U-Bahn, heerlijk die lucht daarquote:Op woensdag 4 april 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil heel graag eens naar Berlijn. Binnenkort m'n belastingcenten dus ga 't gewoon maar eens doen.
Doen ze niet. Is tegen Johan z'n principes.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Theo in het verleden alles in de ronde neukte hier was al bekend..
Mail dit honderd keer naar Vi. Als die dit oppakken is het hek van de dam mooi extra stress zo in deze belangerijke periode.
?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vergelijkbaar iets heeft Chelsea toen veel punten gekost..
Ik zou hier lokaal wel even wat olie op het vuur gooien..
Jammer dat ik alleen via Fer en John in contact kan komen op het moment.
Jij werkt voor de Prive?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vergelijkbaar iets heeft Chelsea toen veel punten gekost..
Ik zou hier lokaal wel even wat olie op het vuur gooien..
Jammer dat ik alleen via Fer en John in contact kan komen op het moment.
Het is hier een groot dorp ons kent ons zeg maar.quote:
Alsof dat zo'n godsvermogen kost, 5 uurtjes planken en je bent er.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil heel graag eens naar Berlijn. Binnenkort m'n belastingcenten dus ga 't gewoon maar eens doen.
Moet je ook nog je auto kwijtkunnen, overnachten, eten, drinken en evt wat toeristische attracties bezoeken. Nee, die weekendjes kosten altijd meer dan je denkt is mijn ervaring.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof dat zo'n godsvermogen kost, 5 uurtjes planken en je bent er.
Valt laatste tijd al reuze mee vind ik, voor een avondje minder stappen zit je nu al in Milaan ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je ook nog je auto kwijtkunnen, overnachten, eten, drinken en evt wat toeristische attracties bezoeken. Nee, die weekendjes kosten altijd meer dan je denkt is mijn ervaring.
Waar vind jij een vlucht van 40 euro incl. belasting alles dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt laatste tijd al reuze mee vind ik, voor een avondje minder stappen zit je nu al in Milaan ofzo.
Ryanair. Beetje goed plannen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar vind jij een vlucht van 40 euro incl. belasting alles dan?
Vorig jaar nog voor 5 tientjes naar Milaan gevlogen, retour, met Ryanair via Weeze. Cheap-ass hotel 2 nachten, ben je voor 100 euro klaar. Oké, zuipen enzo maak je wel wat meer op dan een normaal weekendje hier. Maar je maakt het zo duur als dat je zelf wilt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar vind jij een vlucht van 40 euro incl. belasting alles dan?
Ja, qua vlucht. Boek jij maar eens een hotel daar. Of je moet genoegen nemen met een hostel met 9 stinkende backpackers die je niet kent.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt laatste tijd al reuze mee vind ik, voor een avondje minder stappen zit je nu al in Milaan ofzo.
Ook iets van 40-50 voor 2 nachten als je een beetje goed zoekt. Wel klein ja, maar ach... je komt straalbezopen aan, valt in slaap, staat op en gaat gelijk weer pleite. Het boeit mij wat dat betreft echt geen fuck waar ik zit.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, qua vlucht. Boek jij maar eens een hotel daar. Of je moet genoegen nemen met een hostel met 9 stinkende backpackers die je niet kent.
Nee, klopt. Maar zo moet je zijn. Ik zou ook iets van de stad willen zien enzo en met een gigantische kater in 't vliegtuig zitten kan ik helemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook iets van 40-50 voor 2 nachten als je een beetje goed zoekt. Wel klein ja, maar ach... je komt straalbezopen aan, valt in slaap, staat op en gaat gelijk weer pleite. Het boeit mij wat dat betreft echt geen fuck waar ik zit.
Oh, genoeg tijd om een beetje de toerist uit te hangen hoor. Helemaal als je 2 nachten gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar zo moet je zijn. Ik zou ook iets van de stad willen zien enzo en met een gigantische kater in 't vliegtuig zitten kan ik helemaal niet.
Sommige mensen hebben last van nadorstquote:Op woensdag 4 april 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, genoeg tijd om een beetje de toerist uit te hangen hoor. Helemaal als je 2 nachten gaat.
Gewoon een paar uurtjes slapen, ontbijt pakken en weer gaan.
Waarom kan je niet met een kater het vliegtuig in dan?
Verkopen ook gewoon bier in het vliegtuig.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben last van nadorst
Ik kan bevestigen dat ze wel eens buiten de deur neukt. Een bekende van me heeft haar voor een jaar of 2 geleden ook al eens gepaald.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ze wel eens buiten de deur neukt. Een bekende van me heeft haar voor een jaar of 2 geleden ook al eens gepaald.
De auto- of treinrit naar Weeze kost je onderhand meer dan de vlucht naar Milaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar nog voor 5 tientjes naar Milaan gevlogen, retour, met Ryanair via Weeze. Cheap-ass hotel 2 nachten, ben je voor 100 euro klaar. Oké, zuipen enzo maak je wel wat meer op dan een normaal weekendje hier. Maar je maakt het zo duur als dat je zelf wilt.
Hostels zijn eigenlijk best goed te doen en scheelt een hoop centen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, qua vlucht. Boek jij maar eens een hotel daar. Of je moet genoegen nemen met een hostel met 9 stinkende backpackers die je niet kent.
Valse tussenstand.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
En weg was ALLE stroom in Rotterdam. Al het telefoonverkeer ligt ook plat.
Gelukkig KPN 3G + Laptop die 8 uur op een accu doet. Ik heb nog een leven
Doet me denken aan John de Wolf die in zijn Groningen tijd de vrouw van Sjaak Storm paalde, Sjaak is er aan onderdoor gegaan (was een enorm keeperstalent)quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ze wel eens buiten de deur neukt. Een bekende van me heeft haar voor een jaar of 2 geleden ook al eens gepaald.
Ouders die op een half uurtje rijden van Weeze wonen, altijd handig. Eindhoven is ook heel goedkoop de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef eight het volgende:
[..]
De auto- of treinrit naar Weeze kost je onderhand meer dan de vlucht naar Milaan.
Hoezo? Mijn vriendin zit nu in de hogeschool op zuid, daar is geen stroom. Maat werd het Erasmus uitgestuurd wegens geen stroom. Moeder stond op het marconiplein zonder stroom, en ik bij het Sparta Stadion in de buurt (Geen stroom).quote:
Hier geen problemen hoor. Trouwens wel al de zoveelste keer dit in korte tijd in Rotterdam. De shit is nu echt aan. Vorige keer ook al flinke ophef.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn vriendin zit nu in de hogeschool op zuid, daar is geen stroom. Maat werd het Erasmus uitgestuurd wegens geen stroom. Moeder stond op het marconiplein zonder stroom, en ik bij het Sparta Stadion in de buurt (Geen stroom).
Kortom: Rotterdam is stroomloos.
Ja en terecht. Lijkt net een 3e wereldland verdomme. 3e keer geen stroom in 2 maanden tijd hierquote:Op woensdag 4 april 2012 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier geen problemen hoor. Trouwens wel al de zoveelste keer dit in korte tijd in Rotterdam. De shit is nu echt aan. Vorige keer ook al flinke ophef.
Internet een leven noemen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
En weg was ALLE stroom in Rotterdam. Al het telefoonverkeer ligt ook plat.
Gelukkig KPN 3G + Laptop die 8 uur op een accu doet. Ik heb nog een leven
Ja dat meen ik serieus. En volgens mij heb ik dat toen ook wel eens onder mijn oude account gepost hier. Ik weet niet op welke manier je zoiets het makkelijkste terug kan vinden hier op het forum?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meen je dat nou?. Gezellig wijf
.
Weten ze al waar het probleem zit?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja en terecht. Lijkt net een 3e wereldland verdomme. 3e keer geen stroom in 2 maanden tijd hier. Dat gaat nergens over.
Niet zozeer dat, het is meer dat ik afhankelijk ben voor alles van het internet.quote:
Weet jij hoe zij heetquote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja dat meen ik serieus. En volgens mij heb ik dat toen ook wel eens onder mijn oude account gepost hier. Ik weet niet op welke manier je zoiets het makkelijkste terug kan vinden hier op het forum?
Hij heeft toen een week of 2 met haar geouwehoerd. Zij is volgens mij pas ergens begin 20. Ik kan het nog wel eens navragen.
De metro rijdt wel!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Kenker, ik moet zo de tram naar eendrachtsplein pakken. Die zal er ook wel uitliggen dan.
En m'n werk kan ik niet bereiken dat ik later ben.![]()
Ik ga dus maar al, kan ik het lopend nog doen.
Pak op eendrachtsplein de bus naar Abraham van Stolkweg. Bij die moskee, blijdorp.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
Waar werk je dan trouwens? Nieuwe Binnenweg, De Baan, Witte de Wit, Oude Binnenweg?
Op je werk zou ook geen stroom zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Kenker, ik moet zo de tram naar eendrachtsplein pakken. Die zal er ook wel uitliggen dan.
En m'n werk kan ik niet bereiken dat ik later ben.![]()
Ik ga dus maar al, kan ik het lopend nog doen.
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja dat meen ik serieus. En volgens mij heb ik dat toen ook wel eens onder mijn oude account gepost hier. Ik weet niet op welke manier je zoiets het makkelijkste terug kan vinden hier op het forum?
Best treurig voor die jongen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Pak op eendrachtsplein de bus naar Abraham van Stolkweg. Bij die moskee, blijdorp.
Ik doe boodschappen bezorgen, wist je nog.
Ik ga het ff navragen.quote:
hij doet alles op de fiets johquote:Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ahold bezorger? Ik dacht dat je horecamedwerkert was. Kom je langs het éénnamooiste stadion van Rotterdam, het Neptunus stadion
.
Ik woon vlakbij jouw werk, whehehe.
Nou veel plezier op bus 32![]()
PS: Moet je nou een rijbewijs C hebben (wegens het gewicht) of is een B-rijbewijs afdoende voor die aholdgevallen?
Wel een mooi verhaalquote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij heeft toen een week of 2 met haar geouwehoerd. Zij is volgens mij pas ergens begin 20. Ik kan het nog wel eens navragen.
32 richting overschie jaquote:Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ahold bezorger? Ik dacht dat je horecamedwerkert was. Kom je langs het éénnamooiste stadion van Rotterdam, het Neptunus stadion
.
Ik woon vlakbij jouw werk, whehehe.
Nou veel plezier op bus 32![]()
PS: Moet je nou een rijbewijs C hebben (wegens het gewicht) of is een B-rijbewijs afdoende voor die aholdgevallen?
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE kop van de kat is jarig en zijn pootjes vieren feest.
Hij oogt altijd al zo onzeker.quote:
Aandacht tekort?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
Het kwam net uit het ziekenhuis
En had zo'n pijn in z'n keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
En al dat dansen en dat springen
Was hem veel te veel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vergeet niet te tanken bij de BP vlak om de hoek. Die kale vent daar achter de balie (Feijenoorder) is een goede vent (maat van me). Doe 'm de groetenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
32 richting overschie ja
B is voldoende.
[..]
[ afbeelding ]
nou, toedels
Leukquote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef Muto het volgende:
Zaterdag eindelijk wat drinken met een mooi meisje
Nee..quote:
Hoe oud, waar komt ze vandaan?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef Muto het volgende:
Zaterdag eindelijk wat drinken met een mooi meisje
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:14 schreef napoleonfour het volgende:
hej misschien is Jojoortje wel de vriendin van Brama.
Beterquote:
Kan zomaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:14 schreef napoleonfour het volgende:
hej misschien is Jojoortje wel de vriendin van Brama.
18, uit de buurt van Rotterdam.quote:
Vaneker.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje hoe heet die sportzaak van Boscker zijn familie in Hengelo ook al weer.
Voor een keertje niet toch ?quote:
Mwoah...daar ligt toch wel echt de grens hoor. Sowieso is het verschil 18 - 23 mentaal net een iets te groot gat vaak. Maargoed, als ze er goed uitziet.quote:
Zou idd een logische verklaring voor zijn afwezigheid zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie De_Kromme afgelopen zaterdag gezamenlijk van de tribune gegooid trouwens?
Zou wel typisch zijn. Overleden door een val vanaf de befaamde tweede ring.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:31 schreef eight het volgende:
[..]
Zou idd een logische verklaring voor zijn afwezigheid zijn
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie De_Kromme afgelopen zaterdag gezamenlijk van de tribune gegooid trouwens?
Mijn ervaring leert dat mensen op hun 18e nog totaal niet weten wat ze in het leven willen. Dat is meer wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leeftijd is maar een getal ken zat 20 jarigen die qua ontwikkeling veel verder zijn dan bijvoorbeeld mennig dertigers.
Puur op leeftijd beoordelen is de norm maar denk ook buiten de box.
Ze lijkt wel een beetje op Jojoortje.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef Tarado het volgende:
Even voor de volledigheid, dit schijnt de vriendin van Brama te zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op Jojoortje.
Klopt, middelmaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]geen idee hoe die eruit ziet maar dit vind ik de zonde niet waard
Die stoere bois hier zouden haar niet raken?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef Tarado het volgende:
Even voor de volledigheid, dit schijnt de vriendin van Brama te zijn
[ afbeelding ]
Absoluut wel maar of ik er mijn toekomst bij Twente voor zou willen verspelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die stoere bois hier zouden haar niet raken?
Ik kan er geen wegtrekker van krijgen en het lijkt me dat je als keeper van Twente nog wel wat lekkerdere boerinnetjes kan neukenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die stoere bois hier zouden haar niet raken?
Kijk her maar even, daar had ik hem vanquote:
twitter:burkzwukser twitterde op woensdag 04-04-2012 om 14:29:28voor al die nieuwsgierige mensjes, dit is dus die vriendin van brama.. maar ik geloof er niks van #mihaylov http://t.co/QGGpRbMw reageer retweet
Niet met mij aapquote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die 3.5 minuut aandacht van jou hoef ik niet.
De schuinsmarcheerder!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:01 schreef Guidetti het volgende:
Ja dat is ze!
Ze is in die 2 jaar niets veranderd qua uiterlijk en blijkbaar ook nog steeds niet in omgang met jongens
Geile slet dat het is. Toen ze op de HAN een studie volgde heeft een vriend van me haar een keer tijdens een stapavondje op de Korenmarkt mee naar huis genomen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet met mij aapHet was gewoon een voorstel.
En ik hou het 3,5 UUR uit. True story.
Ik ben verliefdquote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn UI is klaar voor het EK + het kampioenschap van Ajax.
Jullie UI ook?
1) Hoe kan het NL elftal je nou interesse.. O wacht, het zit vol met ex-ajacieden.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn UI is klaar voor het EK + het kampioenschap van Ajax.
Jullie UI ook?
hihihihihihihihiquote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1) Hoe kan het NL elftal je nou interesse.. O wacht, het zit vol met ex-ajacieden.
2)![]()
![]()
![]()
3) Welke UI?
Is ze een horetje danquote:
quote:[..]![]()
![]()
Volgens Steven...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ze een horetje dan. Gelukkig doe je nu niet de volledige naam
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet ook ff mn AJax logo in mn UI groter maken
Zit er al vanaf het beginquote:
Miss moet ze daar eens zelf op reagerenquote:
Dromenvangertje , ben je een horetje ?quote:
Link naar bangalijstquote:Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
Horetje? Hoertje bedoel je?
Dromenvangertje staat hoog op de Fok! Bangalijst.
Er zijn vast wel chicks op FOK!.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedzo, lelijke wijven moet je ook niet neuken.
QFTquote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ok is goed, ja kan het ook niet, snap nog steeds ook niet hoe het moet, al lukt het wel somsquote:Op woensdag 4 april 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
Yo Grift, liever schieten manDeath run is lastig als je niet kunt strafen.. en ongeduldig ik
Is dat uberhaupt zonder script te doen? Zat even wat youtube te kijken, overal zeggen ze dat je script moet hebben, maar lijkt me dat je toch ook wel zonder die maps kunt doen?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:00 schreef Smoofie het volgende:
Deathrun, is alleen leuk als je kan bhoppen
Het is zonder script te doenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt zonder script te doen? Zat even wat youtube te kijken, overal zeggen ze dat je script moet hebben, maar lijkt me dat je toch ook wel zonder die maps kunt doen?
Ik ga nu eten. En ik moet echt inkomen met css :pquote:Op woensdag 4 april 2012 17:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah ok, als jij & Capitano even komen kunnen we even 2vs2 doen?
Niet te druk om maken, ik ben ook tyfus slecht, alleen vroeger wat met schoolmaten gedaan, maar die waren nog slechterquote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga nu eten. En ik moet echt inkomen met css :p
Toch moet je het een keer proberen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was wel het plan. Mag aannemen dat het dus gebeurd is.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij is verdwaald tijdens de mars en dwaalt nu nog door Rotterdam...quote:Op woensdag 4 april 2012 17:25 schreef eight het volgende:
De kromme is gewoon zo diep onder de indruk van de Kuip dat hij er nog steeds van moet bijkomen.
Een oom van me gaat binnenkort een broodjeszaak beginnen in Tilburg. In eerste instantie enkel bezorgen/afhalen. Later zal er ook een cafetariaatje komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zeker weten dat ik 't deze maand nog ga proberen.
Surinaams geïnspireerd of gewoon? Welke locatie?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een oom van me gaat binnenkort een broodjeszaak beginnen in Tilburg. In eerste instantie enkel bezorgen/afhalen. Later zal er ook een cafetariaatje komen.
Ook Surinaams ja, alle broodjes hebben namen van zaken in de Efteling. Ze gaan verkopen vanuit Riel geloof ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Surinaams geïnspireerd of gewoon? Welke locatie?
Vaak veel concurrentie op die markt.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een oom van me gaat binnenkort een broodjeszaak beginnen in Tilburg. In eerste instantie enkel bezorgen/afhalen. Later zal er ook een cafetariaatje komen.
Ik wens 'm alle succes en zeg dat hij hier op de Uni ook eens komt staan met een karretje goedkope broodjes. Die subway is niet te betalen man.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij heeft al veel aanvragen vanuit kantoren e.d. begreep ik.
Ik zal het doorgeven, al neem ik aan (hoop ik) dat hij daar zelf ook al aan gedacht heeftquote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens 'm alle succes en zeg dat hij hier op de Uni ook eens komt staan met een karretje goedkope broodjes. Die subway is niet te betalen man.
sowieso is subway mij te hipster.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens 'm alle succes en zeg dat hij hier op de Uni ook eens komt staan met een karretje goedkope broodjes. Die subway is niet te betalen man.
Grappig, hier op het Zuidstation komen er alleen toeristen. Niet echt hipsters, maar vooral mensen die niet doorhebben dat ze bijna 10 euro betalen voor een broodje en een flesje drinken...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sowieso is subway mij te hipster.
Gunstig, dat zijn vaak de beste klanten.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij heeft al veel aanvragen vanuit kantoren e.d. begreep ik.
Wel een enorme piek rond de lunchtijd en verder eigenlijk niet, vandaar dat hij twijfelt om ook een 'echt' eethuisje te openen. De kosten om dat de hele week open te houden vergen wel een enorme hoeveelheid verkochte broodjes...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef eight het volgende:
[..]
Gunstig, dat zijn vaak de beste klanten.
Klopt, maar valt een grote zaak weg dan kom je snel in de problemen. Het zal niet de eerste broodjeszaak zijn die daardoor het hoofd niet boven water kan houden. Het beste is om je zaak niet volledig op 2 grote kantoren te laten draaien tenzij je een contract hebt.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef eight het volgende:
[..]
Gunstig, dat zijn vaak de beste klanten.
Je hebt goede ideeënquote:Op woensdag 4 april 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar valt een grote zaak weg dan kom je snel in de problemen. Het zal niet de eerste broodjeszaak zijn die daardoor het hoofd niet boven water kan houden. Het beste is om je zaak niet volledig op 2 grote kantoren te laten draaien tenzij je een contract hebt.
Leuk idee misschien voor hem met de zomer in aantocht: picknickpakketjes verkopen bij een park voor 10 euro: 2 broodjes, flesjes jus of wijn en flesje water. Zou hier wel lopen bij de Uni en Wilhelminapark. Vraag me alleen af hoe dat zit met ventvergunning enzo.
Of het wel rendabel is vraag ik me ook af aangezien de concurrentie enorm is en hij alleen maar broodjes verkoopt.Volgens mij is het alleen interessant als je al een (horeca)bedrijf bezit en deze uitbreid met een broodjes counter.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
Wel een enorme piek rond de lunchtijd en verder eigenlijk niet, vandaar dat hij twijfelt om ook een 'echt' eethuisje te openen. De kosten om dat de hele week open te houden vergen wel een enorme hoeveelheid verkochte broodjes...
De eerste 2 jaar ga je sowieso geen winst maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar valt een grote zaak weg dan kom je snel in de problemen. Het zal niet de eerste broodjeszaak zijn die daardoor het hoofd niet boven water kan houden. Het beste is om je zaak niet volledig op 2 grote kantoren te laten draaien tenzij je een contract hebt.
Ik hoop voor hem dat het lukt, hij heeft al genoeg tegenslagen te verwerken gekregen de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:27 schreef eight het volgende:
[..]
Of het wel rendabel is vraag ik me ook af aangezien de concurrentie enorm is en hij alleen maar broodjes verkoopt.Volgens mij is het alleen interessant als je al een (horeca)bedrijf bezit en deze uitbreid met een broodjes counter.
Het winkelgedeelte van de shell tankstations worden de laatste tijd ook al massaal omgebouwd tot broodjeszaken (deli2go concept) alleen hun bezorgen dan niet.
[..]
De eerste 2 jaar ga je sowieso geen winst maken.
Daarnaast is de besteding per persoon meestal lager als er vanuit het bedrijf besteld wordt.
De hete kip op maïsbrood.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt goede ideeën![]()
Ik zal hem vragen 1 van de broodjes Kapiteintje te noemen: voorkeur?
Anders is alles wat meer gesophisticeerd is dan een wit puntje ook prima hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deal, (nu alleen nog checken of hij maïsbrood op zijn menu heeft staan)
Jij hebt meer laten zien dan ik neger.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat ik onze camsessies openbaar maak uiteraard.
Dat je de sessie niet afsloot zegt dan meer over jou dan mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt meer laten zien dan ik neger.
Is ook kut voor de chicks die na de sessies erbij warenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je de sessie niet afsloot zegt dan meer over jou dan mij.
Caland zal de komende tijd niet klagen over GIF plaatjes in OP postsquote:"Het kan nog enkele dagen duren totdat mobiele internet gebruikers van Vodafone weer mobiel bereikbaar zullen zijn op het internet"
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat ik onze camsessies openbaar maak uiteraard.
Dafuq did you homo's do..quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt meer laten zien dan ik neger.
Dat gedeelte was net niet getroffen. Relaxed ritje gehad.quote:Calandje, hoe was werk? Lag de stroom van de diepvries eruit?
Je internet ben je sowieso nog paar dagen kwijt iigquote:Op woensdag 4 april 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
nog steeds geen bereik trouwens, kenkervodafone
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gedeelte was net niet getroffen. Relaxed ritje gehad.
Denk het wel ja. Onderweg stonden wel alle trams stil, maar net bij mijn werk niet. Beterquote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Je crosspost 'm hiernaartoe?
.
Zit op een apart stroomcircuit dan, kan niet anders?
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Onderweg stonden wel alle trams stil, maar net bij mijn werk niet. Beter
Ach, je kan dan wel rijden. Vorige keer ook gehad, konden de klanten alleen niet betalen omdat de facturen niet uit waren geprint. Ligt er ook maar net aan wanneer en hoe lang de storing duurt natuurlijk.quote:
Pontjes zijn wel lachen. Iedere dag wel iemand die met zijn trekhaak tegen de bumper van zijn achterligger zit omdat ie de handrem vergeet te gebruiken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, je kan dan wel rijden. Vorige keer ook gehad, konden de klanten alleen niet betalen omdat de facturen niet uit waren geprint. Ligt er ook maar net aan wanneer en hoe lang de storing duurt natuurlijk.
Vandaag voor het eerst in m'n leven met zo'n pontje gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Zo'n ding dat vaart. Kan je met je auto op, brengt je naar de overkant.quote:
Dat snap ik, wist alleen dat ze die hadden daar, ik neem die bijna dagelijks vanuit Amsterdam-noord in de zomer naar centrumquote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n ding dat vaart. Kan je met je auto op, brengt je naar de overkant.
Dit is toch de reden dat we spoiler tags hebben?quote:
Sorry, edit.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is toch de reden dat we spoiler tags hebben?
Wtf, nee tochquote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Overeem fails drug test.. JDS vs Overeem waarschijnlijk (ga maar vanuit) dus van de kaart
Wel een beetje mager vergeleken met die vorige.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |