Kijk her maar even, daar had ik hem vanquote:
twitter:burkzwukser twitterde op woensdag 04-04-2012 om 14:29:28voor al die nieuwsgierige mensjes, dit is dus die vriendin van brama.. maar ik geloof er niks van #mihaylov http://t.co/QGGpRbMw reageer retweet
Niet met mij aapquote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die 3.5 minuut aandacht van jou hoef ik niet.
De schuinsmarcheerder!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:01 schreef Guidetti het volgende:
Ja dat is ze!
Ze is in die 2 jaar niets veranderd qua uiterlijk en blijkbaar ook nog steeds niet in omgang met jongens
Geile slet dat het is. Toen ze op de HAN een studie volgde heeft een vriend van me haar een keer tijdens een stapavondje op de Korenmarkt mee naar huis genomen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet met mij aapHet was gewoon een voorstel.
En ik hou het 3,5 UUR uit. True story.
Ik ben verliefdquote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn UI is klaar voor het EK + het kampioenschap van Ajax.
Jullie UI ook?
1) Hoe kan het NL elftal je nou interesse.. O wacht, het zit vol met ex-ajacieden.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn UI is klaar voor het EK + het kampioenschap van Ajax.
Jullie UI ook?
hihihihihihihihiquote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1) Hoe kan het NL elftal je nou interesse.. O wacht, het zit vol met ex-ajacieden.
2)![]()
![]()
![]()
3) Welke UI?
Is ze een horetje danquote:
quote:[..]![]()
![]()
Volgens Steven...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ze een horetje dan. Gelukkig doe je nu niet de volledige naam
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet ook ff mn AJax logo in mn UI groter maken
Zit er al vanaf het beginquote:
Miss moet ze daar eens zelf op reagerenquote:
Dromenvangertje , ben je een horetje ?quote:
Link naar bangalijstquote:Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
Horetje? Hoertje bedoel je?
Dromenvangertje staat hoog op de Fok! Bangalijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |