Hij is een vrieeeeeeeend van de jod... Nee, dat krijg ik niet over mijn hartje als het om Happel gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef eight het volgende:
[..]
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrekt
Happelquote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef eight het volgende:
[..]
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrekt
Nog niet over nagedacht. Normaal iets met m'n vriendin, maar die is inmiddels m'n ex dus.quote:
Het gaat regenen deze koninginnedag. Mark my words.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niet over nagedacht. Normaal iets met m'n vriendin, maar die is inmiddels m'n ex dus.Miss doe ik wel helemaal niets.
God ja. Inderdaad dikke bagger die stad. Grijze meute.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kom je doen, is toch een pauper stad?
Zeker, maar met koninginnedag altijd wel mooi. Boertjes treiteren enzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kom je doen, is toch een pauper stad?
Op het moment Guidetti, duidelijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Muto het volgende:
Wie zeggen jullie dat de beste is?
Matavz - Guidetti - Sigthorsson
Als je maar niet in je Feyenoordshirt of met je Feyenoordsokken komt, want dan moet je weg.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, maar met koninginnedag altijd wel mooi. Boertjes treiteren enzo.
Man, we zijn dan net landskampioen geworden door de winst op AZ. Ik kom mijn ziekenhuisbed (alcoholvergiftiging) niet meer uit hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk krijg je een beetje muzieksmaak kapiteintjequote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wie gaat er mee naar een optreden van deze baas?![]()
![]()
Doe niet zo treurig man.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
ALLEMAAL ZO POSTENquote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JATOGEN HOOFDLETTERS
DIKKE VINGERTJESSSSSSS
Zeg ik toch ook. Laatste 4 jaar al geweest ofzo, altijd wel mooi.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe niet zo treurig man.Prima toeven op koninginnenacht in Eindje. Een van de weinige steden waar ze niet moeilijk doen over openlucht evenementen met house dj's.
Jwtzlf.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stel voor dat Feyenoorders vanaf nu standaard in bold posten, zodat het voor bezoekers makkelijker is om de feitelijk relevante posts er uit te halen.
Nee kinderachtig gemod, dan had je die Ajacieden TT ook weg moeten halen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Kinderachtig gehuil inderdaad. Doe gewoon normaal tegen elkaar.
Guidetti - Siggy - Matavz.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Muto het volgende:
Wie zeggen jullie dat de beste is?
Matavz - Guidetti - Sigthorsson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |