Die vrouwquote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hebben al de KNVB, de media.. nu hebben ze ook al Fok! in handen? Vieze neuzen.
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrektquote:
Off-piste skiënquote:
Hij is een vrieeeeeeeend van de jod... Nee, dat krijg ik niet over mijn hartje als het om Happel gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef eight het volgende:
[..]
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrekt
Happelquote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef eight het volgende:
[..]
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrekt
Nog niet over nagedacht. Normaal iets met m'n vriendin, maar die is inmiddels m'n ex dus.quote:
Het gaat regenen deze koninginnedag. Mark my words.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niet over nagedacht. Normaal iets met m'n vriendin, maar die is inmiddels m'n ex dus.Miss doe ik wel helemaal niets.
God ja. Inderdaad dikke bagger die stad. Grijze meute.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kom je doen, is toch een pauper stad?
Zeker, maar met koninginnedag altijd wel mooi. Boertjes treiteren enzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kom je doen, is toch een pauper stad?
Op het moment Guidetti, duidelijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Muto het volgende:
Wie zeggen jullie dat de beste is?
Matavz - Guidetti - Sigthorsson
Als je maar niet in je Feyenoordshirt of met je Feyenoordsokken komt, want dan moet je weg.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, maar met koninginnedag altijd wel mooi. Boertjes treiteren enzo.
Man, we zijn dan net landskampioen geworden door de winst op AZ. Ik kom mijn ziekenhuisbed (alcoholvergiftiging) niet meer uit hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk krijg je een beetje muzieksmaak kapiteintjequote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wie gaat er mee naar een optreden van deze baas?![]()
![]()
Doe niet zo treurig man.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |