quote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan lees je verkeerd. Over 5 jaar winnen we de CL.
Die zijn hierna aan de beurt.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde Heerenveen kampioen doentoo slow.
Wel een plek in de geschiedenisboeken, tien auhuhm nul.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slecht ja met zo'n mentaliteit win je nooit wat.
Eerste en laatste winnaar van een Europese prijsquote:Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slecht ja met zo'n mentaliteit win je nooit wat.
Wanneer was de eerste?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerste en laatste winnaar van een Europese prijs
1970quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/spartak_supporters_hebben_humor/
Sinds Happel weg is.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef eight het volgende:
Ajax kampioen als tt mag wel maar Feijenoord kampioen niet??
Wtf is dit inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef eight het volgende:
Sorry, ik dacht dat ik met Anony aan het dm'en was. Berichtje was voor haar bedoeld.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
.
Oh en ik krijg een DM van Muto dat hij tieten wil zien, dus bij deze:
[ afbeelding ]
GVD Helpmefok.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
.
Oh en ik krijg een DM van Muto dat hij tieten wil zien, dus bij deze:
[ afbeelding ]
Nog steeds moeten pronken met andere club zijn resultaten omdat jullie zelf niet kunnen winnenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een plek in de geschiedenisboeken, tien auhuhm nul.
Ook wel een prestatie.
Kapiteintje.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf is dit inderdaadwelke mod heeft dit gedaan?
Kankeronzin ditquote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef eight het volgende:
Toch bijzonder knap dat we eerste staan dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog steeds moeten pronken met andere club zijn resultaten omdat jullie zelf niet kunnen winnen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die vrouwquote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hebben al de KNVB, de media.. nu hebben ze ook al Fok! in handen? Vieze neuzen.
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrektquote:
Off-piste skiënquote:
Hij is een vrieeeeeeeend van de jod... Nee, dat krijg ik niet over mijn hartje als het om Happel gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef eight het volgende:
[..]
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrekt
Happelquote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef eight het volgende:
[..]
De zoveelste bevestiging dat vbl mods ajacieden voortrekt
Nog niet over nagedacht. Normaal iets met m'n vriendin, maar die is inmiddels m'n ex dus.quote:
Het gaat regenen deze koninginnedag. Mark my words.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niet over nagedacht. Normaal iets met m'n vriendin, maar die is inmiddels m'n ex dus.Miss doe ik wel helemaal niets.
God ja. Inderdaad dikke bagger die stad. Grijze meute.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kom je doen, is toch een pauper stad?
Zeker, maar met koninginnedag altijd wel mooi. Boertjes treiteren enzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kom je doen, is toch een pauper stad?
Op het moment Guidetti, duidelijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Muto het volgende:
Wie zeggen jullie dat de beste is?
Matavz - Guidetti - Sigthorsson
Als je maar niet in je Feyenoordshirt of met je Feyenoordsokken komt, want dan moet je weg.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, maar met koninginnedag altijd wel mooi. Boertjes treiteren enzo.
Man, we zijn dan net landskampioen geworden door de winst op AZ. Ik kom mijn ziekenhuisbed (alcoholvergiftiging) niet meer uit hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk krijg je een beetje muzieksmaak kapiteintjequote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wie gaat er mee naar een optreden van deze baas?![]()
![]()
Doe niet zo treurig man.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
ALLEMAAL ZO POSTENquote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JATOGEN HOOFDLETTERS
DIKKE VINGERTJESSSSSSS
Zeg ik toch ook. Laatste 4 jaar al geweest ofzo, altijd wel mooi.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe niet zo treurig man.Prima toeven op koninginnenacht in Eindje. Een van de weinige steden waar ze niet moeilijk doen over openlucht evenementen met house dj's.
Jwtzlf.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stel voor dat Feyenoorders vanaf nu standaard in bold posten, zodat het voor bezoekers makkelijker is om de feitelijk relevante posts er uit te halen.
Nee kinderachtig gemod, dan had je die Ajacieden TT ook weg moeten halen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Kinderachtig gehuil inderdaad. Doe gewoon normaal tegen elkaar.
Guidetti - Siggy - Matavz.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:01 schreef Muto het volgende:
Wie zeggen jullie dat de beste is?
Matavz - Guidetti - Sigthorsson
Eens. Maar toch is happelt lief.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee kinderachtig gemod, dan had je die Ajacieden TT ook weg moeten halen.
Vroeger had je in amsterdam ook van die feesten, goeie muziek en goeie mensen. Geef de burgermeester toch een beetje gelijk dat ie het verbiedquote:Op woensdag 4 april 2012 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe niet zo treurig man.Prima toeven op koninginnenacht in Eindje. Een van de weinige steden waar ze niet moeilijk doen over openlucht evenementen met house dj's.
Ja, ga nog even verder huilen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee kinderachtig gemod, dan had je die Ajacieden TT ook weg moeten halen.
Bron?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Mihaylov heeft de slet van Brama geneuktDaarom stond Boschker op doel bij Twente - Feijenoord
![]()
Serieus?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Mihaylov heeft de slet van Brama geneuktDaarom stond Boschker op doel bij Twente - Feijenoord
![]()
Jaquote:
quote:Dit verhaal klopt, ik woon in de straat bij ze en het was al langer bekend dat zijn vriendin wel eens omgang had met andere mannen dan Wout. De meesten in de straat wisten er wel van. Des te kutter dat het dan ook je teamgenoot is die je bedriegt. Die moet je nog elke dag zien en mee samenspelen.
Sterkte Wout, dump die slet, want er zijn nog genoeg leuke vrouwen die je niet bedreigen voor een man als jij.
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
Ik sta nu nog te bouncen op die technotrack. (die bovenste van mij)quote:
Dat Theo in het verleden alles in de ronde neukte hier was al bekend..quote:
Ik mail ze nuquote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Theo in het verleden alles in de ronde neukte hier was al bekend..
Mail dit honderd keer naar Vi. Als die dit oppakken is het hek van de dam mooi extra stress zo in deze belangerijke periode.
Wil heel graag eens naar Berlijn. Binnenkort m'n belastingcenten dus ga 't gewoon maar eens doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
Voor die muziek is Berlijn echt de hemel Kapiteintje. vooral in die nazibunker daar
Lekker met de U-Bahn, heerlijk die lucht daarquote:Op woensdag 4 april 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil heel graag eens naar Berlijn. Binnenkort m'n belastingcenten dus ga 't gewoon maar eens doen.
Doen ze niet. Is tegen Johan z'n principes.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Theo in het verleden alles in de ronde neukte hier was al bekend..
Mail dit honderd keer naar Vi. Als die dit oppakken is het hek van de dam mooi extra stress zo in deze belangerijke periode.
?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vergelijkbaar iets heeft Chelsea toen veel punten gekost..
Ik zou hier lokaal wel even wat olie op het vuur gooien..
Jammer dat ik alleen via Fer en John in contact kan komen op het moment.
Jij werkt voor de Prive?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vergelijkbaar iets heeft Chelsea toen veel punten gekost..
Ik zou hier lokaal wel even wat olie op het vuur gooien..
Jammer dat ik alleen via Fer en John in contact kan komen op het moment.
Het is hier een groot dorp ons kent ons zeg maar.quote:
Alsof dat zo'n godsvermogen kost, 5 uurtjes planken en je bent er.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil heel graag eens naar Berlijn. Binnenkort m'n belastingcenten dus ga 't gewoon maar eens doen.
Moet je ook nog je auto kwijtkunnen, overnachten, eten, drinken en evt wat toeristische attracties bezoeken. Nee, die weekendjes kosten altijd meer dan je denkt is mijn ervaring.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof dat zo'n godsvermogen kost, 5 uurtjes planken en je bent er.
Valt laatste tijd al reuze mee vind ik, voor een avondje minder stappen zit je nu al in Milaan ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je ook nog je auto kwijtkunnen, overnachten, eten, drinken en evt wat toeristische attracties bezoeken. Nee, die weekendjes kosten altijd meer dan je denkt is mijn ervaring.
Waar vind jij een vlucht van 40 euro incl. belasting alles dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt laatste tijd al reuze mee vind ik, voor een avondje minder stappen zit je nu al in Milaan ofzo.
Ryanair. Beetje goed plannen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar vind jij een vlucht van 40 euro incl. belasting alles dan?
Vorig jaar nog voor 5 tientjes naar Milaan gevlogen, retour, met Ryanair via Weeze. Cheap-ass hotel 2 nachten, ben je voor 100 euro klaar. Oké, zuipen enzo maak je wel wat meer op dan een normaal weekendje hier. Maar je maakt het zo duur als dat je zelf wilt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar vind jij een vlucht van 40 euro incl. belasting alles dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |