Pak op eendrachtsplein de bus naar Abraham van Stolkweg. Bij die moskee, blijdorp.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
Waar werk je dan trouwens? Nieuwe Binnenweg, De Baan, Witte de Wit, Oude Binnenweg?
Op je werk zou ook geen stroom zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Kenker, ik moet zo de tram naar eendrachtsplein pakken. Die zal er ook wel uitliggen dan.
En m'n werk kan ik niet bereiken dat ik later ben.![]()
Ik ga dus maar al, kan ik het lopend nog doen.
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja dat meen ik serieus. En volgens mij heb ik dat toen ook wel eens onder mijn oude account gepost hier. Ik weet niet op welke manier je zoiets het makkelijkste terug kan vinden hier op het forum?
Best treurig voor die jongen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ze wel eens buiten de deur neukt. Een bekende van me heeft haar voor een jaar of 2 geleden ook al eens gepaald.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Pak op eendrachtsplein de bus naar Abraham van Stolkweg. Bij die moskee, blijdorp.
Ik doe boodschappen bezorgen, wist je nog.
Ik ga het ff navragen.quote:
hij doet alles op de fiets johquote:Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ahold bezorger? Ik dacht dat je horecamedwerkert was. Kom je langs het éénnamooiste stadion van Rotterdam, het Neptunus stadion
.
Ik woon vlakbij jouw werk, whehehe.
Nou veel plezier op bus 32![]()
PS: Moet je nou een rijbewijs C hebben (wegens het gewicht) of is een B-rijbewijs afdoende voor die aholdgevallen?
Wel een mooi verhaalquote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja dat meen ik serieus. En volgens mij heb ik dat toen ook wel eens onder mijn oude account gepost hier. Ik weet niet op welke manier je zoiets het makkelijkste terug kan vinden hier op het forum?
Hij heeft toen een week of 2 met haar geouwehoerd. Zij is volgens mij pas ergens begin 20. Ik kan het nog wel eens navragen.
32 richting overschie jaquote:Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ahold bezorger? Ik dacht dat je horecamedwerkert was. Kom je langs het éénnamooiste stadion van Rotterdam, het Neptunus stadion
.
Ik woon vlakbij jouw werk, whehehe.
Nou veel plezier op bus 32![]()
PS: Moet je nou een rijbewijs C hebben (wegens het gewicht) of is een B-rijbewijs afdoende voor die aholdgevallen?
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE kop van de kat is jarig en zijn pootjes vieren feest.
Hij oogt altijd al zo onzeker.quote:
Aandacht tekort?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
Het kwam net uit het ziekenhuis
En had zo'n pijn in z'n keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
En al dat dansen en dat springen
Was hem veel te veel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vergeet niet te tanken bij de BP vlak om de hoek. Die kale vent daar achter de balie (Feijenoorder) is een goede vent (maat van me). Doe 'm de groetenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
32 richting overschie ja
B is voldoende.
[..]
[ afbeelding ]
nou, toedels
Leukquote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef Muto het volgende:
Zaterdag eindelijk wat drinken met een mooi meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |