Ja, qua vlucht. Boek jij maar eens een hotel daar. Of je moet genoegen nemen met een hostel met 9 stinkende backpackers die je niet kent.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt laatste tijd al reuze mee vind ik, voor een avondje minder stappen zit je nu al in Milaan ofzo.
Ook iets van 40-50 voor 2 nachten als je een beetje goed zoekt. Wel klein ja, maar ach... je komt straalbezopen aan, valt in slaap, staat op en gaat gelijk weer pleite. Het boeit mij wat dat betreft echt geen fuck waar ik zit.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, qua vlucht. Boek jij maar eens een hotel daar. Of je moet genoegen nemen met een hostel met 9 stinkende backpackers die je niet kent.
Nee, klopt. Maar zo moet je zijn. Ik zou ook iets van de stad willen zien enzo en met een gigantische kater in 't vliegtuig zitten kan ik helemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook iets van 40-50 voor 2 nachten als je een beetje goed zoekt. Wel klein ja, maar ach... je komt straalbezopen aan, valt in slaap, staat op en gaat gelijk weer pleite. Het boeit mij wat dat betreft echt geen fuck waar ik zit.
Oh, genoeg tijd om een beetje de toerist uit te hangen hoor. Helemaal als je 2 nachten gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar zo moet je zijn. Ik zou ook iets van de stad willen zien enzo en met een gigantische kater in 't vliegtuig zitten kan ik helemaal niet.
Sommige mensen hebben last van nadorstquote:Op woensdag 4 april 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, genoeg tijd om een beetje de toerist uit te hangen hoor. Helemaal als je 2 nachten gaat.
Gewoon een paar uurtjes slapen, ontbijt pakken en weer gaan.
Waarom kan je niet met een kater het vliegtuig in dan?
Verkopen ook gewoon bier in het vliegtuig.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben last van nadorst
Ik kan bevestigen dat ze wel eens buiten de deur neukt. Een bekende van me heeft haar voor een jaar of 2 geleden ook al eens gepaald.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Mihaylov heeft de slet van Brama geneuktDaarom stond Boschker op doel bij Twente - Feijenoord
![]()
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ze wel eens buiten de deur neukt. Een bekende van me heeft haar voor een jaar of 2 geleden ook al eens gepaald.
De auto- of treinrit naar Weeze kost je onderhand meer dan de vlucht naar Milaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar nog voor 5 tientjes naar Milaan gevlogen, retour, met Ryanair via Weeze. Cheap-ass hotel 2 nachten, ben je voor 100 euro klaar. Oké, zuipen enzo maak je wel wat meer op dan een normaal weekendje hier. Maar je maakt het zo duur als dat je zelf wilt.
Hostels zijn eigenlijk best goed te doen en scheelt een hoop centen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, qua vlucht. Boek jij maar eens een hotel daar. Of je moet genoegen nemen met een hostel met 9 stinkende backpackers die je niet kent.
Valse tussenstand.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
En weg was ALLE stroom in Rotterdam. Al het telefoonverkeer ligt ook plat.
Gelukkig KPN 3G + Laptop die 8 uur op een accu doet. Ik heb nog een leven
Doet me denken aan John de Wolf die in zijn Groningen tijd de vrouw van Sjaak Storm paalde, Sjaak is er aan onderdoor gegaan (was een enorm keeperstalent)quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ze wel eens buiten de deur neukt. Een bekende van me heeft haar voor een jaar of 2 geleden ook al eens gepaald.
Ouders die op een half uurtje rijden van Weeze wonen, altijd handig. Eindhoven is ook heel goedkoop de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef eight het volgende:
[..]
De auto- of treinrit naar Weeze kost je onderhand meer dan de vlucht naar Milaan.
Hoezo? Mijn vriendin zit nu in de hogeschool op zuid, daar is geen stroom. Maat werd het Erasmus uitgestuurd wegens geen stroom. Moeder stond op het marconiplein zonder stroom, en ik bij het Sparta Stadion in de buurt (Geen stroom).quote:
Hier geen problemen hoor. Trouwens wel al de zoveelste keer dit in korte tijd in Rotterdam. De shit is nu echt aan. Vorige keer ook al flinke ophef.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn vriendin zit nu in de hogeschool op zuid, daar is geen stroom. Maat werd het Erasmus uitgestuurd wegens geen stroom. Moeder stond op het marconiplein zonder stroom, en ik bij het Sparta Stadion in de buurt (Geen stroom).
Kortom: Rotterdam is stroomloos.
Ja en terecht. Lijkt net een 3e wereldland verdomme. 3e keer geen stroom in 2 maanden tijd hierquote:Op woensdag 4 april 2012 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier geen problemen hoor. Trouwens wel al de zoveelste keer dit in korte tijd in Rotterdam. De shit is nu echt aan. Vorige keer ook al flinke ophef.
Internet een leven noemen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
En weg was ALLE stroom in Rotterdam. Al het telefoonverkeer ligt ook plat.
Gelukkig KPN 3G + Laptop die 8 uur op een accu doet. Ik heb nog een leven
Ja dat meen ik serieus. En volgens mij heb ik dat toen ook wel eens onder mijn oude account gepost hier. Ik weet niet op welke manier je zoiets het makkelijkste terug kan vinden hier op het forum?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meen je dat nou?. Gezellig wijf
.
Weten ze al waar het probleem zit?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja en terecht. Lijkt net een 3e wereldland verdomme. 3e keer geen stroom in 2 maanden tijd hier. Dat gaat nergens over.
Niet zozeer dat, het is meer dat ik afhankelijk ben voor alles van het internet.quote:
Weet jij hoe zij heetquote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja dat meen ik serieus. En volgens mij heb ik dat toen ook wel eens onder mijn oude account gepost hier. Ik weet niet op welke manier je zoiets het makkelijkste terug kan vinden hier op het forum?
Hij heeft toen een week of 2 met haar geouwehoerd. Zij is volgens mij pas ergens begin 20. Ik kan het nog wel eens navragen.
De metro rijdt wel!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Kenker, ik moet zo de tram naar eendrachtsplein pakken. Die zal er ook wel uitliggen dan.
En m'n werk kan ik niet bereiken dat ik later ben.![]()
Ik ga dus maar al, kan ik het lopend nog doen.
Pak op eendrachtsplein de bus naar Abraham van Stolkweg. Bij die moskee, blijdorp.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
Waar werk je dan trouwens? Nieuwe Binnenweg, De Baan, Witte de Wit, Oude Binnenweg?
Op je werk zou ook geen stroom zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Kenker, ik moet zo de tram naar eendrachtsplein pakken. Die zal er ook wel uitliggen dan.
En m'n werk kan ik niet bereiken dat ik later ben.![]()
Ik ga dus maar al, kan ik het lopend nog doen.
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja dat meen ik serieus. En volgens mij heb ik dat toen ook wel eens onder mijn oude account gepost hier. Ik weet niet op welke manier je zoiets het makkelijkste terug kan vinden hier op het forum?
Best treurig voor die jongen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Pak op eendrachtsplein de bus naar Abraham van Stolkweg. Bij die moskee, blijdorp.
Ik doe boodschappen bezorgen, wist je nog.
Ik ga het ff navragen.quote:
hij doet alles op de fiets johquote:Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ahold bezorger? Ik dacht dat je horecamedwerkert was. Kom je langs het éénnamooiste stadion van Rotterdam, het Neptunus stadion
.
Ik woon vlakbij jouw werk, whehehe.
Nou veel plezier op bus 32![]()
PS: Moet je nou een rijbewijs C hebben (wegens het gewicht) of is een B-rijbewijs afdoende voor die aholdgevallen?
Wel een mooi verhaalquote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij heeft toen een week of 2 met haar geouwehoerd. Zij is volgens mij pas ergens begin 20. Ik kan het nog wel eens navragen.
32 richting overschie jaquote:Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ahold bezorger? Ik dacht dat je horecamedwerkert was. Kom je langs het éénnamooiste stadion van Rotterdam, het Neptunus stadion
.
Ik woon vlakbij jouw werk, whehehe.
Nou veel plezier op bus 32![]()
PS: Moet je nou een rijbewijs C hebben (wegens het gewicht) of is een B-rijbewijs afdoende voor die aholdgevallen?
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE kop van de kat is jarig en zijn pootjes vieren feest.
Hij oogt altijd al zo onzeker.quote:
Aandacht tekort?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
Het kwam net uit het ziekenhuis
En had zo'n pijn in z'n keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
En al dat dansen en dat springen
Was hem veel te veel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vergeet niet te tanken bij de BP vlak om de hoek. Die kale vent daar achter de balie (Feijenoorder) is een goede vent (maat van me). Doe 'm de groetenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
32 richting overschie ja
B is voldoende.
[..]
[ afbeelding ]
nou, toedels
Leukquote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef Muto het volgende:
Zaterdag eindelijk wat drinken met een mooi meisje
Nee..quote:
Hoe oud, waar komt ze vandaan?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef Muto het volgende:
Zaterdag eindelijk wat drinken met een mooi meisje
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:14 schreef napoleonfour het volgende:
hej misschien is Jojoortje wel de vriendin van Brama.
Beterquote:
Kan zomaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:14 schreef napoleonfour het volgende:
hej misschien is Jojoortje wel de vriendin van Brama.
18, uit de buurt van Rotterdam.quote:
Vaneker.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje hoe heet die sportzaak van Boscker zijn familie in Hengelo ook al weer.
Voor een keertje niet toch ?quote:
Mwoah...daar ligt toch wel echt de grens hoor. Sowieso is het verschil 18 - 23 mentaal net een iets te groot gat vaak. Maargoed, als ze er goed uitziet.quote:
Zou idd een logische verklaring voor zijn afwezigheid zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie De_Kromme afgelopen zaterdag gezamenlijk van de tribune gegooid trouwens?
Zou wel typisch zijn. Overleden door een val vanaf de befaamde tweede ring.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:31 schreef eight het volgende:
[..]
Zou idd een logische verklaring voor zijn afwezigheid zijn
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie De_Kromme afgelopen zaterdag gezamenlijk van de tribune gegooid trouwens?
Mijn ervaring leert dat mensen op hun 18e nog totaal niet weten wat ze in het leven willen. Dat is meer wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leeftijd is maar een getal ken zat 20 jarigen die qua ontwikkeling veel verder zijn dan bijvoorbeeld mennig dertigers.
Puur op leeftijd beoordelen is de norm maar denk ook buiten de box.
Ze lijkt wel een beetje op Jojoortje.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef Tarado het volgende:
Even voor de volledigheid, dit schijnt de vriendin van Brama te zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op Jojoortje.
Klopt, middelmaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]geen idee hoe die eruit ziet maar dit vind ik de zonde niet waard
Die stoere bois hier zouden haar niet raken?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef Tarado het volgende:
Even voor de volledigheid, dit schijnt de vriendin van Brama te zijn
[ afbeelding ]
Absoluut wel maar of ik er mijn toekomst bij Twente voor zou willen verspelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die stoere bois hier zouden haar niet raken?
Ik kan er geen wegtrekker van krijgen en het lijkt me dat je als keeper van Twente nog wel wat lekkerdere boerinnetjes kan neukenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die stoere bois hier zouden haar niet raken?
Kijk her maar even, daar had ik hem vanquote:
twitter:burkzwukser twitterde op woensdag 04-04-2012 om 14:29:28voor al die nieuwsgierige mensjes, dit is dus die vriendin van brama.. maar ik geloof er niks van #mihaylov http://t.co/QGGpRbMw reageer retweet
Niet met mij aapquote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die 3.5 minuut aandacht van jou hoef ik niet.
De schuinsmarcheerder!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:01 schreef Guidetti het volgende:
Ja dat is ze!
Ze is in die 2 jaar niets veranderd qua uiterlijk en blijkbaar ook nog steeds niet in omgang met jongens
Geile slet dat het is. Toen ze op de HAN een studie volgde heeft een vriend van me haar een keer tijdens een stapavondje op de Korenmarkt mee naar huis genomen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet met mij aapHet was gewoon een voorstel.
En ik hou het 3,5 UUR uit. True story.
Ik ben verliefdquote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn UI is klaar voor het EK + het kampioenschap van Ajax.
Jullie UI ook?
1) Hoe kan het NL elftal je nou interesse.. O wacht, het zit vol met ex-ajacieden.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn UI is klaar voor het EK + het kampioenschap van Ajax.
Jullie UI ook?
hihihihihihihihiquote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1) Hoe kan het NL elftal je nou interesse.. O wacht, het zit vol met ex-ajacieden.
2)![]()
![]()
![]()
3) Welke UI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |