Nee..quote:
Hoe oud, waar komt ze vandaan?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef Muto het volgende:
Zaterdag eindelijk wat drinken met een mooi meisje
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:14 schreef napoleonfour het volgende:
hej misschien is Jojoortje wel de vriendin van Brama.
Beterquote:
Kan zomaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:14 schreef napoleonfour het volgende:
hej misschien is Jojoortje wel de vriendin van Brama.
18, uit de buurt van Rotterdam.quote:
Vaneker.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje hoe heet die sportzaak van Boscker zijn familie in Hengelo ook al weer.
Voor een keertje niet toch ?quote:
Mwoah...daar ligt toch wel echt de grens hoor. Sowieso is het verschil 18 - 23 mentaal net een iets te groot gat vaak. Maargoed, als ze er goed uitziet.quote:
Zou idd een logische verklaring voor zijn afwezigheid zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie De_Kromme afgelopen zaterdag gezamenlijk van de tribune gegooid trouwens?
Zou wel typisch zijn. Overleden door een val vanaf de befaamde tweede ring.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:31 schreef eight het volgende:
[..]
Zou idd een logische verklaring voor zijn afwezigheid zijn
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie De_Kromme afgelopen zaterdag gezamenlijk van de tribune gegooid trouwens?
Mijn ervaring leert dat mensen op hun 18e nog totaal niet weten wat ze in het leven willen. Dat is meer wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leeftijd is maar een getal ken zat 20 jarigen die qua ontwikkeling veel verder zijn dan bijvoorbeeld mennig dertigers.
Puur op leeftijd beoordelen is de norm maar denk ook buiten de box.
Ze lijkt wel een beetje op Jojoortje.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef Tarado het volgende:
Even voor de volledigheid, dit schijnt de vriendin van Brama te zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op Jojoortje.
Klopt, middelmaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]geen idee hoe die eruit ziet maar dit vind ik de zonde niet waard
Die stoere bois hier zouden haar niet raken?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef Tarado het volgende:
Even voor de volledigheid, dit schijnt de vriendin van Brama te zijn
[ afbeelding ]
Absoluut wel maar of ik er mijn toekomst bij Twente voor zou willen verspelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die stoere bois hier zouden haar niet raken?
Ik kan er geen wegtrekker van krijgen en het lijkt me dat je als keeper van Twente nog wel wat lekkerdere boerinnetjes kan neukenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die stoere bois hier zouden haar niet raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |