Ik ga nu eten. En ik moet echt inkomen met css :pquote:Op woensdag 4 april 2012 17:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah ok, als jij & Capitano even komen kunnen we even 2vs2 doen?
Niet te druk om maken, ik ben ook tyfus slecht, alleen vroeger wat met schoolmaten gedaan, maar die waren nog slechterquote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga nu eten. En ik moet echt inkomen met css :p
Toch moet je het een keer proberen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedzo, lelijke wijven moet je ook niet neuken.
Was wel het plan. Mag aannemen dat het dus gebeurd is.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie De_Kromme afgelopen zaterdag gezamenlijk van de tribune gegooid trouwens?
Hij is verdwaald tijdens de mars en dwaalt nu nog door Rotterdam...quote:Op woensdag 4 april 2012 17:25 schreef eight het volgende:
De kromme is gewoon zo diep onder de indruk van de Kuip dat hij er nog steeds van moet bijkomen.
Een oom van me gaat binnenkort een broodjeszaak beginnen in Tilburg. In eerste instantie enkel bezorgen/afhalen. Later zal er ook een cafetariaatje komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zeker weten dat ik 't deze maand nog ga proberen.
Surinaams geïnspireerd of gewoon? Welke locatie?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een oom van me gaat binnenkort een broodjeszaak beginnen in Tilburg. In eerste instantie enkel bezorgen/afhalen. Later zal er ook een cafetariaatje komen.
Ook Surinaams ja, alle broodjes hebben namen van zaken in de Efteling. Ze gaan verkopen vanuit Riel geloof ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Surinaams geïnspireerd of gewoon? Welke locatie?
Vaak veel concurrentie op die markt.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een oom van me gaat binnenkort een broodjeszaak beginnen in Tilburg. In eerste instantie enkel bezorgen/afhalen. Later zal er ook een cafetariaatje komen.
Ik wens 'm alle succes en zeg dat hij hier op de Uni ook eens komt staan met een karretje goedkope broodjes. Die subway is niet te betalen man.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij heeft al veel aanvragen vanuit kantoren e.d. begreep ik.
Ik zal het doorgeven, al neem ik aan (hoop ik) dat hij daar zelf ook al aan gedacht heeftquote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens 'm alle succes en zeg dat hij hier op de Uni ook eens komt staan met een karretje goedkope broodjes. Die subway is niet te betalen man.
sowieso is subway mij te hipster.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens 'm alle succes en zeg dat hij hier op de Uni ook eens komt staan met een karretje goedkope broodjes. Die subway is niet te betalen man.
Grappig, hier op het Zuidstation komen er alleen toeristen. Niet echt hipsters, maar vooral mensen die niet doorhebben dat ze bijna 10 euro betalen voor een broodje en een flesje drinken...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sowieso is subway mij te hipster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |