Is ze een horetje danquote:
quote:[..]![]()
![]()
Volgens Steven...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ze een horetje dan. Gelukkig doe je nu niet de volledige naam
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet ook ff mn AJax logo in mn UI groter maken
Zit er al vanaf het beginquote:
Miss moet ze daar eens zelf op reagerenquote:
Dromenvangertje , ben je een horetje ?quote:
Link naar bangalijstquote:Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
Horetje? Hoertje bedoel je?
Dromenvangertje staat hoog op de Fok! Bangalijst.
Er zijn vast wel chicks op FOK!.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedzo, lelijke wijven moet je ook niet neuken.
QFTquote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedzo, lelijke wijven moet je ook niet neuken.
Ok is goed, ja kan het ook niet, snap nog steeds ook niet hoe het moet, al lukt het wel somsquote:Op woensdag 4 april 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
Yo Grift, liever schieten manDeath run is lastig als je niet kunt strafen.. en ongeduldig ik
Is dat uberhaupt zonder script te doen? Zat even wat youtube te kijken, overal zeggen ze dat je script moet hebben, maar lijkt me dat je toch ook wel zonder die maps kunt doen?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:00 schreef Smoofie het volgende:
Deathrun, is alleen leuk als je kan bhoppen
Het is zonder script te doenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt zonder script te doen? Zat even wat youtube te kijken, overal zeggen ze dat je script moet hebben, maar lijkt me dat je toch ook wel zonder die maps kunt doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |