Gunstig, dat zijn vaak de beste klanten.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij heeft al veel aanvragen vanuit kantoren e.d. begreep ik.
Wel een enorme piek rond de lunchtijd en verder eigenlijk niet, vandaar dat hij twijfelt om ook een 'echt' eethuisje te openen. De kosten om dat de hele week open te houden vergen wel een enorme hoeveelheid verkochte broodjes...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef eight het volgende:
[..]
Gunstig, dat zijn vaak de beste klanten.
Klopt, maar valt een grote zaak weg dan kom je snel in de problemen. Het zal niet de eerste broodjeszaak zijn die daardoor het hoofd niet boven water kan houden. Het beste is om je zaak niet volledig op 2 grote kantoren te laten draaien tenzij je een contract hebt.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef eight het volgende:
[..]
Gunstig, dat zijn vaak de beste klanten.
Je hebt goede ideeënquote:Op woensdag 4 april 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar valt een grote zaak weg dan kom je snel in de problemen. Het zal niet de eerste broodjeszaak zijn die daardoor het hoofd niet boven water kan houden. Het beste is om je zaak niet volledig op 2 grote kantoren te laten draaien tenzij je een contract hebt.
Leuk idee misschien voor hem met de zomer in aantocht: picknickpakketjes verkopen bij een park voor 10 euro: 2 broodjes, flesjes jus of wijn en flesje water. Zou hier wel lopen bij de Uni en Wilhelminapark. Vraag me alleen af hoe dat zit met ventvergunning enzo.
Of het wel rendabel is vraag ik me ook af aangezien de concurrentie enorm is en hij alleen maar broodjes verkoopt.Volgens mij is het alleen interessant als je al een (horeca)bedrijf bezit en deze uitbreid met een broodjes counter.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
Wel een enorme piek rond de lunchtijd en verder eigenlijk niet, vandaar dat hij twijfelt om ook een 'echt' eethuisje te openen. De kosten om dat de hele week open te houden vergen wel een enorme hoeveelheid verkochte broodjes...
De eerste 2 jaar ga je sowieso geen winst maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar valt een grote zaak weg dan kom je snel in de problemen. Het zal niet de eerste broodjeszaak zijn die daardoor het hoofd niet boven water kan houden. Het beste is om je zaak niet volledig op 2 grote kantoren te laten draaien tenzij je een contract hebt.
Ik hoop voor hem dat het lukt, hij heeft al genoeg tegenslagen te verwerken gekregen de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:27 schreef eight het volgende:
[..]
Of het wel rendabel is vraag ik me ook af aangezien de concurrentie enorm is en hij alleen maar broodjes verkoopt.Volgens mij is het alleen interessant als je al een (horeca)bedrijf bezit en deze uitbreid met een broodjes counter.
Het winkelgedeelte van de shell tankstations worden de laatste tijd ook al massaal omgebouwd tot broodjeszaken (deli2go concept) alleen hun bezorgen dan niet.
[..]
De eerste 2 jaar ga je sowieso geen winst maken.
Daarnaast is de besteding per persoon meestal lager als er vanuit het bedrijf besteld wordt.
De hete kip op maïsbrood.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt goede ideeën![]()
Ik zal hem vragen 1 van de broodjes Kapiteintje te noemen: voorkeur?
Anders is alles wat meer gesophisticeerd is dan een wit puntje ook prima hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deal, (nu alleen nog checken of hij maïsbrood op zijn menu heeft staan)
Jij hebt meer laten zien dan ik neger.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat ik onze camsessies openbaar maak uiteraard.
Dat je de sessie niet afsloot zegt dan meer over jou dan mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt meer laten zien dan ik neger.
Is ook kut voor de chicks die na de sessies erbij warenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je de sessie niet afsloot zegt dan meer over jou dan mij.
Caland zal de komende tijd niet klagen over GIF plaatjes in OP postsquote:"Het kan nog enkele dagen duren totdat mobiele internet gebruikers van Vodafone weer mobiel bereikbaar zullen zijn op het internet"
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat ik onze camsessies openbaar maak uiteraard.
Dafuq did you homo's do..quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt meer laten zien dan ik neger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |