quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat ik onze camsessies openbaar maak uiteraard.
Dafuq did you homo's do..quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt meer laten zien dan ik neger.
Dat gedeelte was net niet getroffen. Relaxed ritje gehad.quote:Calandje, hoe was werk? Lag de stroom van de diepvries eruit?
Je internet ben je sowieso nog paar dagen kwijt iigquote:Op woensdag 4 april 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
nog steeds geen bereik trouwens, kenkervodafone
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gedeelte was net niet getroffen. Relaxed ritje gehad.
Denk het wel ja. Onderweg stonden wel alle trams stil, maar net bij mijn werk niet. Beterquote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Je crosspost 'm hiernaartoe?
.
Zit op een apart stroomcircuit dan, kan niet anders?
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Onderweg stonden wel alle trams stil, maar net bij mijn werk niet. Beter
Ach, je kan dan wel rijden. Vorige keer ook gehad, konden de klanten alleen niet betalen omdat de facturen niet uit waren geprint. Ligt er ook maar net aan wanneer en hoe lang de storing duurt natuurlijk.quote:
Pontjes zijn wel lachen. Iedere dag wel iemand die met zijn trekhaak tegen de bumper van zijn achterligger zit omdat ie de handrem vergeet te gebruiken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, je kan dan wel rijden. Vorige keer ook gehad, konden de klanten alleen niet betalen omdat de facturen niet uit waren geprint. Ligt er ook maar net aan wanneer en hoe lang de storing duurt natuurlijk.
Vandaag voor het eerst in m'n leven met zo'n pontje gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Zo'n ding dat vaart. Kan je met je auto op, brengt je naar de overkant.quote:
Dat snap ik, wist alleen dat ze die hadden daar, ik neem die bijna dagelijks vanuit Amsterdam-noord in de zomer naar centrumquote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n ding dat vaart. Kan je met je auto op, brengt je naar de overkant.
Dit is toch de reden dat we spoiler tags hebben?quote:
Sorry, edit.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is toch de reden dat we spoiler tags hebben?
Wtf, nee tochquote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Overeem fails drug test.. JDS vs Overeem waarschijnlijk (ga maar vanuit) dus van de kaart
Wel een beetje mager vergeleken met die vorige.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |