Ritmo als vanouds.quote:Op maandag 2 april 2012 20:57 schreef Ritmo het volgende:
Het pro-Ajax gehalte bij VI is tegenwoordig groter dan bij SV.
Ook het SVZW gehalte is veel groter dan bij SV.quote:Op maandag 2 april 2012 20:57 schreef Ritmo het volgende:
Het pro-Ajax gehalte bij VI is tegenwoordig groter dan bij SV.
tetten ?quote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef Evertjan het volgende:
NIKS IS MOOIER DAN HET ENE WOORD!!!!
[ afbeelding ]
Och ja begint het gedoe weerquote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wasmiddel?quote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
ze komen weer he.quote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Och ja begint het gedoe weer
wij zijn de beste blablabla
Je quote Ritmo hij ziet in zijn drol nog een 'A' van Ajax om vervolgens het eten van de AH te beschuldigen van pro Ajax zijn.quote:
Die waren er ook het seizoen nadat ze hadden gewonnen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
helaas wel.
FC Twente fans hoor je niet schreeuwen met die woorden.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef -Willempie- het volgende:
Het begon zo sterk, nu zwakt het sterk af... want Ajax
quote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Platini + Cruijff zorgen ervoor dat Ajax weer de CL wint
zij zijn groot en ik ben kleinquote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef Kwaliteit het volgende:
wie mailt er ff waarom ze zo pro ajax zijn?
quote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je quote Ritmo hij ziet in zijn drol nog een 'A' van Ajax om vervolgens het eten van de AH te beschuldigen van pro Ajax zijn.
De huidige zéker. Ajax teert helaas af en toe teveel op het verleden.quote:Op maandag 2 april 2012 21:01 schreef Ritmo het volgende:
Zelfs Ajacieden moeten toegeven dat Feyenoord met de jeugdopleiding minstens even veel lof verdiend als Ajax.
Eens.quote:Op maandag 2 april 2012 21:01 schreef Ritmo het volgende:
Zelfs Ajacieden moeten toegeven dat Feyenoord met de jeugdopleiding minstens even veel lof verdiend als Ajax.
Zou wel jammer zijn als het echt gebeurt.. Ik speelde er ooit tegenover Ronald Koeman en werd er getraind door Beenhakker / Johan himself en de oom van Gijppiequote:
Jaloezie, niks meer, niks minder.quote:Op maandag 2 april 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het anti-Ajax gehalte is het allerhoogst hier.
Geen Gomes?quote:
Ja. Ajaxquote:
Het zijn Brabo's.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit veel vetspek bij die psvsupporters daar.
Zegt de Rotterdammerquote:
IK BEN gewoon een normale brabanderquote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zegt de Rotterdammer![]()
![]()
WWHAHHHAHHAHAHAHAHHA!@@@!EINZZWEI!!&&DREIIII%%POLIZEI!!
Nog altijd een stuk minder dan bij die Feyenoord-fans.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Merkie het volgende:
Waarom zitten er zoveel debielen tussen die PSV-fans? Echt ongekend. Soms denk ik dat heel dat PSV een cabaret-act is.
Idioten heb je overalquote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof Ajacieden en Feyenoorders er allemaal zo prachtig uit zien.Verder wel een triest programma..
Ojah, dat klopt.quote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet Eredivisie Live, elke reclame?
Bent u gelukkig getrouwd? Ik ook.
Het is al 2 april heurquote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
IK BEN gewoon een normale brabander![]()
![]()
Even quoten.quote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maak me van kant als die met ALi B komt.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maak me van kant als die met ALi B komt.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Waarom nooit een Feyenoorder bij Voetbalfans, bijvoorbeeld die ene meneer die de 'support your locals' theorie zo mooi uit kan leggen
Maar elkaar de hersens in slaan is wel normaalquote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Merkie het volgende:
Waarom zitten er zoveel debielen tussen die PSV-fans? Echt ongekend. Soms denk ik dat heel dat PSV een cabaret-act is.
leuk dat Cisse, Vlaar, Schaken, Guidetti, Bakkal en El Ahmadi bij Feyenoord gedebuteerd zijn zegquote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef Ritmo het volgende:
"Wat knap, met 10 spelers uit eigen jeugd"
Uh, wij staan met 4 punten minder (en 30 miljoen budget minder) en evenveel jeugdspelers er ook zo voor. Maar Feyenoord wordt alleen afgezeken daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
HET ZIJN DE HOMO'S JAJAquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:06 schreef Evertjan het volgende:
Hoe noem je een voetballer van het Nederlands elftal, die vaak zijn medespelers imiteert?wat een bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe noem je een voetballer van het Nederlands elftal, die vaak zijn medespelers imiteert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
¯ _(ツ)_/¯
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de laatste
Ze zullen Feyenoord wel weer flink gaan lopen afmaken op alles. De hele club hangt van wanbeleid aan elkaar, want v. Geels vrouw organiseert teamuitjes. Dat kan niet.quote:
Het vuurwerk zullen ze prachtig vinden, de rest is bah.quote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze zullen Feyenoord wel weer flink gaan lopen afmaken op alles.
Hoe noem je een voetballer van het Nederlands elftal, die vaak zijn medespelers imiteert?Hoe noem je een vormalig speler van het Nederlands elftal, die af en toe een krokodil-achtige imiteert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ajax racistisch noemen..quote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef Elusive het volgende:
Haten op nuchtere PSV'ers die gezellig met vrienden en familie naar hun clubje gaan om een mooi potje voetbal te kijken om vervolgens na de wedstrijd samen met supporters van de tegenpartij arm-om-arm een biertje na drinken in de kroeg![]()
...en dan het Ajax-bloten-basten-racistische-leuzen-schreeuwende-puber-publiek dat elkaar de kop in slaat en desnoods spelers van de tegenpartij het ziekenhuis intrapt aanmoedigen![]()
kronkels in je hoofd![]()
Foor is wel sterk.quote:Op maandag 2 april 2012 21:08 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Kudo's foor jou.......
Teteringen vind ik zo'n grappige plaatsnaam heh.quote:Op maandag 2 april 2012 21:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Teteringen? Bavel ? Hank ? Etten Leur ? Prinsenbeek ? Oudenbosch ?
Tsjah ...quote:Op maandag 2 april 2012 21:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Teteringen? Bavel ? Hank ? Etten Leur ? Prinsenbeek ? Oudenbosch ?
Grappigquote:Op maandag 2 april 2012 21:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze vinden kakkerlakken minderwaardig aan joden
daar wonen alle lekkere wijvenquote:Op maandag 2 april 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teteringen vind ik zo'n grappige plaatsnaam heh.
Ja ben er nooit geweest.quote:
Hoe noem je een voetballer van het Nederlands elftal, die vaak zijn medespelers imiteert?Hou op man , m'n buikje auw , wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Scherpquote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef Elusive het volgende:
Haten op nuchtere PSV'ers die gezellig met vrienden en familie naar hun clubje gaan om een mooi potje voetbal te kijken om vervolgens na de wedstrijd samen met supporters van de tegenpartij arm-om-arm een biertje na drinken in de kroeg![]()
...en dan het Ajax-bloten-basten-racistische-leuzen-schreeuwende-puber-publiek dat elkaar de kop in slaat en desnoods spelers van de tegenpartij het ziekenhuis intrapt aanmoedigen![]()
kronkels in je hoofd![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag ze ook niet, maar ze zitten nog steeds in de titelrace.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:12 schreef Che_ het volgende:
Het is echt gehandicaptensport ja hoe ajax speelt![]()
Staan mooi 1e.quote:Op maandag 2 april 2012 21:12 schreef Che_ het volgende:
Het is echt gehandicaptensport ja hoe ajax speelt![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Duur aanmaakmiddel voor de open haard, wel.
Trieste mensenquote:Op maandag 2 april 2012 21:13 schreef Type-R het volgende:
Hoor die enkelen in het publiek lachen om die korte gehandicapte
VI-Hooligans.quote:Op maandag 2 april 2012 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ga je erheen? Ik wel, kunnen we samen een VI-spandoek maken.
ach die mensen lachen ook mooi met je meequote:
Ik ga er zeker heenquote:Op maandag 2 april 2012 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ga je erheen? Ik wel, kunnen we samen een VI-spandoek maken.
Hap hapquote:Op maandag 2 april 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hihihaahoo. jij bent echt grappug.
Ja daar heb je gelijk in, altijd vrolijkquote:Op maandag 2 april 2012 21:14 schreef Elusive het volgende:
[..]
ach die mensen lachen ook mooi met je mee![]()
ik heb nog nooit een depressieve downie gezien
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDERquote:Op maandag 2 april 2012 21:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga er zeker heen
Wat heb je in gedachten?
Nee.quote:Op maandag 2 april 2012 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar worden hier inhoudelijke posts verwijderd?²
quote:Op maandag 2 april 2012 21:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER
Maar ben i.i.g. blij dat er nog een VI-hooligan in het stadion aanwezig is.
Nee, anti-ajax posts wel.quote:Op maandag 2 april 2012 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
Als je inhoudelijk wil reageren verwijs ik je naar het SV topic.quote:Op maandag 2 april 2012 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is raar, ik weet zeker dat ik een crematie post heb geplaatst. Ik kan hem niet meer vinden.quote:
Ja, dat was niks inhoudelijks.quote:Op maandag 2 april 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is raar, ik weet zeker dat ik een crematie post heb geplaatst. Ik kan hem niet meer vinden.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |