... maar nu ff nietquote:Op maandag 2 april 2012 20:37 schreef Che_ het volgende:
Hansie zegt trouwens vaak genoeg zinnige dingen hoor
Hij heeft er zelf naar gemaaktquote:
Boeiend. Als je voetbal volgt dan weetje dat die ook vaak zinnige dingen zegt. De meepraters zullen wel weer zeggen dat die niks van voetbal weetquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Lekker wijf op de tribune voor jullie, met dat roze truitje.
Enorm lekker, bedankt.quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
MY EYES................ what has been seen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
truitje?quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Wel een leuke lachquote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Je bent zelf een girl? Zit je in een stabiele Ikea kast?quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Gomes, in zijn beste dagen beter dan onnozele van de Sar.²
Ja, en dit als feit brengen.quote:
Wel degelijk Ludie.quote:
Jezus man, doe niet zo debiel met je Ajax altijd.quote:Op maandag 2 april 2012 20:40 schreef Ritmo het volgende:
Wat een gelul dit. Hoezo mag Gomes niet ff een rondje in het stadion lopen? Supporters vonden het leuk, Gomes vond het leuk.
Kansloos gezeik, als Zlatan dit in de Arena had gedaan hadden ze gezegd "geweldig dat zo iemand nog even naar z'n oude club terugkeert"
Omdat het tijdens de wedstrijd is?quote:Op maandag 2 april 2012 20:40 schreef Ritmo het volgende:
Wat een gelul dit. Hoezo mag Gomes niet ff een rondje in het stadion lopen? Supporters vonden het leuk, Gomes vond het leuk.
Kansloos gezeik.
Had het al weg gehaald, was idd iets té makkelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus man, doe niet zo debiel met je Ajax altijd.
Nog meer overschat dan Erikssen.quote:
Ach het is zo overduidelijk trollen dat niemand zich nog druk om Ritmo maakt.quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, doe dat in de rust als je dat wil doen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat het tijdens de wedstrijd is?
Ik niet, vind het ook extreem debiel om een ereronde te lopen terwijl je niet eens meer bij die club speelt, en dan ook nog tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Had het al weg gehaald, was idd iets té makkelijk.![]()
Maar dit gezeik blijft triest.
De Joden beheersen de media!11quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ow, dat had ik dus niet meegekregen, dacht dat dit in de rust was.quote:Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, doe dat in de rust als je dat wil doen.
De regisseur liet ook gewoon ander halve minuut hetveld/de bal niet zien!
Nou, dat is ook een mooi shirt ja. Maar persoonlijk vind ik die van Valencia het mooist.quote:
Je hebt gelijk, ik dacht dat het voor/na/tussen de wedstrijd was.quote:Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik niet, vind het ook extreem debiel om een ereronde te lopen terwijl je niet eens meer bij die club speelt, en dan ook nog tijdens de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |