Jij was zo trots als een hond met zeven staarten dat je een topicje had maar de echte supporters lijden onder de verwarringquote:
ninja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Zitten er stukjes saté in de snor van Derksen?²
Jij ook? Toevallig riep Derksen hetzelfde.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij ook? Toevallig riep Derksen hetzelfde.²
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij ook? Toevallig riep Derksen hetzelfde.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UTR-EXC. belangrijk iets gebeurd.
De Graafschap mooie volksclub hoor, maargoed voor Feyenoord is het beter als Excelsior erin blijft, zeker omdat we genoeg talent te verhuren hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap![]()
Roelofsen![]()
NEC, Verpletter die gore tyfuszooi
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
OehhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UTR-EXC. belangrijk iets gebeurd.Noot noot.
En die KUTCLUB voetbalt ZOOOOOOO vervelend he. Durf te voetballen, ga niet met 10 man voor die goal hangenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Graafschap mooie volksclub hoor, maargoed voor Feyenoord is het beter als Excelsior erin blijft, zeker omdat we genoeg talent te verhuren hebben
Denken dat ik met tijgernootjes klaar zit voor anti-voetbal van de superboerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Graafschap mooie volksclub hoor, maargoed voor Feyenoord is het beter als Excelsior erin blijft, zeker omdat we genoeg talent te verhuren hebben
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, des te kutter dat ze zulk baggervoetbal spelen momenteel.
WajoooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UTR-EXC. belangrijk iets gebeurd.¯ _(ツ)_/¯
Ah thanks, bijna deze kraker vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UTR-EXC. belangrijk iets gebeurd.
Ik heb het toch ook niet over hun voetbal, zeg alleen dat het een mooie club is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denken dat ik met tijgernootjes klaar zit voor anti-voetbal van de superboeren
Mij ook, zolang AZ t maar niet isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Dat Bilbao mag de Europa League wel winnen van mij.
Ben je niet helemaal zeker van je geaardheid?quote:
Is juist een goede maatregel, anders had de eredivsie nu voor drie kwart 90% uit niet EU-spelers bestaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:44 schreef Nuchterheid het volgende:
Belachelijke regel natuurlijk dat die armzalige Afrikanen meer moeten verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Kan die alles daar wel verbeteren, mooi man beetje gebrekkige buitenlandse woordenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
Sgalke![]()
Groot gelijk Genee, idiote spraakgebrek van die dikke.
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal zeker van je geaardheid?²
hihi 9fag xD xDquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
Ideetje voor in de volgende TT: (╯°□°)╯︵ ┻━┻
En om daarop in te haken, Huntelaar moet onze nummer 1 spits worden in Oranje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]Ben jij überhaupt wel ergens zeker van?
Dat kan ook door een maximaal aantal spelers toe te laten van buiten de Europese unie. Dit kan je niet maken tegenover de rest van de spelers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is juist een goede maatregel, anders had de eredivsie nu voor drie kwart 90% uit niet EU-spelers bestaan.
....geld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:50 schreef Helpmefok het volgende:
Je bent ook knettergek als je als neger gaat spelen in Polen / Balkanlanden / Rusland / et cetera.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daarop in te haken, Huntelaar moet onze nummer 1 spits worden in Oranje.²
Idd. Hindoestaanse maat van mij was daar in de trein bedreigd met een mes, zonder aanwijsbare reden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:50 schreef Helpmefok het volgende:
Je bent ook knettergek als je als neger gaat spelen in Polen / Balkanlanden / Rusland / et cetera.
ok bitchquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dames, ik moet de laatste 10 minuten missen
Je kunt toch ook je laptop mee de toilet in nemen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dames, ik moet de laatste 10 minuten missen
Hij gaf geen kik.quote:
Het.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt toch ook je laptop mee de toilet in nemen?²
a fuck?quote:
Die selectieve verontwaardigingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
triest dit
de speler wordt bestraft en de supporters niet
ik vind het leuker met Emilequote:
Nog NOOIT gebeurt in de geschiedenis van Feijenoord dat NAC in De Kuip won in de eredivisiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Parel van het Zuiden gaat winnen van die havenhooligans
wel in de plee-offsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog NOOIT gebeurt in de geschiedenis van Feijenoord dat NAC in De Kuip won in de eredivisie
Dat zou baas zijn hahahaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef Nuchterheid het volgende:
Blijkt maandag dat Wilfred ze alle 6 goed heeft
inderdaadquote:
Boskamp eindbaasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef Grifte het volgende:
Boskamp is in de Kuip morgen, dus lekker al dat Real/Barca gezeik missen
Als je dat niet vindt ben je niet goed bij je eikelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:59 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad Johan, Boskamp is een prachtige gozer
quote:
1x zeggen is genoeg hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Wim er wel zitten komende vrijdag
Haha nee joh dat zou voorpagina nieuws zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft Danny Vera een Animals-dag, is de zanger soms overleden?
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou heerlijk zijn als Milan ze vandeweek helemaal kapot speelt
Dus een goeie stem!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast.Alleen die uithaal was lekker.
Nou, toen Harry Muskee overleed had Johan de primeurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha nee joh dat zou voorpagina nieuws zijn
Inderdaad. Talentloze nietsnutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast.Alleen die uithaal was lekker.
Wat loop je mij constant te quiten man?quote:
je zit alleen maar te haten op VI vandaag zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat loop je mij constant te quiten man?
Omdat ik een afwijkende mening heb? Ik persoonlijk vond het een matige uitzending,maarja als je hier ook maar iets negatiefs zegt is het meteen moord en brandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je zit alleen maar te haten op VI vandaag zeg.
Dat is hier ook vloeken in de kerk.. Wees blij dat je nog leef.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Omdat ik een afwijkende mening heb? Ik persoonlijk vond het een matige uitzending,maarja als je hier ook maar iets negatiefs zegt is het meteen moord en brand
Ja idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is hier ook vloeken in de kerk.. Wees blij dat je nog leef.
Genee is een heldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef satecl het volgende:
Hahahaha iemand toevallig nog aan t kijken.
Genee: En zo een '''Braaabaaaantjseee darbie! Ohhh sorry, ik ben echt heel flauw vanavond!''
Die PSV-er is net als Johan een man van de nuance.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb godverdomme schulden doordat ik altijd VI moet kijken, wijfie weg, ze moeten gewoon werken voor hun geld!
Boskamp > alle andere gastenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef johnjohnny het volgende:
Zie toch liefst hansie hansie. Dan emiel en dan die dikke pas.
de reden waarom ik niet kijkquote:
Paar Marsen naar binnen gewerkt. Krijg je dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef satecl het volgende:
Hahahaha iemand toevallig nog aan t kijken.
Genee: '' En zo een Braaabaaaantjseee darbie! Ohhh sorry, ik ben echt heel flauw vanavond!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag weer tegen de miljoen hopelijk...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef Zipportal het volgende:
Top show verdiende meer kijkcijfers.
VOETBAL INTERNATIONAL #472.000
Niet in de top 25.
Een programma staat of valt bij kijkcijfers. Kijk maar naar die campingzender.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef AryaMehr het volgende:
Die hoge kijkcijfers mogen wat mij betreft wegblijven. Vind het wel prima zo.
Valt wel mee. VI draait al jaren. Ik heb het niet over kijkcijfers, maar over hoge kijkcijfers. Brengt niets anders dan commerciële nonsens met zich mee. Laat het maar lekker knus blijven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een programma staat of valt bij kijkcijfers. Kijk maar naar die campingzender.
RTL Boulevard voor hetero's, laat gaan joh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Neuroscience het volgende:
Koffietijd voor mannen, is toch heerlijk man.
Gaan er ook genoeg naar jupiler league elke vrijdag avond die het moeten missen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef Zipportal het volgende:
Top show verdiende meer kijkcijfers.
VOETBAL INTERNATIONAL #472.000
Niet in de top 25.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:54 schreef Oliver23 het volgende:
Inderdaad een oerdegelijke uitzending, met weer wat leuke momentenDie Chrome-reclame begint nu wel irritant te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |