Niet echt rullevant voor een hoofdredacteur juist.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wel erg triest voor een hoofdredacteur van de VI
? ik kaap niets?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Gast, het wordt een beetje irritant dat kapen van die topics. Kap daar gewoon mee joh.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:48 schreef Grifte het volgende:
Maar zij krijgen dus ongeveer 10k mailtjes per uitzending las ik hier ergens?
Lekker voor Genee dan als ie even kijkt om te kijken naar een mailtje en het lijstje gaat 'zjoef-zjoef' a la Boskamp z'n telmachien
Want dat wordt niet van te voren geselecteerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:48 schreef Grifte het volgende:
Lekker voor Genee dan als ie even kijkt om te kijken naar een mailtje en het lijstje gaat 'zjoef-zjoef' a la Boskamp z'n telmachien
Nee, maar je zit wel praktisch elk topic te wachten om dan snel een lapo'tje te maken zodat je dat topic kunt openen. Is gewoon irritant aan het worden.quote:
Dat geloof je toch niet echt? Er zijn 600k kijkers. Dat betekent dat 1 van de 60 kijkers een mail stuurt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:48 schreef Grifte het volgende:
dat doe ik helemaal niet man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel praktisch elk topic te wachten om dan snel een lapo'tje te maken zodat je dat topic kunt openen. Is gewoon irritant aan het worden.
Zullen genoeg gekken of kinderen zijn met meerdere vragen, was ook maar een geruchtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet echt? Er zijn 600k kijkers. Dat betekent dat 1 van de 60 kijkers een mail stuurt.
O wacht.. dat kan best.
geen wonder dattie een stempeltje miste man. he? Neshvielquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Die man kan zo slecht Engels voor iemand die heel z'n leven de blues luistert en naar Amerika op vakantie gaat.
Joh, boeit het wie het topic opent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neuh...je zou niet durven. Puur toeval dat jij 3/4 van alle topics in VBL opent.
Niet echt, maar niet lapo-hunten graag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, boeit het wie het topic opent.
Idd. Jammer voor Danny, maar het is het gewoon net niet man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan we weer luisteren naar zo'n kutstukKlinkt nergens naar
Waarom zit je er dan zo op te azen elke keer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, boeit het wie het topic opent.
dachten wel dat AZ hard onderuit ging denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom waren er maar 4 uitsupporters eigenlijk gisteren?
Juist een voordeel dat ze doorbekeren = meer vermoeidheid en FEY + AJA in de top 2. Zie het voordeel manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
NEEEEEEEEEE ze gaan niet door, Valencia gaat 7-0 winnen thuis
AZ gaat sowieso op zn bek, laat maar lekker instorten die teringzooiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist een voordeel dat ze doorbekeren = meer vermoeidheid en FEY + AJA in de top 2. Zie het voordeel man
Goeie garpquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist een voordeel dat ze doorbekeren = meer vermoeidheid en FEY + AJA in de top 2. Zie het voordeel man
Over 200 jaar na mijn dood misschien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
AZ gaat sowieso op zn bek, laat maar lekker instorten die teringzooinet als PSV Ajax en Twente en Heerenveen
Ja maar wáárom waren 't er maar 4?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dachten wel dat AZ hard onderuit ging denk ik
Misschien moet jij minder tijd besteden in /b/quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helpmefok
Feels bad man, volgend jaar Guidetti weg en dan weer tegen degradatie vechten lol...
Feyenoord eindigt van al die clubs hooguit boven heerenveen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
AZ gaat sowieso op zn bek, laat maar lekker instorten die teringzooinet als PSV Ajax en Twente en Heerenveen
Heb je deze gezienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet jij minder tijd besteden in /b/
Ja dat zouden we dit seizoen al na het vertrek van onze geliefden Wijnaldum/Fer/Castaignos, en PSV met hun gemeentegeld zou wel makkelijk kampioen worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helpmefok
Feels bad man, volgend jaar Guidetti weg en dan weer tegen degradatie vechten lol...
is toch om te gieren, die meneer Fer zag zichzelf al met een schaal in zijn handen op het dorpsplein van enschede staan maar hij had net zo goed bij Feyenoord kunnen blijvenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja dat zouden we dit seizoen al na het vertrek van onze geliefden Wijnaldum/Fer/Castaignos, en PSV met hun gemeentegeld zou wel makkelijk kampioen worden.
We hebben het weer gezien
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ja jongens genoeg geouwehoer over AZPleurt op man.
nu meer ouwehoeren over de mooiste club.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ja jongens genoeg geouwehoer over AZPleurt op man.
Sterker nog: Manchester City onderhandelt nu met de UEFA om onder de gelijkheidsregels uit te komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:58 schreef vincerusso het volgende:
Platini gaat toch omgekocht worden
naief gesproken weer Derksen
Ajax, Feyenoord en Twente mogen ook wel hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nu meer ouwehoeren over de mooiste club.
Fixed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV, Heerenveen en Twente mogen ook wel hoor.
zoals verwacht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord en Twente mogen ook wel hoor.
Zeg dan sauce.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jonge ga weg met je UI's zonder bron
Ja sorry, ik wacht even tot dat tellertje op nog 1 post voor topic sluit staat. Dan spring ik er ineens in met een lapo.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wacht even tot dat tellertje op nog 1 post voor topic sluit staat. Dan spring ik er ineens in met een lapo.
Leuk geweest nu, heb hem er al op aangesproken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wacht even tot dat tellertje op nog 1 post voor topic sluit staat. Dan spring ik er ineens in met een lapo.
Jep, 7-0.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
volgende week gaat val ens ie ja wel aan zet ten
Ja man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Nog meer AZ blabla![]()
.
Eriksen is ZEKER minder dan Maher
maar Vilhena is in potentie beter dan alle talentvollen amcsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Nog meer AZ blabla![]()
.
Alleen de eerte is nog enigzins het kijken waard.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Grifte het volgende:
Lekkere uitzendtijden voor dat Behind Enemy Lines
Nee, maar ik kon 't niet laten hier ff op in te spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus?Nog steeds jezelf daar druk om aan t maken?
Dat baseer je op één wedstrijd? Ik ben Feijenoorder en ik moet het zelfs 'nog maar zien' met Vilhenaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar Vilhena is in potentie beter dan alle talentvollen amcs
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ik kon 't niet laten hier ff op in te spelen.
Hoax. Stroot kan niet lachen.quote:
Eriksen is samen met Strootman de meest onterecht opgehemeld voetballer van Nederland.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Nog meer AZ blabla![]()
.
Is een net salaris toch?quote:
Labyadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Hadouir, Chadli, Diba, El Hamdaoui, Aissati.²
Oke, je bent geweldig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
Ik WIST al dat die koek kwam, zag 't aan BOskamps smoel![]()
WOW WATquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
VOORSPELLENDE GAVEN, IK WIST HETIK ZEI HET VOOR HIJ DIE KOEK GAF
dan was Kuyt al bedorvenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Had Assaidi maar voor Nederland gekozen.²
We hebben Narsingh en Johnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Had Assaidi maar voor Nederland gekozen.²
Nog geen kwart van Assaidi.quote:
Jij bent echt een geniequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Alleen past hij niet in het straatje van de richtlijnen van Frank.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef Kenju het volgende:
Wat gebeurde er? Was effe een boterham smeren....
Wat heb je erop gesmeerd?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef Kenju het volgende:
Nee, nu gaan we 't echt niet zeggen. Wat een kutreden om geen vi te volgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef Kenju het volgende:
Is de schuld van Yo..:(quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wesley is helaas een volgevreten vedette geworden
ahh joh man in het Nederlands Elftal is geen plaats voor dikke marokkanen met een persoonlijkheids stoornisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Vooral in zijn top periode vond ik het jammer dat El Hamdaoui al voor Marokko had gekozen. Hij samen van Persie zou een herstel zijn van de Kralingse connectie.²
Die man is OVERAL een heldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zou het een held zijn.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij PSV niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kuyt is geen Marokkaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ahh joh man in het Nederlands Elftal is geen plaats voor dikke marokkanen met een persoonlijkheids stoornis
8 juni, je hebt nog twee maanden en nog wat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens. wanneer begint het EK? Moet me vakantie nog inpassen. Waar naar toe?
Marokko me dunkt.²
Die hebben liever nuchtere boeren die niets te vertellen hebben.quote:
En grindtegelkoppen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Die hebben liever nuchtere boeren die niets te vertellen hebben.
quote:
Die is toch weer terug naar Everton?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Mike-Style het volgende:
Pienaar speelt toch bij spurs en niet meer bij everton?
Verhuurd weer in winterstop > Evertonquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Mike-Style het volgende:
Pienaar speelt toch bij spurs en niet meer bij everton?
Ja, Derksen loopt weer eens onzin te verkondigen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
Heitinga heeft van de laatste 10 wedstrijden er 8 gespeeld.
Oke dat heb ik dus gemist.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is toch weer terug naar Everton?
En Johan heeft 8 van de 10 keer het foutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
Heitinga heeft van de laatste 10 wedstrijden er 8 gespeeld.
Geweldig he, dat hoofd, en dan die tong vol in beeld, jammer dat mijn moeder z'n buurvrouw destijds niet wasquote:
Ik hoop op dit scenario.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
Als Genee alles goed heeft dan flipt die Johan 'm compleet![]()
Die zat vanavond in DWDD en had het over VIquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat hebben ze het steeds over Peter R. de Vries?²
Ja, heb jij die man dan niet gezien die z'n wijf kwijt is, z'n baan en dikke schulden heeft door zijn supporterschap? Stadionverbod, alles.quote:
zie DWDDquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Vandaag..? Mmm heb ik wat gemist!?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Die zat vanavond in DWDD en had het over VI
Ja, want die heeft PSV geen wil je zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is er altijd zo stilquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, want die heeft PSV geen wil je zeggen![]()
Ik schakelde net na het eerste reclameblok in, heerlijk showtje tot dusverre. Dadelijk meteen het begin terug kijken.
PSV uitsupporters in De Kuip vorig seizoenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, heb jij die man dan niet gezien die z'n wijf kwijt is, z'n baan en dikke schulden heeft door zijn supporterschap? Stadionverbod, alles.
knap hoor , verliefd zijn op slappelingenquote:
Huilen met PSV: Sinds 25 maart verkrijgbaar.quote:
Die ging vandaag zeiken bij De Wereld Draait Door over VIquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand bij excelsior utrecht hierin
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |