is toch om te gieren, die meneer Fer zag zichzelf al met een schaal in zijn handen op het dorpsplein van enschede staan maar hij had net zo goed bij Feyenoord kunnen blijvenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja dat zouden we dit seizoen al na het vertrek van onze geliefden Wijnaldum/Fer/Castaignos, en PSV met hun gemeentegeld zou wel makkelijk kampioen worden.
We hebben het weer gezien
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ja jongens genoeg geouwehoer over AZPleurt op man.
nu meer ouwehoeren over de mooiste club.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ja jongens genoeg geouwehoer over AZPleurt op man.
Sterker nog: Manchester City onderhandelt nu met de UEFA om onder de gelijkheidsregels uit te komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:58 schreef vincerusso het volgende:
Platini gaat toch omgekocht worden
naief gesproken weer Derksen
Ajax, Feyenoord en Twente mogen ook wel hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nu meer ouwehoeren over de mooiste club.
Fixed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV, Heerenveen en Twente mogen ook wel hoor.
zoals verwacht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord en Twente mogen ook wel hoor.
Zeg dan sauce.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jonge ga weg met je UI's zonder bron
Ja sorry, ik wacht even tot dat tellertje op nog 1 post voor topic sluit staat. Dan spring ik er ineens in met een lapo.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wacht even tot dat tellertje op nog 1 post voor topic sluit staat. Dan spring ik er ineens in met een lapo.
Leuk geweest nu, heb hem er al op aangesproken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wacht even tot dat tellertje op nog 1 post voor topic sluit staat. Dan spring ik er ineens in met een lapo.
Jep, 7-0.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
volgende week gaat val ens ie ja wel aan zet ten
Ja man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Nog meer AZ blabla![]()
.
Eriksen is ZEKER minder dan Maher
maar Vilhena is in potentie beter dan alle talentvollen amcsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Nog meer AZ blabla![]()
.
Alleen de eerte is nog enigzins het kijken waard.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Grifte het volgende:
Lekkere uitzendtijden voor dat Behind Enemy Lines
Nee, maar ik kon 't niet laten hier ff op in te spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus?Nog steeds jezelf daar druk om aan t maken?
Dat baseer je op één wedstrijd? Ik ben Feijenoorder en ik moet het zelfs 'nog maar zien' met Vilhenaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar Vilhena is in potentie beter dan alle talentvollen amcs
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ik kon 't niet laten hier ff op in te spelen.
Hoax. Stroot kan niet lachen.quote:
Eriksen is samen met Strootman de meest onterecht opgehemeld voetballer van Nederland.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Nog meer AZ blabla![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |