Bquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zeggen de spitsen in de eredivisie ook over BMI
Eigenlijk moeten ze een programma maken net als Joling en Gorden over de vloer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
heerlijk man lekker dollen in belgie
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze een programma maken net als Joling en Gorden over de vloer.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:39 schreef Rodawa het volgende:
Busquets die probeerde overeind te blijven? Heb ik wat gemist?
ja een soort roadtrip waarbij ze de lokale palendans verenigingen beoordelen en wat lokaal vreten in hun mik gooienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze een programma maken net als Joling en Gorden over de vloer.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja een soort roadtrip waarbij ze de lokale palendans verenigingen beoordelen en wat lokaal vreten in hun mik gooien
nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef anoukane het volgende:
Vroeger zat Wilfried toch nooit aan dat pennetje te sabbelen? Ik stoor mij eraan.
Deed ik vroegah ook altijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef anoukane het volgende:
Vroeger zat Wilfried toch nooit aan dat pennetje te sabbelen? Ik stoor mij eraan.
Ik zeg het jullie toch elke week: die man kijkt geen voetbal joh buiten de Eredivisie. Serieus alleen wat CL wedstrijdjes af en toe en topwedstrijden in het buitenland.quote:
Klopt, die vent roept iedere week maar wat en als Schelvis/Boskamp/Genee dat dan ontkrachten wimpelt hij het een beetje afquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg het jullie toch elke week: die man kijkt geen voetbal joh buiten de Eredivisie. Serieus alleen wat CL wedstrijdjes af en toe en topwedstrijden in het buitenland.
wel erg triest voor een hoofdredacteur van de VIquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg het jullie toch elke week: die man kijkt geen voetbal joh buiten de Eredivisie. Serieus alleen wat CL wedstrijdjes af en toe en topwedstrijden in het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |