Wat heb je erop gesmeerd?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef Kenju het volgende:
Wat gebeurde er? Was effe een boterham smeren....
Nee, nu gaan we 't echt niet zeggen. Wat een kutreden om geen vi te volgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef Kenju het volgende:
Wat gebeurde er? Was effe een boterham smeren....
Is de schuld van Yo..:(quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wesley is helaas een volgevreten vedette geworden
ahh joh man in het Nederlands Elftal is geen plaats voor dikke marokkanen met een persoonlijkheids stoornisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Vooral in zijn top periode vond ik het jammer dat El Hamdaoui al voor Marokko had gekozen. Hij samen van Persie zou een herstel zijn van de Kralingse connectie.²
Die man is OVERAL een heldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zou het een held zijn.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij PSV niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kuyt is geen Marokkaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ahh joh man in het Nederlands Elftal is geen plaats voor dikke marokkanen met een persoonlijkheids stoornis
8 juni, je hebt nog twee maanden en nog wat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens. wanneer begint het EK? Moet me vakantie nog inpassen. Waar naar toe?
Marokko me dunkt.²
Die hebben liever nuchtere boeren die niets te vertellen hebben.quote:
En grindtegelkoppen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Die hebben liever nuchtere boeren die niets te vertellen hebben.
quote:
Die is toch weer terug naar Everton?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Mike-Style het volgende:
Pienaar speelt toch bij spurs en niet meer bij everton?
Verhuurd weer in winterstop > Evertonquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Mike-Style het volgende:
Pienaar speelt toch bij spurs en niet meer bij everton?
Ja, Derksen loopt weer eens onzin te verkondigen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
Heitinga heeft van de laatste 10 wedstrijden er 8 gespeeld.
Oke dat heb ik dus gemist.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is toch weer terug naar Everton?
En Johan heeft 8 van de 10 keer het foutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
Heitinga heeft van de laatste 10 wedstrijden er 8 gespeeld.
Geweldig he, dat hoofd, en dan die tong vol in beeld, jammer dat mijn moeder z'n buurvrouw destijds niet wasquote:
Ik hoop op dit scenario.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
Als Genee alles goed heeft dan flipt die Johan 'm compleet![]()
Die zat vanavond in DWDD en had het over VIquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat hebben ze het steeds over Peter R. de Vries?²
Ja, heb jij die man dan niet gezien die z'n wijf kwijt is, z'n baan en dikke schulden heeft door zijn supporterschap? Stadionverbod, alles.quote:
zie DWDDquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Vandaag..? Mmm heb ik wat gemist!?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Die zat vanavond in DWDD en had het over VI
Ja, want die heeft PSV geen wil je zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derksen lult ook maar wat.quote:
het is er altijd zo stilquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, want die heeft PSV geen wil je zeggen![]()
Ik schakelde net na het eerste reclameblok in, heerlijk showtje tot dusverre. Dadelijk meteen het begin terug kijken.
PSV uitsupporters in De Kuip vorig seizoenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, heb jij die man dan niet gezien die z'n wijf kwijt is, z'n baan en dikke schulden heeft door zijn supporterschap? Stadionverbod, alles.
knap hoor , verliefd zijn op slappelingenquote:
Huilen met PSV: Sinds 25 maart verkrijgbaar.quote:
Die ging vandaag zeiken bij De Wereld Draait Door over VIquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand bij excelsior utrecht hierin
2de helft is een stuk beter idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |