quote:
1x zeggen is genoeg hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Wim er wel zitten komende vrijdag
Haha nee joh dat zou voorpagina nieuws zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft Danny Vera een Animals-dag, is de zanger soms overleden?
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou heerlijk zijn als Milan ze vandeweek helemaal kapot speelt
Dus een goeie stem!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast.Alleen die uithaal was lekker.
Nou, toen Harry Muskee overleed had Johan de primeurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha nee joh dat zou voorpagina nieuws zijn
Inderdaad. Talentloze nietsnutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast.Alleen die uithaal was lekker.
Wat loop je mij constant te quiten man?quote:
je zit alleen maar te haten op VI vandaag zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat loop je mij constant te quiten man?
Omdat ik een afwijkende mening heb? Ik persoonlijk vond het een matige uitzending,maarja als je hier ook maar iets negatiefs zegt is het meteen moord en brandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je zit alleen maar te haten op VI vandaag zeg.
Dat is hier ook vloeken in de kerk.. Wees blij dat je nog leef.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Omdat ik een afwijkende mening heb? Ik persoonlijk vond het een matige uitzending,maarja als je hier ook maar iets negatiefs zegt is het meteen moord en brand
Ja idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is hier ook vloeken in de kerk.. Wees blij dat je nog leef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |