Nog nooit gezien, maar ziet er prima uit iig. Iemand hier ooit al eens zo'n Amerikaanse corndog gegeten? Vraag me echt al superlang af hoe dat smaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij een soort kipknots.
Ik heb wel eens een doosje gehaald. Vind ze persoonlijk erg 'zoet' maar wel eetbaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand ooit al eens zo'n saté kroket op? Is dat te pruimen?
Best te nassenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand ooit al eens zo'n saté kroket op? Is dat te pruimen?
Niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef Happel het volgende:
Zo bier drinken zit er alweer op voor vandaag. Nog wat te beleven hier.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dit weekend PSV, Twente, Heerenveen en AZ punten verspelen
fixedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dit weekend Feyenoord punten verspelen
En Heerenveen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dit weekend Ajax, PSV, Twente en AZ punten verspelen
Jaquote:
Gewoon Vak S. Maar ik ga al met mijn maten zoals elke avondwedstrijd bij iemand wat eten en platzuipen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Muto jij bent een gouwe gozert. Waar zit je morgen? Wil je effe biertje doen anders?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Gewoon Vak S. Maar ik ga al met mijn maten zoals elke avondwedstrijd bij iemand wat eten en platzuipen.
Zitten toch alleen maar jochies op vak S?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Zit jij altijd op S joh? Ben je een ouwe'tje dan? Ik dacht dat jij bij de gouden 23-jaar generatie zat van ik, Caland, Kapiteintje etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |