Ditquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
Nog dat stukje Nederlands vertalen ook!
Wel fijn zo'n meelevende managerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:41 schreef DonRaja het volgende:
Oh nog ff een verhaaltje uit Brussel:
Er zijn vorige week 2 juniors begonnen op het project (van Accenture).
Die mannen wilden zich nog bewijzen en bleven tot laat doorwerken, ze wisten echter niet dat om 20.00 het testlokaal op slot gaat en om 20.30 het testgebouw.
Om 20.45 wilden beide heren vertrekken, maar merkten op dat het hek voor de deur al dicht was en ze niet naar buiten konden. Ze hebben toen de concierge gebeld, maar die geloofde niet dat zij echt ingesloten waren en dacht dat het inbrekers waren. Vooral omdat ze niet wisten wie de domainlead van het project was en ze noord-afrikaanse namen hebben...
Gevolg: Concierge komt niet naar het gebouw, maar wel een soort swat-team van de politie met 3 busjes en honden. 1 van de juniors had inmiddels in zijn broek geplast en de 2e had zich opgesloten op de wc (in verband met de honden). Uiteindelijk bedachten ze dat het een goed idee was om hun manager te bellen en de situatie uit te leggen, nadat deze man bijgekomen was van de lachstuip die hij kreeg heeft hij toch maar doorgegeven aan de agenten dat het geen inbrekers waren.
Beide jongens zitten nu trouwens ziek thuis met 'griep'...
Ik moet nu weer lachen als ik eraan terugdenk. Het waren ook van die armani-patsertjes, het hele project hier weet ervan. Ik denk niet dat ze nog terug durven te komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel fijn zo'n meelevende manager
Lullig Zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet nu weer lachen als ik eraan terugdenk. Het waren ook van die armani-patsertjes, het hele project hier weet ervan. Ik denk niet dat ze nog terug durven te komen.
230 maarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
HOPPAAAA ff 900 pleuro's terug van de belastingdienst.
Die drie negertjes daarachter staan al te kijken welke van de twee ze het eerst gaan opeten.quote:
Ik zal maar niet beginnen over mijn belastingconstructie... Ik snap het zelf nog maar amper.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Normaal was het altijd 700 ofzo. Snap niet waarom ik dit jaar zoveel meer terugkrijg, heb ook niet meer verdiend dan andere jaren eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik loonsverhoging heb gehad?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
230 maarMaar heb ook maar 3 maandjes part-time gewerkt ofzo. Andere jaren had ik ook altijd tussen de 1000 en 2000. Wel balen. Maar ach,seizoenskaartje 'gratis' is ook niet erg.
quote:Dries Mertens weigert de hoop op de landstitel op te geven. Na de nederlaag tegen NAC Breda, die Fred Rutten de kop kostte, werd vorige week de topper tegen Ajax verloren en bedraagt de achterstand van PSV op koploper AZ vijf punten. Met nog zeven speelronden voor de boeg is Mertens van mening dat alles in principe nog mogelijk is.
Hij heeft het over volgend seizoen. De huldiging voor dit seizoen op het stadhuis in Eindhoven heeft Dries al achter de rug, hij vond het alleen een beetje raar dat ie alleen was.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap er niks meer van, ze waren toch al kampioen?
[..]
WE ZIJN DE KLEINSTE VAN EINDHOVUHHH.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft het over volgend seizoen. De huldiging voor dit seizoen op het stadhuis in Eindhoven heeft Dries al achter de rug, hij vond het alleen een beetje raar dat ie alleen was.
Die grap is ook niks meer aanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap er niks meer van, ze waren toch al kampioen?
[..]
Sowieso België man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over mijn belastingconstructie... Ik snap het zelf nog maar amper.
quote:Beste '...',
uw gegevens m.b.t. kinderbijslag 2012 zijn de volgende:
(lijst van 3 pagina's met gegevens)
Zijn deze gegevens nog juist?
[ ] Ja
[ } Nee
Vul in beide gevallen uw gegevens voor 2012 in.
(3 lege pagina's om exact hetzelfde in te vullen als wat je opgestuurd kreeg)
Kinderbijslag krijg ik niet. In België gaat dat via de werkgever en mijn werkgever zit in Madrid. Daarnaast heb ik ook nog gewoon een NL-paspoort. Ik heb nu dan ook een gedoogconstructie met de belastingdiensten in NL, België en Spanje: Als ik niks vraag, doen zij het ook niet...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso België man.
Maat van mij krijgt kinderbijslag uit Belgïe (best een flink bedrag dus hij regelt 't altijd). Krijgt hij het volgende opgestuurd:
[..]
Leuk voor je. Ik ben gewoon een halve rug kwijt aan die honden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Same here.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik ben gewoon een halve rug kwijt aan die honden.
En terecht. Hooligans kosten de maatschappij meer dan genoeg geld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Geweldig vak man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
GeschiedenisEen groot tyfusvak is het
een halve rug is toch niet zoveel?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Leukste vak op de middelbare school. Ah had dat ook wel wat met de leraar te maken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit. Is nog steeds zo op de Uni trouwens hoor. Een docent kan het vak maken of breken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Leukste vak op de middelbare school. Ah had dat ook wel wat met de leraar te maken.
Nee. Hoezo? Voor mn proefwerk weer een 5.1, en ik vraag aan de docent waar het aan kan liggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldig vak man.Maak het een beetje levendig voor jezelf joh. Moet je eindexamen doen?
Zit jij nog op de middelbarequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had geen ges, maar ging voor de gein het eindexamen doen van 2009 met de ges mensen, haalde ik een voldoendequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Hoezo? Voor mn proefwerk weer een 5.1, en ik vraag aan de docent waar het aan kan liggen.
Nah, ze zegt dingen waar ik niets mee kan. Slet dat het is
Ik snap ook niet waarom jij gaat vragen waar het aan kan liggen.. dat lijkt me duidelijk, je wist de antwoorden nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Hoezo? Voor mn proefwerk weer een 5.1, en ik vraag aan de docent waar het aan kan liggen.
Ik bedoel of je dit jaar eindexamen moet doen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kun je in vredesnaam een onvoldoende halen voor geschiedenis?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb gewoon heel goed geleerd, mijn vader heeft me ook goed overhoord. Alle vragen ingevuld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jij gaat vragen waar het aan kan liggen.. dat lijkt me duidelijk, je wist de antwoorden niet
Watquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh,![]()
Zit in 2H lamskebab dat je bent.
Blackout? Stress/spanning.. je juffrouw kijkt niet goed na, you suck.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb gewoon heel goed geleerd, mijn vader heeft me ook goed overhoord. Alle vragen ingevuld.
Nee. 2havo zit ik manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel of je dit jaar eindexamen moet doen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe kun je in vredesnaam een onvoldoende halen voor geschiedenis?
Gouden regel: Het was de schuld van de nazi's.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik hoorde van een collega in wiens auto ook was ingebroken en zijn laptop tas weggenomen.
In die tas zat echter ook zijn ingevulde belastingaangifte, die heeft hij dus opnieuw aangevraagd.
Bleek de dief zijn eerste aangifte gewoon op de post te hebben gedaan...
Tja, boeven onder elkaar hé...
Is dat serieus? ff zonder grappen he.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh,![]()
Zit in 2H lamskebab dat je bent.
Iedereen heeft toch verplicht geschiedenis gehad op de middelbare school?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had geen ges, maar ging voor de gein het eindexamen doen van 2009 met de ges mensen, haalde ik een voldoende. History channel ftw I guess.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:25 schreef DonRaja het volgende:
Even schaamteloos jatwerk uit het Ajax-topic, zo zie ik 422 ook voor de tv zitten:
Ja t/m de 3e. Maar toen de GES mensen van 6vwo gingen oefenen met eindexamens deed ik 1 keer voor de lulz mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch verplicht geschiedenis gehad op de middelbare school?
Ja, dat heeft iedereen wel he. Maar hoe kun je gewoon arbeider zijn en maar 500 euro neertellen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind 500 euro wel veel. Besteed ik liever aan andere zaken.
Dat begrijp ik, maar dat was je dus extra kwijt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeten bijbetalen op 1 keer een naheffing/boete voor mijn leaseauto na ivm met niet sluitende rittenadministratie. Was wel meteen voor 2 jaar in totaal 12.000 euro...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel ff slikken denk ik. Da's een redelijke bak met geld man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeten bijbetalen op 1 keer een naheffing/boete voor mijn leaseauto na ivm met niet sluitende rittenadministratie. Was wel meteen voor 2 jaar in totaal 12.000 euro...
Ja klopt, en was ook gewoon mijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel ff slikken denk ik. Da's een redelijke bak met geld man.
Succes!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef Smoofie het volgende:
Laatste tentamen over een uur en 20 min, bb.
Zo laat? Ik heb nooit avondtentamens gehad vroeger.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef Smoofie het volgende:
Laatste tentamen over een uur en 20 min, bb.
En wat wil je gaan doen dan? Snel rijk worden gebeurd niet gauw ;Pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ik heb besloten dat ik volgend jaar rijk ga worden. Heb een half jaar met maar 2 vakken die ik moet halen. Tijd genoeg om een bedrijfje op te zetten dus.
Wij hebben ze soms van half 9 tot half 11.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo laat? Ik heb nooit avondtentamens gehad vroeger.
Succes anyway!
Si.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat was je dus extra kwijt?
Dat ga ik jou niet vertellen natuurlijk. Maar snel rijk worden is volgens mij makkelijker dan ooit tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wat wil je gaan doen dan? Snel rijk worden gebeurd niet gauw ;P
Je hebt gewoon meer verdiend dan vorig jaar lijkt me?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Si.
Komt volgens mij omdat mijn bedrijf te weinig afdraagt. Een andere verklaring kan ik niet geven...
Damn, dat lijkt me echt rot. Zeker als je zoals ik absoluut een hekel hebt aan leren/voorbereiden voor tentamens. Dan ben je dus de hele dag bezig met uitvluchten te zoeken om maar niet te beginnen met leren...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben ze soms van half 9 tot half 11.
Minder aftrekposten wellicht?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Si.
Komt volgens mij omdat mijn bedrijf te weinig afdraagt. Een andere verklaring kan ik niet geven...
Nee, wel vroeger in de sporthal gehad maar tegenwoordig ook niet meer omdat ik geen massale vakken meer volg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Damn, dat lijkt me echt rot. Zeker als je zoals ik absoluut een hekel hebt aan leren/voorbereiden voor tentamens. Dan ben je dus de hele dag bezig met uitvluchten te zoeken om maar niet te beginnen met leren...
Hebben jullie ook nog steeds tentamens in de Pellikaanhal?
Ik word je koerier voor 10 euro per uur ben ik binnen. (Wel auto van de zaak uiteraard)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet vertellen natuurlijk. Maar snel rijk worden is volgens mij makkelijker dan ooit tegenwoordig.
Anyway, ik heb al jaren de drang om iets zelf op te zetten. Na deze zomer heb ik toch alle tijd, dus ik ga 't gewoon proberen.
Ik vrees dat je te ver weg woont.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word je koerier voor 10 euro per uur ben ik binnen.
Aah ja nu je het zegt, sporthal was enkel in propadeusejaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel vroeger in de sporthal gehad maar tegenwoordig ook niet meer omdat ik geen massale vakken meer volg.
Ze heeft wel witte tanden...quote:
Het gaat enkel om vrouwen toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We'reThey're all pink on the inside bro.
unless you're a smurf of een mandarijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We're all pink on the inside bro.
Of een banaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
unless you're a smurf of een mandarijn.
Toch blijft de opmerking eigenlijk alleen voor vrouwen bedoeld:quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Team-uitje Ajax groot succes'
[ afbeelding ]
Grapefruit is dan wel weer een soort roze. Al voel ik me toch meer een banaan dan een grapefruit.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Team-uitje Ajax groot succes'
[ afbeelding ]
Ja je hebt van die dagen. Soms voel ik me gewoon erg nectarine...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grapefruit is dan wel weer een soort roze. Al voel ik me toch meer een banaan dan een grapefruit.
Ik zou wel een koffieboon willen zijn. Iedere koffieboon rijpt uniek waardoor ze handmatig geplukt moeten worden. Dat vind ik wel een goede instelling.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja je hebt van die dagen. Soms voel ik me gewoon erg nectarine...
Weet ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch blijft de opmerking eigenlijk alleen voor vrouwen bedoeld:
White, black, brown or yellow as long as the pussy is pink I don't give a fuck.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja je hebt van die dagen. Soms voel ik me gewoon erg nectarine...
Nah, ik vond koffiebonen de meest arrogante onder de bonen. Terwijl iedereen weet dat ze toch gemalen gaan worden. Dan heb ik liever de down-to-earth tuinboon.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel een koffieboon willen zijn. Iedere koffieboon rijpt uniek waardoor ze handmatig geplukt moeten worden. Dat vind ik wel een goede instelling.
En alle appels zijn fabrieksproducten en niet uniek?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel een koffieboon willen zijn. Iedere koffieboon rijpt uniek waardoor ze handmatig geplukt moeten worden. Dat vind ik wel een goede instelling.
Wijnaldum wordt weer ergens anders neer geplemt..twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 15:21:29Op de besloten training vanochtend werd #wijnaldum als linksbuiten geposteerd, #lens als rechtsbuiten en #Derijck in t centrum. #psvvvv reageer retweet
Ja als je 3 appels tegelijkertijd laat ontkiemen zijn ze rond de zelfde tijd mooi rood en vaak zuur, stelletje zeikerdsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En alle appels zijn fabrieksproducten en niet uniek?
Ba dum tsschquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nah, ik vond koffiebonen de meest arrogante onder de bonen. Terwijl iedereen weet dat ze toch gemalen gaan worden. Dan heb ik liever de down-to-earth tuinboon.
Jij hebt duidelijk geen appelboom in de tuin. En appels laten ontkiemen? Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja als je 3 appels tegelijkertijd laat ontkiemen zijn ze rond de zelfde tijd mooi rood en vaak zuur, stelletje zeikerds.
[..]
Ba dum tssch
Dat zijn de fabrieksmatige appels waar je het eerder overhad. Je kloont de appel uit het zaad en ik ben meer van de perenbomen. Appelbomen zijn erg bevattelijk voor ziektes en schimmels.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen appelboom in de tuin. En appels laten ontkiemen? Hoe doe je dat?
Gewoon terugplempen bij Feyenoord + 5 miljoen extra omdat jullie dan van hem af zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
Wijnaldum wordt weer ergens anders neer geplemt..twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 15:21:29Op de besloten training vanochtend werd #wijnaldum als linksbuiten geposteerd, #lens als rechtsbuiten en #Derijck in t centrum. #psvvvv reageer retweet
Rot is op, kan altijd nog ballen jongen worden of steward, hij lacht de hele tijd dus daar is hij geschikt voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon terugplempen bij Feyenoord + 5 miljoen extra omdat jullie dan van hem af zijn.
Prima, als jullie een steward of ballen jongen willen die zoveel verdient, ik vind het best.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rot is op, kan altijd nog ballen jongen worden of steward, hij lacht de hele tijd dus daar is hij geschikt voor.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn de fabrieksmatige appels waar je het eerder overhad. Je kloont de appel uit het zaad en ik ben meer van de perenbomen. Appelbomen zijn erg bevattelijk voor ziektes en schimmels.
Even wat rot bijbestellen dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rot is op, kan altijd nog ballen jongen worden of steward, hij lacht de hele tijd dus daar is hij geschikt voor.
Idd, was het maar zo..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag die titel op vz en ik dacht die zal wel iets gescheurd hebben, was het dat maar.
Ff uitwerken en hij kan op Nedermemequote:
Ik ben hier best vaak eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze gaan je nog missen Happel.. die GGMM en Jojoor zijn nooit in geen velden of wegen te bekennen.,
Sowieso Pachuca - Tijuana, denk dat ik daarna doorga voor Dainava Alytus - Kruoja Pakruojisquote:
Als je dan toch Santana kiest, doe dan Samba pa ti. Perfect voor lange autoritten.quote:
Het is vandaag ook de topper Lazio Coma tegen AC Vielaan in de regionale 5e divisie van Kontich.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso Pachuca - Tijuana, denk dat ik daarna doorga voor Dainava Alytus - Kruoja Pakruojis
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is vandaag ook de topper Lazio Coma tegen AC Vielaan in de regionale 5e divisie van Kontich.
Best bijzonder, een hakje bij Excelsior. Ben benieuwd of het gaat lukken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior gaat stunten, hakje van Schenkeveld in de 92e minuut.
in ieder geval stunt excelsior.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Best bijzonder, een hakje bij Excelsior. Ben benieuwd of het gaat lukken.
Is die niet geblesseerd?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior gaat stunten, hakje van Schenkeveld in de 92e minuut.
Dat je nog niet over je ex heen bent?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
DonRaja, wat betekent het als meisjes bij het uitgaan tegen je zeggen dat je meer moet lachen.
Nee, dat klopt wel. Alleen ben hard bezig met de hulp van HMF z'n zwarte boekje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat je nog niet over je ex heen bent?
dat je vrolijker moet kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
DonRaja, wat betekent het als meisjes bij het uitgaan tegen je zeggen dat je meer moet lachen.
quote:
uiteraard. Voor je het weet ben je het campusmatras.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Volgens mij wou ze gewoon. Jammer dat ze lelijk waren, ga niet onder m'n stand werken natuurlijk.
Zal niet zo snel gebeuren. Daar ben ik veel te kieskeurig voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uiteraard. Voor je het weet ben je het campusmatras.
Don't know man, zodra ze begonnen te praten stak ik er een piemel in.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
ik ben redelijke kieskeurig ja, meisjes met kort haar mogen branden in den hel en grote vrachtwagens komen er ook niet in.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal niet zo snel gebeuren. Daar ben ik veel te kieskeurig voor.Jij niet dan? Jij laat de loopbrug altijd neer zolang er maar een gat in zit?
Dat noem ik common sense en niet kieskeurig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben redelijke kieskeurig ja, meisjes met kort haar mogen branden in den hel en grote vrachtwagens komen er ook niet in.
Zo vaak kwam het immers niet voor dat ze met je wouden praten, dus gelijk er boven op en niet meer laten gaan? Of was dat niet zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Don't know man, zodra ze begonnen te praten stak ik er een piemel in.
ach, jij noemt het common sense ik noem het een redelijke vorm van kieskeurigheid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat noem ik common sense en niet kieskeurig.
Als ik wil praten dan bel ik wel iemand.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo vaak kwam het immers niet voor dat ze met je wouden praten, dus gelijk er boven op en niet meer laten gaan? Of was dat niet zo.
Deze man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik wil praten dan bel ik wel iemand.
Voor de mensen die een beetje bekend zijn: die chick in poolcafé Blaak, die altijd die geile leren rokkies of leggings zonder broekje draagt. Servisch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bardame van het poolcafé is de eerste die afgestreept zal worden.
Mijn 'bangalijst'quote:
pizza, mijn moeder kookt dus dan maar dat eten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten btw? Begin nu een beetje honger te ontwikkelen, maar geen inspiratie.
Ik dacht saoto, maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten btw? Begin nu een beetje honger te ontwikkelen, maar geen inspiratie.
Ach...'t beestje moet een naampje hebben he. Anyway...heb je al een pooltafeltje gereserveerd daar of niet?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pizza, mijn moeder kookt dus dan maar dat eten.
Ja laat jij weten wanneer dan sletje slikgraagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...'t beestje moet een naampje hebben he. Anyway...heb je al een pooltafeltje gereserveerd daar of niet?
Heb ik net al op bij de lunch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht saoto, maar ik weet het niet zeker.
Kan ook pom zijn.
Doe ik, komende 2 weken zit ik steeds vol.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja laat jij weten wanneer dan sletje slikgraagDan ga ik graag met je weg
Ik had bij lunch eigenlijk lasagne, maar die was echt niet te eten.quote:
albert heijn shit is ook gewoon ranzig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had bij lunch eigenlijk lasagne, maar die was echt niet te eten.
Dus uiteindelijk was mijn lunch een milky way
Bitch please, Coentje in mijn woonkamerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ik, komende 2 weken zit ik steeds vol.Maar man...dat wordt sowieso epic.
![]()
Trust me...we komen thuis met de antenne van de bliksemafleider op de Erasmusbrug ofzo.
Echt hoe ze die lasagnes daar zo durven te verkopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
albert heijn shit is ook gewoon ranzig.
die van de aldi is best redelijk trouwens. maarjah zelf maken blijft koning.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt hoe ze die lasagnes daar zo durven te verkopen.Bechamel met een romige tomatensaus en kaas is het gewoon.
Coen laten we lekker staan idd. We schilderen gewoon de letters van de Kuip in 't rood/wit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, Coentje in mijn woonkamer. Hoewel dat eigenlijk wel heiligschennis is
Serieus man, ik ben niet klaar met jou voor we LETTERLIJK een poolkeu in het achterste van die chick hebben zitten en foto's hebben gemaakt voor Fok!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt hoe ze die lasagnes daar zo durven te verkopen.Bechamel met een romige tomatensaus en kaas is het gewoon.
SERIEUS dat moeten we doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Coen laten we lekker staan idd. We schilderen gewoon de letters van de Kuip in 't rood/wit.
Dit was nog in een restaurant ook. Vond het al verdacht dat ik binnen 5 minuten mijn eten had, als ik goed had geluisterd, had ik waarschijnlijk de magnetron kunnen horen piepen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
albert heijn shit is ook gewoon ranzig.
Mijn groentelasagne is onovertroffen. True story, iedereen zegt 't. Net als mijn gehaktballen en Shepherd's pie.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die van de aldi is best redelijk trouwens. maarjah zelf maken blijft koning.
en dan een ban krijgen omdat je een foto plaatst met daarop een roze flapquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus man, ik ben niet klaar met jou voor we LETTERLIJK een poolkeu in het achterste van die chick hebben zitten en foto's hebben gemaakt voor Fok!
Je wil niet weten hoe dat gaat bij een gemiddeld hotelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit was nog in een restaurant ook. Vond het al verdacht dat ik binnen 5 minuten mijn eten had, als ik goed had geluisterd, had ik waarschijnlijk de magnetron kunnen horen piepen...
groentelasagne? dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn groentelasagne is onovertroffen. True story, iedereen zegt 't. Net als mijn gehaktballen en Shepherd's pie.
Deze zal ook van pas komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus man, ik ben niet klaar met jou voor we LETTERLIJK een poolkeu in het achterste van die chick hebben zitten en foto's hebben gemaakt voor Fok!
Die roze flap zie je niet als je d'r doggystyle neerlegt en dat ding in d'r reet stopt hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan een ban krijgen omdat je een foto plaatst met daarop een roze flap
Ok. Flat. Out. On. My. Fucking. Desk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die roze flap zie je niet als je d'r doggystyle neerlegt en dat ding in d'r reet stopt hoor.
En buiten dat... ik denk dat ik fucking respect krijg als ik Kapiteintje op de kiek zet naast een chick met een poolkeu in d'r reet, met twee duimen omhoog en een smilie op zijn gezicht.
Zegmaar zo:
HMF -->(__O__)
<-- Kapiteintje
^
|
Guess what
Die pijl komt alleen niet goed uit omdat Fok! niet multiple-spaties accepteertquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Flat. Out. On. My. Fucking. Desk.
Ik snap het beeld dat je wil schetsen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die pijl komt alleen niet goed uit omdat Fok! niet multiple-spaties accepteert.
Héhé.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap het beeld dat je wil schetsen.Gvd man, echt. Ken je dat je zo hard moet lachen dat je ff moet bij zuchten om bij te komen.
Welke snack erbij?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Héhé..
Ik ga effe eten man. Ik zie je dalijk
Wat is een liham boutje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mexicano en doe er ook maar een liham boutje bij.
Nog nooit gezien, maar ziet er prima uit iig. Iemand hier ooit al eens zo'n Amerikaanse corndog gegeten? Vraag me echt al superlang af hoe dat smaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij een soort kipknots.
Ik heb wel eens een doosje gehaald. Vind ze persoonlijk erg 'zoet' maar wel eetbaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand ooit al eens zo'n saté kroket op? Is dat te pruimen?
Best te nassenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand ooit al eens zo'n saté kroket op? Is dat te pruimen?
Niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef Happel het volgende:
Zo bier drinken zit er alweer op voor vandaag. Nog wat te beleven hier.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dit weekend PSV, Twente, Heerenveen en AZ punten verspelen
fixedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dit weekend Feyenoord punten verspelen
En Heerenveen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dit weekend Ajax, PSV, Twente en AZ punten verspelen
Jaquote:
Gewoon Vak S. Maar ik ga al met mijn maten zoals elke avondwedstrijd bij iemand wat eten en platzuipen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Muto jij bent een gouwe gozert. Waar zit je morgen? Wil je effe biertje doen anders?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Gewoon Vak S. Maar ik ga al met mijn maten zoals elke avondwedstrijd bij iemand wat eten en platzuipen.
Zitten toch alleen maar jochies op vak S?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Zit jij altijd op S joh? Ben je een ouwe'tje dan? Ik dacht dat jij bij de gouden 23-jaar generatie zat van ik, Caland, Kapiteintje etc?
Het varieert. Je hebt nog een stukje 'ekten' en een zooitje die er zitten 'wegens de naam' die het vak ooit had.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Zitten toch alleen maar jochies op vak S?
Z4.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het varieert. Je hebt nog een stukje 'ekten' en een zooitje die er zitten 'wegens de naam' die het vak ooit had.
Eigenlijk net als Z4: groot deel pubers met een zooitje trouwelingen.
Mwoah, heel erg gevarieerd. Vooraan staan de echte jonkies, achteraan ook de fanatiekere en dan in het middenstuk een flinke variatie. Ik ben ook maar 21.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Zit jij altijd op S joh? Ben je een ouwe'tje dan? Ik dacht dat jij bij de gouden 23-jaar generatie zat van ik, Caland, Kapiteintje etc?
Misschien van gezicht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ook Z4'er. Ik begin langzaam bang te worden dat de helft hier me kent.
Nee ik ken weinig negers. Ik heb tussen 2006 en 2011 een kale kop gehad. Dat wordt nog steeds geassocieërd met mensen die het niet zo hebben op negersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien van gezicht.Dit jaar geen seizoenkaart tho. Ken je ook zoals hij door ons wordt genoemd ''de bikkel neger'' aka de neger die zo tering groot is?
Doet t nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, boven die security gozerdame. Ik sta recht achter die gozer en ben dus niet te zien.
Alleen de rellennegers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso staan er niet zo heel veel negers in De Kuip t.o.v. wat je ziet in Rotterdam.
Inderdaad briljant, met z'n mietjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van de rellennegert van het Beverwijk filmpjeWat een gozert
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is vlak bij de hoek tegen de Noordzijde aan of niet dan?
Seizoenkaart kun je niet jatten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso staan er niet zo heel veel negers in De Kuip t.o.v. wat je ziet in Rotterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoenkaart kun je niet jatten.En met die prijzen moet je wel werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Trouwens, ik zou ook gek worden als er elke week "het ziet hier zwart van 't volk" naar mijn kop geslingerd werd![]()
Sta deze week op FF omdat een maat mijn SCC heeft en een paar maten en mijn broer meewilden.quote:
Die gozert die uit dat witte busje hangt danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van de rellennegert van het Beverwijk filmpjeWat een gozert
Lachen. Heb trouwens nog geen mailtje van hem gehad!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen, gok ik. Die gast die jij gaat spreken binnenkort staat daar ook.
"ROTTERDAM, HOOLIGANS"quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gozert die uit dat witte busje hangt dan
Naar mijn mening bijzonder triest. Nouja eigenlijk vooral dom.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"ROTTERDAM, HOOLIGANS"
"Kankerjood, je bent gewoon een kankerjood".
Rijdend LANGS DE MEMet een OPEN DEUR, GEEN GORDEL OM, WIJZEND naar ze en ze "KANKERJOOD" noemend
.
Waar zijn die tijden gebleven man![]()
![]()
Vooral f-u-c-k-i-n-g grappigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Naar mijn mening bijzonder triest. Nouja eigenlijk vooral dom.
Over het algemeen willen ze dat wel hoor. Althans, maat van me zijn broer is ME'er en die vind het maar wat leuk om hooligans te meppen omdat het volgens hem makkelijk is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral f-u-c-k-i-n-g grappigHoe de ME gewoon te pussy is om 'm 't busje uit te trekken en een paar stokslagen te geven zegt genoeg over onze naam en faam
Met al die agenten die auto's door zoeken dan, en al die supporters die met een peuk in hun smoel d'r bij staan te lachen terwijl d'r genoeg wapens voor een leuke Nederlandse Lente werden gevondenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral f-u-c-k-i-n-g grappigHoe de ME gewoon te pussy is om 'm 't busje uit te trekken en een paar stokslagen te geven zegt genoeg over onze naam en faam
Apart dat je er trots op bent trouwens. Ik zou eerder trots zijn op gewonnen bekers maar geweld is wss belangrijkerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je nick zegt genoeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"ROTTERDAM, HOOLIGANS"
"Kankerjood, je bent gewoon een kankerjood".
Rijdend LANGS DE MEMet een OPEN DEUR, GEEN GORDEL OM, WIJZEND naar ze en ze "KANKERJOOD" noemend
.
Waar zijn die tijden gebleven man![]()
![]()
Je kent het filmpje dus overduidelijk niet. Hier werden geen arrestaties verricht, er was geen confrontatie bij Beverwijk. Die kwam pas twee weken later.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Apart dat je er trots op bent trouwens. Ik zou eerder trots zijn op gewonnen bekers maar geweld is wss belangrijker
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kent het filmpje dus overduidelijk niet. Hier werden geen arrestaties verricht, er was geen confrontatie bij Beverwijk. Die kwam pas twee weken later.
Dus ja, dít filmpje was nog grappig ja.
Ja die morgen klop krijgen in de Kuipquote:
Mijn oudoom is ME'er. Die heeft twee jaar thuisgezeten na de rellen van 2005quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Over het algemeen willen ze dat wel hoor. Althans, maat van me zijn broer is ME'er en die vind het maar wat leuk om hooligans te meppen omdat het volgens hem makkelijk is.
Mwahahahaahahahaahahahaahahahaahahaha nee Morpheusie ik wil niet heel lullig doen maar de vorige keer dat jullie iets te vieren hadden bij een wedstrijd van NAC gingen jullie er met een nulletje of vier op volgens mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja die morgen klop krijgen in de Kuip
Want?quote:
Het gaat over een filmpje slimmerd, het gaat niet over het feit wat ze roepen, nouja misschien ook wel, maar op de manier waaropquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want?![]()
Het is niet sneu om kanker jood enzo te roepen.Ja ik ben voor Ajax maar dat heeft er geen fuck mee te maken. Als de post had gegaan over moslims of christenen had ik het zelfde gereageerd.
Ola!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[img]http://spankbank.ca/wp-content/uploads/2010/09/elisha-cuthbert-002.jpg
Whehe dat was in play-offs een paar jaar geleden. Toen zat ik in het stadionquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Mwahahahaahahahaahahahaahahahaahahaha nee Morpheusie ik wil niet heel lullig doen maar de vorige keer dat jullie iets te vieren hadden bij een wedstrijd van NAC gingen jullie er met een nulletje of vier op volgens mij
Dat is dan ook een goddelijk lekker wijf en Jack Bauer is de eindbaas der eindbazenquote:
Het gaat niet over moslims en christenen for fuck sake.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want?![]()
Het is niet sneu om kanker jood enzo te roepen.Ja ik ben voor Ajax maar dat heeft er geen fuck mee te maken. Als de post had gegaan over moslims of christenen had ik het zelfde gereageerd.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want?![]()
Wijsheden op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe dat was in play-offs een paar jaar geleden. Toen zat ik in het stadionGelukkig staan we er nu een stuk beter voor
[..]
Dat is dan ook een goddelijk lekker wijf en Jack Bauer is de eindbaas der eindbazen
Dat is waar, en NAC heeft het nooit echt makkelijk in Rotterdam. Weet je wat een gelijkspelletje met een hoop doelpunten 4-4 ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe dat was in play-offs een paar jaar geleden. Toen zat ik in het stadionGelukkig staan we er nu een stuk beter voor
Ola!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[img]http://spankbank.ca/wp-content/uploads/2010/09/elisha-cuthbert-002.jpg
Nee, wij MOETEN echt winnenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat is waar, en NAC heeft het nooit echt makkelijk in Rotterdam. Weet je wat een gelijkspelletje met een hoop doelpunten 4-4 ofzo
Uit The Girl Next Doorquote:
Jij bent geblesseerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben geen jood. Ik ben katholiek godverdomme.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Heb m nu goed gepostquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uit The Girl Next DoorEcht zo'n film waar je 2 uur zit te soppen op haar
Nee, helaas zit er niet in.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Een chick toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja geen idee wat ik ben eigenlijk.
Ja een mod.
Kutjeboemsenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]Ah, zo'n neppe zeker? Of deed/doe je alleen aan anale seks voordat je ging trouwen, zodat het voorin in tact bleef?
Dudequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]Ah, zo'n neppe zeker? Of deed/doe je alleen aan anale seks voordat je ging trouwen, zodat het voorin in tact bleef?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie em. Zij is zooooooo mooi
[ afbeelding ]
Net zo erg als hooligans dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Over het algemeen willen ze dat wel hoor. Althans, maat van me zijn broer is ME'er en die vind het maar wat leuk om hooligans te meppen omdat het volgens hem makkelijk is.
Ja volgens mij wel nep. Ga nooit naar de kerk ofzo. Ben ook gedoopt in een gootsteenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef Typisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |